Точно 14 часът е. Мартин Петров излиза на паркинга на комплекс "Царско село". Уговорката е спазена, а всеки миг е разчетен. Все пак е играл в Швейцария и Германия. "Нямаме много време, че тренировката не чака", казва Марто.
Свръхзвуковият нападател се съгласи да разкаже пред списание "Авто Труд" колко конски сили е "яхвал" в живота си. Не избегна нито един въпрос. Сегашният му автомобил е най-висша класа - "Ауди S7". "Много хубава и сигурна кола - усмихва се футболист №1 на България за 2006 година. - Отдавна съм семеен човек и когато возя съпругата и децата, трябва да съм сигурен зад волана."
Може и да ви е чудно, но Мартин не е звездоман зад волана. Напротив! Изкарал е курсовете на стара ГАЗ-ка из Врачанския Балкан. Спомня си, че когато е играл в ЦСКА през 90-те, дори
не е и помислял
за своя кола
Тогава най-важно е било да купи жилище - похвално мислене за младо момче, което започва да събира слава в най-титулувания отбор на България. Заедно със Стилиян Петров е чакал автобуса на ЦСКА на спирката на хотел "Плиска", за да го закара на тренировка на Панчарево. Аверите и по-старши в тима - Тодор Кючуков и Константин Мирчев, имали автомобили и понякога возели в тях бъдещите мегазвезди на футбола ни.
Невероятно, но факт! Мартин Петров си купил първата лична кола точно 10 години след като стартира професионалната си кариера в ЦСКА и триумфира със златен дубъл. Докато бил при "червените", заплатата отивала във фонд "Жилище". Трансферът в "Сервет" му донесъл опит върху най-различни модели на "Фиат" - спонсора на швейцарския отбор. Най-дълго време футболистът прекарал зад волана на "Пунто". Доста пъти Мартин е посещавал автосалона в Женева, града на "Сервет". Не крие, че
харесва спортните
модели
но те никога не са били фиксидея за него. И също никога не е завиждал на колега за возилото му, въпреки че е можел да си позволи и най-атрактивните екземпляри на пазара.
Следва трансфер във "Волфсбург". А този клуб се асоциира само с едно - концерна "Фолксваген". Там Петров качва нивото с почти всички модели на "народната" германска марка. Не успява да се дореди само до флагмана "Фаетон". Но се влюбва в джипа "Туарег". Точно такава е и първата купена от звездата кола, но вече като футболист на "Атлетико" (Мадрид).
Мартин опитва "свръхзввукова" скорост чак в английския си период, когато "пришпорва" бързо "Ауди R8". Сега е горд собственик на БМВ Х6 и "Ауди S7". Доскоро събираше очите на стадион "Българска армия" със свръхмощен "Нисан GTR с 620 конски сили.