Младата надежда на австралийския тенис Ник Кириос стана новото рекламно лице на компанията за бельо "Bonds", наследявайки на тази позиция своя сънародник и бивш №1 в света Пат Рафтър. Самият той преди около година сложи край на "модната си кариера".

"Беше много забавно. В началото бях леко притеснен, но след това свикнах със ситуацията и се опитах да се насладя на снимките, доколкото това бе възможно", коментира състезателят, който преди няколко месеца отстрани Рафаел Надал по пътя си към четвъртфиналите на "Уимбълдън".

"Ник се чувства удобно и е достатъчно уверен в себе си, за да се изправи пред фотографите и да го направи. Щастлив съм, че именно той пое щафетата", добави Пат Рафтър, който присъстваше на снимките и даваше съвети на младия си сънародник.