Министър-председателят в служебното правителство, назначено след разпускането на 37-ото Народно събрание - Стефан Софиянски, коментира ситуацията в Левски към момента.

Бившият кмет на столицата съвсем не е чужд на футбола, по-конкретно на случващото се в любимия му "син" тим, като специално за Topsport.bg той сподели вижданията си за бъдещето на клуба, настоящата финансова криза, налегнала гранда, както и как на "Герена" биха могли да преодолеят затрудненията и неприятностите.

Ето какво сподели Софиянски пред медията ни:

"Ситуацията в Левски едва ли е по вкуса на симпатизиращите на клуба, независимо от социалния им статус и позиция в обществото. Феновете искат победи, успехи и по-добро класиране, последвани от пробив в Европа - така е било в Левски преди, така ще е и занапред.

Рецептата за излизането от кризата, лично според мен, е една-единствена - мощен нов генерален спонсор.

Не мисля, че модел с няколко отделни по-малки компании би бил максимално удачен, тъй като у нас, особено що се касае до спорта ни, е винаги по-добре да има централизация и яснота за случващото се, включително и кой и защо дава парите.

Голям спонсор, с подчертано пазарно влияние, потенциал и безупречен имидж, би вдигнал клуба, правейки го отново това, което би трябвало да бъде.

Финансовата стабилност е винаги в основата на просперитета на една организация, без значение от нейния характер и оперативна сфера.

Аз лично смятам, че вариантът с влизането на "Софарма" в клуба би бил най-добрият към момента. Разбрах че тази опция е налична. Ако е така, то нека в Левски не се замислят много, а да се действа по въпроса, защото времето за реакция винаги е от значение, при така създадените затруднения и неприятности.

Тази компания би гарантирала спокойствието, което търсят на "Герена" към момента. След това всичко ще си дойде отново на мястото, клубът ще започне да функционира правилно и резултатите няма да закъснеят", прогнозира Софиянски.

До момента информацията, която бе разпространена от редица медии в страната по темата "Софарма" бе разнопосочна. В някои от случаите компанията се посочва като евентуален бъдещ генерален спонсор, но други средства за масова информация твърдят, че става въпрос единствено за рекламен тип партньорство между клуба и фармацевтичната организация.