Над 1,5 милиона литра бира са изпили феновете на Евро 2008 в осемте града-домакини на първенството, отчете спонсорът Карлсберг. Компанията отчита сериозен ръст в продажбите на бира. С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло фенът на ЕВРО 2008 е изпил средно с 36% бира повече от този на стадионите в Португалия преди 4 години.

"Анализът на Карлсберг показва категорично, че европейското първенство е най-успешният футболен проект на компанията до момента. По-важно от отличните търговски резултати за нас обаче е силната връзка между футболните емоции и марката, която създадохме през тези три седмици", обясни Келд Щрудал, който е директор компанията за бира.

Карлсберг е официален спонсор на Европейското първенство по футбол за 6 пореден път. За първи път датската бира се пие по време на мачовете на европейско първенство в Германия през 1988 година. Историята на партньорството на компанията със световния футбол има близо 30 години история.