Гмуркане с акули, пътешествие до Великата китайска стена или билети на третия ред за мюзикъла Хамилтън -- тези неща нямат много общо, освен че са примери за "бонус преживяване", предоставян от компанията Qualtrics, пише FastCompany.
Технологичната компания започна кампанията през януари, общеавайки да даде по 1 500 долара на всеки един от своите общо 1 700 служители.
С парите те могат да си позволят да направят нещо, за което иначе не им достигат или не им се отделят средства.
За да получат парите, служителите трябва да работят в компанията от поне година на пълен работен ден. И просто трябва да напишат бележка от отдел "Човешки ресурси", в която казват какво искат да направят и кога - и парите се превеждат по сметката им. Засега 668 души са се възползвали.
Бонусът напомня този, който Airbnb дава на своите служители: всяка година по 2 000 долара, за да отседнат където и да било по света в жилището, което се отдава под наем чрез платформата. Доставчикът на софтуер Moz пък плаща ваканцията на служителите си и дава още 3 000 долара "джобни".