Пекин чупи рекламни рекорди
08.08.2008 13:57:38
Пекин чупи рекламни рекорди
услуги 560 милиона евро, информира днес испанското електронно издание СинкоДиас.
До 24 август рекламодателите и телевизиите вероятно ще счупят рекордите от предишните Игри, докато страната организатор печели места на почетната стълбица.
Спонсорите на Олимпийските игри са похарчили 560 милиона евро за продукти и услуги, превишавайки значително резултата от 390 евро при предишната Олимпиада. Така наречената група топ олимпийски партньор (The Olympic Partner) обединява 12 компании, които не могат да излагат реклами по стадионите, но пък имат цял град за рекламите си, където присъстват и другите 50 второстепенни спонсори. За да ги предпазят от пиратски маркетинг, пекинските власти изтеглиха през последните 12 месеца над 30 000 реклами от улиците в радиус от 20 километра около центровете на Олимпийските игри.
Повечето спонсори от така наречената топгрупа са китайски компании, уточнява изданието. "Олимпийският стимул активизира значително рекламната индустрия и сред спонсорите и сред останалите играчи на пазара", коментира експерти, цитиран от СинкоДиас.
Телевизиите, които са платили 1,13 млрд. евро за права за излъчване, могат в Китай да счупят досегашните рекорди. Въздействието на Игрите върху икономиката на Китай няма да бъде значително. Страната отчете нарастване на брутния вътрешен
продукт от 10,4 на сто през първата половина на годината и вече от десетилетие поддържа подобно темпо на растеж.
123456
на 08.08.2008 в 18:19:10 #1" Спонсорите на Олимпийските игри са похарчили 560 милиона евро за продукти и услуги, превишавайки значително резултата от 390 евро при предишната Олимпиада. " Признавам, че гърците са направили, най-добрата сделка. За 390 евро какви чудеса са направили. А и думата 'значително' бледнее при сравнението на 560 милиона с 390.