Спонсорска дейност на bwin

Няма ли спорт, няма и спортни залaгания. Поради тази причина подпомагането на спорта винаги е било ключов аспект във философията на компанията. От самото си основаване bwin винаги е била спонсор на топ спортове.

Цели на спонсорството

Спонсорството предлага на bwin идеална възможност да изрази връзката на компанията със спорта. bwin печели от пренасянето на положителния имидж от спорта към компанията и марката. Затвърждава се доверието в bwin и нейните продукти, а имиджът на компанията и марката се повишава.

bwin е на собствен терен на най-големите стадиони в света

Компанията bwin винаги се е стремяла към върха. Същото се отнася и за спонсорската й дейност, която е ориентирана към европейския футбол. bwin е спонсор на екипите на световно известни футболни клубове като Реал Мадрид и AC Милан и подпомага ФК Байерн Мюнхен в качеството си на Премиум партньор. В миналото bwin даде името си на първата португалска футболна лига (bwinLIGA) и беше партньор на реномирани клубове като Ювентус Торино, Вердер Бремен и ФК Барселона.

Три основни стълба в спонсорската стратегия на bwin

bwin е една от най-известните марки в Австрия. Но като утвърдил се спонсор в света на топ спортовете, компанията е наложила името си и в международен план. Като спорт номер 1 в света и основен спорт при спортните залагания, футболът е първият и основен стълб в спонсорската стратегия на bwin.  Вторият стълб е мотоциклетизма - bwin е бил основен спонсор в редица състезания и от години играе водеща роля в MotoGP. Третият стълб в спонсорската стратегия на bwin е баскетболът. От 2006 г. bwin сътрудничи на Международната баскетболна федерация FIBA и ще бъде спонсор на всички европейски и световни първенства до 2010 г.

Измерими успехи


bwin инвестира около 40 милиона евро годишно за спонсориране на различни видове спорт. Компанията измерва непрекъснато ефективността на своята спонсорска дейност и отчита влиянието на фактори като степен на популярност и медийна стойност. Статистиката потвърждава факта, че стратегията на bwin е успешна: спонсорирането на Реал Мадрид и АС Милан е достигнало до над 10 милиарда телевизионни зрители (общо) на основните пазари в Испания и Италия, където логото на bwin е било на екран в продължение на повече от 400 часа. Над 900 милиона фенове на MotoGP (общо) са видели марката bwin, която само в Европа е присъствала на екран над 35 часа.