Българският футболен съюз продължава политиката си за налагане на перспективни кадри на ключови позиции в структурата на централата.
От днес поста "маркетинг директор" на Съюза заема Пламен Петров, който ще отговаря както за бизнес развитието на БФС, така и за бранд идентичността на всички национални гарнитури и рекламно-спонсорските дейности, свързани с цялата футболна система.
Доскоро Петров изпълняваше същите функции в ПФК Левски, където постигна забележителни резултати и работата му бе високо оценена от ръководството на клуба.
29-годишният Пламен Петров има две бакалавърски степени в специалността "Маркетинг" и солиден опит в търговията със спортна екипировка.
"Благодаря на ръководството на БФС за поканата. За мен това е огромно предизвикателство поради огромния мащаб и потенциала за развитие. Винаги съм мечтал да работя за националния отбор на България и съм убеден, че тепърва ще реализираме много успешни проекти", заяви Петров.