От следващия сезон Левски ще играе с "Adidas" в партньорство с посредника "Спорт Депо". "Сините" ще започнат работа с германския спортен гигант и целта е с новия доставчик клубният магазин да придобие съвсем различен вид, както и да се раздвижат онлайн продажбите, пише "Тема спорт".

За последно столичани играха с "Adidas" през 1999 година. Преди седем години Левски бе обличан от друг германски спортен гигант - "Puma". Тази пролет се появи опция "Nike" да измести "Adidas", но вече е отпаднала.

Тази кампания "сините" ще играят за последно с испанския спортен бранд "Joma". Договорът, който бе подписан през 2020 година, изтича и няма да бъде подновен. От този сезон логото на генералния спонсор Палмсбет се намира в центъра на фланелката, а не както бе миналата година "Левски е вечен".

Тогава "сините" получиха разрешение да промотират кампанията си. Контрактът с Joma бе подписан след скандално прекратяване на отношенията с друга фирма, за което се дължи неустойка от над 100 хиляди лева. А Станимир Стоилов алармира, че членът на Надзорния съвет Константин Папазов още не е изчистил сумата към "Macron".

Левски не е напреднал по отношение намаляване на дългове си

Левски не е напреднал по отношение намаляване на дългове си

На това са се натъкнали одиторите, които от няколко дни разглеждат цялата документация