Американското списание Форбс обяви най-скъпите спортни брандове за 2014-а година. Рейтингът е в четири категории - спортисти, компании, събития и отбори.
В списъка на спортистите начело е баскетболистът на "Кливлънд" Леброн Джеймс, чийто персонален бранд е оценен на 37 млн. долара. След него се нарежда голфърът Тайгър Уудс (36 млн. долара), а трети е тенисистът Роджър Федерер (32 млн. долара).
При компаниите начело е Nike. Нейният бранд е оценен на 19 млрд. долара. Втори е ESPN ($16,5 млрд), а трети е Adidas с 5,8 млрд. долара.
Рейтингът на спортните състезания се води от Супер Боул (500 млн. долара), пред летните ($348 млн) и зимните ($285 млн.) олимпийски игри.
Списъкът на най-скъпите отбори се води от бейзболният "Ню Йорк Янкис" - 521 млн. долара, пред футболните "Реал" (Мадрид) - 484 млн. долара и "Барселона" - 438 млн. долара.
„Форбс” обяви най-скъпите спортни брандове на 2014 година
Източник: БГНЕС