В Левски явно залагат на нетрадиционни и иновативни методи, за да борят финансовата криза. След като спонсори или щедри благодетели така и не се появяват, „сините" явно са решили да пробват всякакви маркетингови трикове.

Така от днес Левски става конкурент н а световноизвестни хранителни компании като „Нестле" и „Якобс", пускайки на пазара своя собствена вариация на инстантно кафе с мляко и захар.

„ПФК Левски пусна нов продукт за своите фенове в магазина на улица „Тодорини кукли" 47, както и в онлайн магазинаhttp://fanshop.levski.bg/.

От днес привържениците ще могат да си закупят кутия с напитка 3 в 1 с бранда на любимия клуб. В кутията има 20 пакетчета, като цената е 5, 80 лв", обявиха от Левски на официалния си фейсбук-профил. .