Най-добрият български тенисист за всички времена Григор Димитров е едно от лицата новата кампания на АТР.

Вчера от асоциация на професионалните тенисисти съобщиха, че стартират програма за маркетинговото развитие на турнирите, които се провеждат под нейна организация. Те представиха както новото лого на Тура, така и кампанията "Обичай всички".

Григор Димитров най-вероятно отново ще пропусне Sofia Open

Григор Димитров най-вероятно отново ще пропусне Sofia Open

Организаторите все още не са получили отговор от щаба на най-добрия ни тенисист

Лозунгът е препратка към несравнимите вълнения и драми, които осигуряват 63-те турнира в календара през следващта 2019 година. Става въпрос за надпреварите от ниво АТР 250, АТР 500, Мастърс, Големия шлем и финалите в Лондон.

Новите планове целят да променят начина, по който мъжкият тенис се промотира по света. Това включва експериментирането с новите правила на турнира в Милано и стартирането от 2020 на отборната надпревара АТР World Team Cup, която ще се провежда в началото на годината.

"Целта на тези иновации е да сме по-близо до феновете и да ги вдъхновим - от заклетите привърженици до тези, които гледат тенис предимно на турнирите от Големия шлем и на финалите в Лондон", сподели президентът на АТР Крие Кермоуд.

Освен че стана лице на "Обичай всички", Григор ще получи и уникален бранд. Той е избран сред 100-те тенисисти, които ще се сдобият с тази чест. Имената на всички звезди още не са обявени официално.

В момента българинът е в САЩ, където се подготвя за новия сезон. Живеещия в Монте Карло хасковлия работи с Андре Агаси и Дани Валверду. Стремежът му е да повиши нивото си, да се завърне в Топ 10 и отново да бъде сред претендентите за големите трофеи, какъвто беше през 2018 година.