Представителите от поколението милениум не пият достатъчно бира, което се отразява на брандовете в индустрията.
Според CNBC Goldnam Sachs е понижила прогнозите си за Boston Beer Company и Constellation Brand на база данните, че по-младите потребители не пият толкова алкохол, колкото по-възрастните поколения, както и предпочитат виното и спиртните напитки.
"Разглеждаме промяната в тенденциите при навлизането и потреблението, продиктувани от промяната в предпочитанията на по-младите групи", пише главният анализатор на компанията Фреджа Жуо.
Навлизането на бирата като предпочитана напитка за консумация сред милениалите пада с 1% от 2016 г. до 2017 г. на американския пазар. Междувременно тенденциите при виното и спиртните напитки остават непроменени според рейтингите на Nielsen.
Goldman Sachs очаква общият пазар на бира в САЩ да намалее с 0.7% през тази година.
ibl-ibl
на 25.07.2017 в 11:19:27 #1А маститите "експерти" да се бяха запитали днешната бира, бира ли е? И от кога в рецептата ѝ има барбитурати, сорбитол, глицерин, добавен спирт, стерилизация и т.н. А едно време са пиели бира, щото се преварява и била по-безопасна от водата.