Малката шотландска пивоварна компания Brew Dog стартира антиолимпийска рекламна кампания, съобщи The Drinks Business.
Слоганът й е "Never Mind the Anabolics" ("Нямат значение анаболите"). В рамките на кампанията пивоварите са създали лимитирана серия бира с това название, която ще бъде пусната в продажба от 28 август. На опаковката освен слоганът е нарисуван златен медал и е написано: "За новото поколение".
Бирата съдържа редица компоненти, които официално са забранени за употреба от спортистите. Сред тях са стероиди, креатин, гинко билоба, гуарана и др. Чрез кампанията представителите на Brew Dog изразяват критичното си отношение към организаторите на Олимпиада 2012 заради факта, че сред спонсорите има компании за бързо хранене.
А това може да подкопае доверието на потребителите към олимпийските спонсори. Освен производството на лимитирана серия бира компанията Brew Dog организира Brewdolympics (може да се преведе като "бирена олимпиада").
Участниците в нея ще могат да се състезават в търкаляне на бъчви, бърза таксидермия или най-безумна рокля.