Tesla съществува заради Model 3, признава Илън Мъск. Именно достъпният електрически модел бе първоначалната цел на екстрентричния предприемач. А предходните бяха просто начин да достигне тази цел - да покажат, че електрическите коли могат да са бързи (Tesla Roadster), да покажат, че могат да бъдат луксозни (Model S), да покажат, че могат да са практични и да отговорят на всички нужди на потребителите (Model X).
Model 3 обаче е автомобилът, който трябва да покаже, че електрическите коли могат да бъдат за всеки.
![Снимка 303284](https://webnews.bg/uploads/images/84/3284/303284/768x432.jpg?_=1499665520)
Източник: Tesla
И именно от него зависи до голяма степен дали Tesla ще продължи да съществува. Точно заради това, и заради липсата на достатъчно информация, Bloomberg се опитва да събере данни с какви темпове върви производството на дългоочаквания автомобил. Защото желаещи да си я купят съвсем не липсват - над половин милион души са направили депозит. Но Tesla не може да смогне да произведе достатъчно.
![Снимка 306029](https://webnews.bg/uploads/images/29/6029/306029/768x432.jpg?_=1501323935)
Източник: Tesla
Bloomberg събират данни чрез уникални номера на рамата на автомобилите, или по-познати като VIN (Vehicle Identification Number) от официални данни от National Highway Traffic Safery Administration, както и от социални мрежи.
Така, според изданието, до момента Tesla е произвела 7 281 Model 3, а приблизителният среден темп на производство е по 1 025 на седмица.
![Снимка 340219](https://webnews.bg/uploads/images/19/0219/340219/640x.jpg?_=1549974797)
![Снимка 340220](https://webnews.bg/uploads/images/20/0220/340220/640x.jpg?_=1549974797)
![Снимка 340221](https://webnews.bg/uploads/images/21/0221/340221/640x.jpg?_=1549974797)