- Митко, какво представлява новата ти авантюра?
- Още от самото начало ми беше доста чудно как така двама състезатели карат една кола. Гледах няколко състезания и мога да заявя, че това това е доста по-различно от рали спорта. Първата година ще ни бъде трудно, но аз съм оптимист и двамата с Пламен ще положим сериозни усилия за да се представим на едно добро ниво. Цялата програма ще може да видите на личния ми сайт.
- Спираш ли с рали спорта?
- Не, продължавам, но в европейският рали шампионат
- Какво ще кажеш на българските фенове?
- Ако имам свободно време, ще се постарая да взимам участие в българските рали състезания. Основната ми цел обаче е GT3 състезанията да бъдат достъпни за нашите фенове.
- Колко тестове ще направите?
Няма да са много, поради простата причина, че нямаме тези възможности. Ако можем да правим тест преди всяко състезание ще бъдем в оптимална форма. Но ще ни бъде трудно да затворим една писта, просто ще бъде финансово невъзможно.
- Наясно сте, че ралито е доста по-различно от пистовото състезание, въпросът е ще си намерите ли някой учител, който да ви покаже разликите?
- Разликите са доста, но за жалост ние не сме предвидили и време за обучение. Още при първите тестове ми казваха, че това не е рали и трябва да карам доста по разумно. С Пламен ще си помагаме, защото освен, че сме колеги сме приятели и отбор, а докато при другите не е така. Те са просто колеги и си делят парите след състезания.
- Кой от вас ще бъде номер 1 и кой - номер 2?
- Няма такива неща, ние сме един отбор. Иначе мога да добавя, че започнах да се запознавам с този вид състезание. И даже наблюдавах това в Дубай.
- Отборът от коя държава е?
- От Швейцария. Казва се Кесъл Рейсинг. Автомобилът, с който ще се състезаваме, е Ферари. Имаме право на шестима механици, но ние забелязахме, че тяхната работа е преди, а не по време на състезанието. Друго, което ми направи впечатление, е, че ако се забавиш малко в бокса, това може да е равно на това да загубиш състезанието. Като цяло ми беше много странно да сменя рали автомобила. Но се свиква. Ферарито има шест скорости като при Формула 1, а освен това съм впечатлен от уникалното сцепление и от това как спира и как взима завоите.
- Колко тежи колата?
1220 кг. И мога да кажа, че няма нищо общо с мицубишито. Но въпреки всичко ми пастна.
- Има ли съвпадение с програмата за европейските шампионати?
- Да има такива съвпадения и там няма да участвам. Просто GT3 е новото ни предизвикателство.
- Има ли екип, който да поддържа вашия отбор?
- Да има. Екипът на нашия отбор миналата година стана шампион, затова се надявам сега да се погрижат и за нас.
dex13
на 13.12.2007 в 16:54:54 #2"пастна"
moz
на 13.12.2007 в 14:09:48 #1Още като ви видях заглавието ми стана интересно какво пак сте извадили от контекста за да се получи такава върховна глупост (и на децата е ясно, че "ферари като във формула 1" има само във формула 1, а митко едва ли ще кара там). Но пък това вече е върха, оказа се че единствената прилика с формула 1 са...шестте скорос, нищо че доста серийни автомобили вече са с по шест скорости.