ФИА въвежда сериозни промени в световния рали шампионат, като някои от тях ще бъдат окончателно оформени на следващото заседание на световния съвет на федерацията.

Три нови състезания се появиха в календара - снежното Норвегия (16-18 февруари), Португалия (30 март-1 април) и асфалтовото Ирландия (16-18 ноември). Малко изненадващо от класацията изпадна фаворитът на автомобилните производители, участващи в световния рали шампионат - рали Полша.

На следващото заседание на Световния съвет ще се обсъжда включването на още ралита в календара, като поляците могат тогава да се класират.

ФИА ще ограничи бройката двигатели, които може да ползва всяка една кола на заводски отбор в рамките на един сезон, но точната бройка още не е ясна.

От 1 януари отпада системата "Супер рали", като сега ще се дават точки за лидера и двамата му подгласници в края на всеки един ден от ралито - 3-2-1 точки.

Преминаването към системата "есен-пролет" се отлага, като и догодина ралитата ще са във формат "януари-декември" в рамките на една календарна година.

Екипите ще могат да работят по колите само в сервизните зони, като се отменят отдалечените сервизи, където ограничен брой механици можеха да помагат на пилотите.

Супер 2000 влиза официално в група N и догодина пилотите с такива автомобили ще могат да печелят точки в световния шампионат.

От 2008 г. световният шампионат ще има само един доставчик на гуми, като системата "Мус" твърдо отпада и броят на спуканите гуми рязко ще се увеличи.

От 1 януари се забранява движението на състезателни коли на по-малко от четири колела, което означава, че тежки удари с откъртени колела ще означават отпадане.