Кубрат Пулев привлече много повече внимание с това, което направи след като победи Богдан Дину, отколкото с това, което направи по време на боя им в тежка категория в събота вечер.
Констатацията е на Кийт Айдек в специализирания сайт за бокс boxingscene.com.
А признанието на врял и кипял в боксовия бизнес репортер подсказва, че набралият страшна сила в Щатите скандал с т. нар. "сексуално посегателство" на Кубрат над репортерката Джени Равало, може би е пиар разработка за вдигане на рейтинга, предаде Канал 3.
Пиар трикът би бил от полза за всички: на Кубрат за следващия му двубой в САЩ, на фирмата от Лас Вегас Top Rank, която организира мачовете му, на новия и сравнително малко известен уебсайт Lad Vegas Sports Daily на "възмутената" и наета точно от Top Rank за мача репортерка Джени Равало. И на ангажираната специално за казуса прочута адвокатка Глория Олред, специализирана в скандалите дела за сексуално посегателство и заклета радетелка за правата на жените.
Америка е царството на умелия пиар - като се започне от политиката и се стигне до спорта, и в частност бокса и другите бойни спортове, където предварително режисираните "скандали" са неизменна част от шоуто. Публиката е свикнала със страшните и кървави закани между съперниците преди мач, които преминават често в мелета на официалното претегляне на бойците. При Кобрата и Джени очевидно се разиграва сценка от типа "Красавицата и Звяра", стартирала мащабно във всички медии със снимката и клипа на стръвната целувка на "балканския субект".
Източник: От Facebook
В действието следват задължителните порицания за поведението на Кубрат от англоезичните пуритани - в американските и английските медии, замразяването на боксовия му лиценз в Калифорния (Кобрата и без това няма да се бие поне 4 месеца) и привикването му да дава обяснения пред спортната комисия на щата на 14 май.
Подробностите и последователността на евентуалните следващи епизоди зависят от въображението на сценаристите, защото този скандал трябва да осигури на Кобрата много по-голяма известност в Щатите за следващия му мач.
Източник: От Facebook
Цифрите, посочени от Кийт Айдек в boxingscene.com, налагат това, защото са заложени много пари: средният рейтинг от Nielsen Media Research на мача Пулев - Дину е 469 000, рекордно нисък за боксово шоу на Top Rank в праймтайма на спортния канал на Америка ESPN (предишният най-нисък бе 488 000 от март миналата година).
Дали огромната реклама, която получават покрай Кубрат неговите хора от Top Rank, ще има съответния доларов еквивалент след скандала, това ще знаят само счетоводителите на фирмата. Те вероятно са изчислили и евентуалните неизбежни разходи, особено след като в играта бе включена прочутата и скъпа адвокатка Глория Олред. Която работи за благородни каузи, но и за високи хонорари.
Източник: От Facebook
Затова и медийната машина бе задействана моментално и вече дава впечатляващи резултати - целувката на Кобрата бе заглавие дори в CNN, в портала за холивудски знаменитости TMZ, във всички английски издания, без да броим спортните вестници и сайтове, и бурята в социалните мрежи. Доста от тях не обърнаха същото внимание на самия мач на Пулев, в който той с отворена аркада три пъти свали на пода Дину.
IMC
на 29.03.2019 в 17:05:43 #1Добър ден...