Добрите финансови резултати, които постигна Левски в последните две години и най-вече през миналото лято, са дали резултат. И благодарение на тях "сините" успяха да стигнат до споразумението с НАП за разсрочване на дълговете, с което спасиха лиценза. Освен това, по-лесно ще могат да планират бъдещето си в следващите 2 сезона.
От "Герена" обаче са постигнали нещо повече. Цената на марката "Левски" е скочила с 10 милиона и вече се оценява на 17 милиона, пише "Мач Телеграф". От НАП са отчели положителното развитие при "сините" и са вдигнали финансовата оценка на трите емблеми, които за заложени от 2015-а година насам в хазната. Тогава клубът обезпечи дълговете със символите си задълженията от 4 милиона лена, за да може да вземе лиценз. Става въпрос за традиционното "Л", за чийто патент в край сметка Тодор Батков успя да се пребори, юбилейният вариант, както и "лопатата", която доста от феновете ненавиждаха.
Тогава стойността обаче бе 7 милиона лева и не бе променяна с годините. Сега обаче от НАП са решили, че Левски е заслужил далеч по-реална оценка от онази, която е направена преди 9 години. Особено, след като "сините" успяха да върнат доверието си пред хазната с парите, които внесоха ударно там през това лято.
Както е известно, клубът няма проблеми да ползва емблемите си, но пък няма право да си залага в други финансови институции. Освен това, "сините" копираха ЦСКА през 2015-а година. От "Борисовата градина" първи заложиха символа си, но пък решиха, че не могат да минат без споразумение с НАП за дълговете си, което им създаде проблеми.
svetoslav-hristov-97Yr0eYi
на 29.01.2024 в 14:53:49 #3Марката Левски се е вдигнала с десет пръдни. И от мен една-общо 11.
ivan-todorov-JxIhw2CR
на 29.01.2024 в 11:36:23 #2През уя ми е!
1914riner
на 29.01.2024 в 09:09:40 #1Алоо Преписвачите, закъсняхте Спите още