Марката ПСЖ се срива на пазара. Търговските приходи отбелязаха спад, особено след напускането на Килиан Мбапе. Скъпият проект стартира през 2011 г., когато бяха привлечени най-добрите играчи в света, а днес спекулациите стигат дотам, че собствениците са готови да продадат клуба, ако получат добра оферта.
"L"Equipe" описва с числа момента, в който се намира клубът, след като остана без един от най-добрите футболисти в световния футбол. Така Пари Сен Жермен, освен играчите, остана и без някои спонсори, които наливаха милиони в клуба. Средно на мачовете им има 8000 зрители по-малко от миналия сезон. Освен това фен магазинът също не работи добре. След напускането на Килиан Мбапе, а преди него Неймар и Меси, клубният магазин претърпя невероятен спад в продажбите на фланелки.
Според френските медии, ако някога феншопът е събирал по 100 000 евро на ден, днес продуктите се продават с оборот от едва 10 000 евро на ден или 10 пъти по-малко.
В същото време интересът към клуба падна и в социалните мрежи. Броят на последователите в Instagram е намалял с цели 7 милиона. 200 000 последователи са изгубени от началото на годината.