Английският шампион Манчестър Сити привлече "Нисан мотор" като един от своите главни глобални партньори. Целта на японския концерн е да увеличи своята популярност и  да изпревари по продажби в Европа Тойота, която е най-силно представящата се азиатска марка на Стария континент.

Нисан очаква от Висшата лига увеличаване на продажбите и в Китай и на други пазари.

Договорът е за срок от 5 години. По време на церемонията автомобилният производител представи електрическия модел Leaf.

През април Нисан подписа и четиригодишен спонсорски договор за турнира на европейската Шампионска лига, който започва следващия месец.

Нисан ще бъде партньор на Манчестър Сити, като ще предоставя автомобили за целия футболен клуб. Емблемата на компанията ще заеме трайно място на "Етихад", където отборът спечели втората си титла в рамките на три сезона през месец май.

Договорът между Манчестър Сити и Нисан е естествено продължение на развитието на връзките между двете страни. Само преди два месеца водещият британски клуб закупи дял от японския Йокохама, държан от "Нисан мотор".

Освен връзката с Йокохама, Сити започна кампания за разширяване на партньорствата си по цял свят. Английският клуб закупи акции на футболните Ню Йорк Сити и Мелбърн Харт, като освен това има малък дял от бейзболния Ню Йорк Янкийс.