Ръководството на Левски обмисля по какъв начин да организира кампанията за членските карти по различните градове, пише "Тема спорт".
Шефовете на сините в момента са крайно затруднени от обстановката в България, след като ситуацията с коронавируса се усложни и се обмисля нов локдаун.
Мажоритарният собственик на столичани Наско Сираков заяви на старта на кампанията, че клубът ще разгледа ситуацията и ще измисли начин да улесни привържениците на сините, които посещават гостуванията на тима.
В момента на стадионите се влиза единствено със зелен сертификат, което затруднява голяма част от феновете. Обмислят се различни подходи към феновете. За момента кампанията на Левски за членски карти върви много добре, след като от началото й са продадени над 3000 карти и запалянковците на сините за пореден път показаха връзката си с клуба.
Ръководството на Левски подписа и някои спонсорски договори с компании, които да осигуряват промоции за фенове на сините.
FC_BARAJ_1914
на 04.11.2021 в 13:22:23 #3Мхам. ...значи затова ромете от Подуяне още днес започнаха да стягат сергиите и акордеоните.
Forrest Gump
на 04.11.2021 в 11:09:39 #2Ароматизатори ще има ли
Vlady
на 04.11.2021 в 11:02:11 #1Да посетят местата за отдих ол инклузив с истински левскари и хубави огради.