Два турски клуба пристигат на "Герена" с куфарчета, пълни с пари, информира "7 дни спорт". Става въпрос за Газиантеп и Генчлербирлиги, които са приготвили общо 4 милиона евро за двама от най-добрите футболисти на Левски.
Представителите на двата клуба са със запазени места във ВИП ложите на стадион "Георги Аспарухов" за тазвечерния мач между "сините" и Спортинг (Л) от Лига Европа.
Ако босът на Газиантеп Ибрахим Казъл и треньорът Толунай Кафказ харесат Гара Дембеле, преговорите за французина ще стартират моментално. По-рано собственикът на Левски Тодор Батков обяви, че цената на нападателя е между 3 и 4 милиона евро.
С Жоазиньо пък адвокатът бил готов да се раздели срещу 1 млн. евро. А Генчлербирлиги имали възможност да платят сумата. Остава да видим какво ще свършат двамата и дали ще се стигне до нещо конкретно. И дали въобще обявените суми отговарят на истината.
На стадиона за мача се очакват още скаути от Англия, Китай и Полша.
Турци идват за Дембеле и Жо
Източник: БГНЕС
Нафърфорий
на 16.12.2010 в 20:31:55 #43А, дали пък не носят 4 млн турски лири....
Leci 11
на 16.12.2010 в 11:27:43 #42Турци идват за Дембеле и Жо ============ Турци идват и за Олеся, Неуката, Шкембала, Чубака и още някои почитатели на анадолския "масаж" зад гърба.. Е, гореописаните индивиди няма да ги купуват, друго ще ги правят..
MAKAROV
на 16.12.2010 в 11:04:03 #41ввеселяк, последно! Преди да ми напишеш поредния си бисер, давам ти приятелски съвет. Ако нямаш пари да подържаш БМВ - купи си един Голф или Астра, но я оборудвай подходящо според атмосферните условия. Ако толкова държиш да е БМВ - карай го само лятото, с летните гуми. Хората са на път да спрат от производство всесезонните гуми (поради многото катастрофи), ти с летни ми си се изтъпанчил на снега. Имам представа колко струват гуми за твоята кола, действително това са доста кашони памперси, пюрета и млека за близнаците, но като нямаш възможност за първото - кеф ти автобуса, кеф ти трамвая (през зимата). Спирам с темата, че за мен лично е натоварваща и в буквалния смисъл на думата се изприщвам като някой ми се похвали колко му вървяла колата с летни гуми в зимно време или как въпреки 15-те си години, вдигала без проблеми 200.. Ти си преценявай какво ще правиш, знай само, че в момента си потенциален (само)убиец!
FanClubNewYork
на 16.12.2010 в 11:03:41 #40Лотар Матеус след избирането му за треньор на националите към Б. Михайлов : - Ще ми трябва помощник, някой който много добре да познава всички футболисти... Перуката се почесва за секунда и казва: - Имаме такъв човек - Николетка се казва...
LOGO
на 16.12.2010 в 10:54:08 #391. Материал: Всякакви растения, в които има плодова захар - фруктоза Изходна суровина при ферментацията е именно фруктозата, от всичко, в което има скорбяла - нишесте - става спирт, но преди това са нужни и други преобразования за да премине нишестето във фруктоза. За да се получи ракия, а не примерно водка, в крайния продукт е задължително да присъстват етерични масла, те точно придават на ракията аромат и вкус, характерни за плода, който се ползва. Като обобщение: Грозде, или друг плод, добре узряло, чисто, незагнило /там е метанола/ непрезряло, незасъхнало. 2. Подготовка: Паджеровод е достатъчно изчерпателен по въпроса за захарността и добавянето на захар, или съответно вода. Поради различните видове суровина, захарност, климатични условия /да не говорим за Москва/ най-сигурният начин за установяване краят на ферментацията е отново захаромера - в "джибрата" не трябва да има захар, значи ферментацията е приключила и в материяла има само спирт. Иначе по нашенско ферментацията приключва за около 20 дни. Семките на гроздето, или съответните костилки от плодовете се вадят от "джибрата" след около седмица до 10 дни, по този начин от тях се извличат танините, които са водоразтворими и вече са в материала, но се избягват цианидите, които са спирторазтворими, а спирта на този етап е недостатъчен за да ги е извлякъл. Практически моментът за вадене на семките /костилките/ се определя от това, кога изплуват /тогава се обират, примерно с гивгир/ преди да са се утаили. 3. Дестилация: Добре е дестилацията да се извърши веднага след ферментацията, въпреки, че има методи за запечатване на спирта /но ще стане много дълго/ Дестилацията протича при температура около 110 градуса, при тази температура излиза всичкия спирт /вкл. метиловия/ без да "изветря" а така също вода и етерични масла. Охлаждането трябва да е перфектно /дълга серпентина и постоянно течаща вода в охладителя/ Заблуда е, че двойната дестилация има нещо общо с игнорирането на метиловия спирт, просто той е по летлив /има по ниска температура на кипене от етиловия/ така че, ако в материала има предпоставки за такъв, то той ще бъде извлечен. Втората дестилация има за цел да намали количеството вода в крайния продукт /тя се извършва при по ниска температура - около 100 градуса/ а също така и тежките етерични масла -от тях боли глава- и фенолформалдехидите. Дестилирането може да продължи до n пъти, по този начин първо ще се елиминират маслата /имаме вода и спирт т. е. водка/ а след това ще редуцираме и водата до спирт с нарастваща чистота. При дестилацията в началото се отделя "първак" около 10% от обема на казана -в него концентрацията на метилов спирт е голяма- а накрая "паток" -в него голяма е концентрацията на органични киселини /спиртния градус на "патока" е под 30 и вкуса е съответно кисел/. "Първака" се употребява външно за разтривки, а "патока" евентуално се добавя следващата година в "джибрата" 4. Това е може би най-същественият етап; Отлежаването. В първите 10- 15 дни ракията не се пие!!! По това време съдържанието на метилов спирт е най-голямо. В този срок метанола се редуцира самостоятелно поради летливостта си до сравнително безопасни нива. За получаване на качествена ракия, обаче неотменимо е и последващо същинско отлежаване в ДЪРВЕНИ СЪДОВЕ. При това отлежаване метиловия спирт се отделя окончателно до практически нулева стойност. Това става през стените на съда /откъдето излиза и известно количество етанол/ а също така и в празното пространство на самия съд /около 5- 10 литра/ По време на отлежаването ракията "приема" от съда още вкусови и ароматни качества, а също така и цвят. Тези допълнения са взависимост от съда; акация, черница, дъб, череша, круша, хвойна и пр. като има и вариации, например старо дъбово буре, в което е отлежавало вино. 5. Накрая ракията се бутилира. Важно е да се знае, че в стъклени съдове всички процеси се прекратяват и дори след "100 години" в стъклено шише имаме точно това, което сме напълнили в началото Понеже наистина считам отлежаването за най-важен етап от приготовлението на ракия ще отбелжа "моя начин" : Нови акациеви бурета, не по-големи от 40литра - една година. Буретата на втората година продължават да са "нови" като се разглобят и се престърже около 2-3 мм от тях, след няколко години това не е достатъчно и се налага добавяне на акациев талаш /стърготини/ сега е модерно да се казва "чипс" В тези бурета държа ракията една година, тя придобива почти конячен цвят и своеобразен акациев вкус. След това я прехвърлям в дъбови бурета, в които поне две години е държано вино, в тези бурета -също най- много 40литрови, ракията седи най-малко 3 години, ако няма зор да се пие и човек е готов да прежали неизбежната фира, може да седи и 5години. От казаното дотук, става ясно, че приготвянето и консумирането на истинска ракия изисква; мерак, старание и най-вече традиция и приемственост, също така е несъвместимо с неограниченото "наливане" и пр. безпаметни злоупотреби
LOGO
на 16.12.2010 в 10:51:50 #38Оle, за технологията на варене на ракия питай - не всички са дегустатори
LOGO
на 16.12.2010 в 10:47:22 #37Оle | 16.12.2010 09:47 Естествено тъпака е беден чорбар ===================================================== Чл. 6. (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права. (2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. ==================================================== Оle, не нарушавай конституцията на България!
babaiaga
на 16.12.2010 в 10:45:12 #36Тая маймуна къде мисли да ходи? Доколкото знам разни подсъдими пияндета и фалшификатори не би трябвало да могат да напуснат страната?
MAKAROV
на 16.12.2010 в 10:38:03 #35веселяк | 16.12.2010 10:25 Макаров, добави към тирадите ,че това е СЕМЕЙНИЯ МИ АВТОМОБИЛ..., С КОЙТО ВОЗЯ чАВЕТАТА... ======================================================= Пресен пример ти давам. Преди има няма месец, холандско семейство от босненски произход се прибира след почивка от Босна за Холандия (минава съответно през Германия). 2 деца в колата - 10 годишно БМВ със стари гуми! С 140 км/ч, на прав участък, пукат гума. Колата се завърта и преобръща в дерето. Едното дете и майката на място, второто ще остане инвалид, бащата се отървал с драскотини и уплах... След експертизата се оказва, че каучукът на гумите бил стар и износен, което е довело до катастрофата. Има ли смисъл да продължавам?? На теб всичко майтап ти се струва май...
пиргос
на 16.12.2010 в 10:29:42 #34да обобщим представянето на цска в групи на евротурнирите три участия,три последни места,16 мача,2 победи с викинг и рапид,равен с фулъм и 13 загуби,10-29,в софия победа,равен и 6 загуби 4-12,навън победа и 7 загуби 6-17 7точки от48 48мо последно място миналия сезон
веселяк
на 16.12.2010 в 10:28:19 #33чидто нови зимни гуми, сложих ги минлия четвъртък, ама вчера я тествах на леда по малките улички и нямаше спасение. ============================ Там е лед/стъкло и верно спасение няма ...за спиране особено ....трябва да се внимава много...
веселяк
на 16.12.2010 в 10:25:07 #3255. MAKAROV | 16.12.2010 10:18 ====================== Макаров, добави към тирадите ,че това е СЕМЕЙНИЯ МИ АВТОМОБИЛ..., С КОЙТО ВОЗЯ чАВЕТАТА...
веселяк
на 16.12.2010 в 10:20:34 #3150. Златин Теп | 16.12.2010 10:10 Веселяк, тоя от клипа не е с летни гуми ============================ ше сложа зимните ве... ...само за тест ги отложих..., да видя как ще е проходимоста с летните ..... В квартала...лед/стъкло....спирам и опирам предните гуми на бабуна / полегнал полицай/ , ...после погалвам газта и си минава гладко..., катерих бордюри и тротоари без проблем... ...пак с летни гуми карам след еди НИСАН ПИКАП , оня със зимни гуми ,задницата му се вее все едно мете платното... ....а баварецо лети право като по конец...
tоkyo_red
на 16.12.2010 в 10:20:21 #30Да ама баварката има яка возия.
MAKAROV
на 16.12.2010 в 10:18:26 #29селяка от Карлово, ясно е, че не всеки може да си позволи нова кола. Ама такива селяндури като теб - скочил на 15 годишно БМВ, а няма пари да му купи нови гуми (недай си Боже пък ако се развали нещо по тая кола, апартамента ще ти вземат да му платиш ремонта), са ми най-смешни. Предполагам, че и заем си изтеглил за да си я купиш.... На човек му е достатъчно 5 твои поста да прочете и горе долу да те прецени, че си психопат. Но тъжното е, че ти рискуваш много човешки животи с твоя селски манталитет. Да беше на 20, да ти даде съвет човек, ама не очаквах от от 40 и кусур семеен мъж, с деца, такава безотговорност. Честно!
tоkyo_red
на 16.12.2010 в 10:12:45 #28А един от тези в клипа на ледника е бившия вратар на Акурейри дето ни праснаха преди време. Рибар човек с 3 чавета ама има и 3 джипки
tоkyo_red
на 16.12.2010 в 10:11:26 #27БМВ 525 ТДС е мнооог добър ... ама за лятото. Зимата трябва да го товариш в багажника с бордюри или цимент, не те спасява и тракшъна.
tоkyo_red
на 16.12.2010 в 10:09:17 #26http://www.youtube.com/watch?v=9KBOg4NX6EI&NR=1 Това е отпреди 3 години на Mýrdalsjökull - безценно
веселяк
на 16.12.2010 в 10:08:49 #25С какво се опитваш да ме впечатлиш бе, =============================== За кво трябва да те впчечатлявам бе ОЛЬО... ...да не си некъв пубер.... Просто ти отговорих какъв ми е ''проблема'' днес...
MAKAROV
на 16.12.2010 в 10:06:26 #24Оle | 16.12.2010 10:00 От джиповете - Нисан Патрол и Криузера на Тойота! ================================== Е ти направо ми взе думата. Точно между двата модела се чудя в момента, ако щеш вярвай! До преди една седмица и Паджерото (както и един модел да Хюндай) ми влизаха в сметките, но ме разубедиха, че Патрола и Криузера просто били без конкуренция и мачкали във всякакви тестове...