През изминалите 12 месеца от Money.bg се срещнахме с много различни и интересни събеседници. С тях говорихме за горещите теми в икономическия свят и обсъждахме наболели въпроси, свързани с пазара на труда, растежа на страната, възможностите за инвестиране у нас и т.н. В последния ден от 2017-а година ще представим пет от най-интересните интервюта:
Милена Виденова, "Кофас България"
В началото на годината управителят на "Кофас България" разказа за най-големите препятствия, които очакват българския бизнес през 2017 година, както и за силните и слабите страни на икономиката у нас. Милена Виденова не пропусна да спомене и какво могат да очакват компаниите от трите сектора с най-голям принос за растежа - информационните технологии, туризмът и производството.
Димитър Спасов, "Кауфланд България"
Управителят на веригата хипермаркети "Кауфланд" направи ретроспекция на пазара в България през последното десетилетие и сподели какво е успяла да постигне компанията за този период. Димитър Спасов разкри още кои са големите предизвикателства в сектора на бързооборотните стоки и дали има потенциал за навлизането на нови вериги в страната.
Пламен Панчев, "Тракия икономическа зона"
За развитието и инвестициите от 1,500 милиарда евро в най-голямата индустриална зона у нас разказа инж. Пламен Панчев. Основателят на "Тракия икономическа зона" сподели кои са най-перспективните сектори в индустрията в България и с какво страната ни успява да привлече големи чуждестранни инвеститори, като "Сенсата Технолоджис", "Осрам" и "Либхер".
Васил Велев, Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)
Председателят на УС на АИКБ и изпълнителен директор на "Стара Планина Холд" коментира как оценява развитието на българската икономика през 2017 година и какво очаква да се промени през следващата. Васил Велев анализира един от най-големите проблеми на бизнеса у нас - липсата на кадри, както и възможностите за преодоляването му.
Светла Лесова, "Монделийз България"
Изпълнителният директор на "Монделийз България" сподели какви са характеристиките на българския пазар по отношение на предпочитаните от потребителите продукти, като по нейните думи в цяла Европа сред най-купуваните са плодовете, шоколада и тестените изделия. Освен това Светла Лесова разкри какви качества трябва да имат кандидатите, за да получат работа в една от водещите компании в хранителната индустрия.