Шведският автопроизводител с китайски собственик е подал в Американското патентно бюро (USPTO) заявки за регистрация на търговските марки V20 и V30. Това недвусмислено говори, че скоро моделът Volvo V40 ще има и по-малки "братя".
Това е интересен момент в сегашното пазарно време - когато на пазара има бум на кросовъри да се отива в пазарния сегмент на малките коли, пише auto-press.net.
В същото време марката скоро ще се похвали с две нови премиери - второто поколение на кросовъра Volvo XC60, серийното изпълнение на който ще дебютира на автосалона във Франкфурт през есента и доста преди него - през април на автосалона в Шанхай новото поколение на серията 40.
Volvo подготвя също така още нови регистрации - в Европейското бюро по интелектуална собственост (EUIPO) шведите са подготвили заявка за знаците P5, P6, P8, P9 и P10 в категорията "електрически транспортни средства". Навярно това е продължение на практиката на марката с обознаенията T5 за бензиновите и D5 за дизеловите й модели. От 2019-а година Volvo стартира реализацията на "глобална стратегия за електрификация", която ще тръгне от седана S60. Точно за нея явно се готвят и индексите с буквата P.
В миналата година бяха реализирани общо в света 534 332 автомобила на марката Volvo. В сравнение с 2015-а ръстът е 6,2%, което е преизпълнение на плана на марката, като главен двигател на увеличението станаха моделите от серията 90.