Левски прибра сериозна сума в клубната си каса, като средствата дойдоха от най-сериозния и постоянен спонсор в историята на клуба - феновете.

Станалата прословута маркетингова и мърчандайзингова стратегия на "сините" най-сетне заработи. Само за един месец на "Герена" са влезли малко над 60 хиляди лева. Приходите са само и единствено от фен артикули, които "сините" привържениците са си закупили. В клуба са доволни от интереса към новите продукти, които произведоха и пуснаха в продажба.

Очаквано най-много са приходите от продадените нови фланелки на отбора. Екипите са на цена от 65 лева и в електронния магазин на "сините" първата партида от тях бе продадена за точно три дни. От "Герена" признаха, че не са очаквали толкова сериозни продажби и затова им се е наложило да поръчват допълнителни фланелки.

"Интересът е голям, явно на хората новата серия екипи им харесва и продажбите са много сериозни. Постъпленията от билети също са сериозни и призоваваме феновете да продължават да подкрепят отбора. Колкото повече хора има по-трибуните, толкова по-големи ще са приходите за клуба, и така нашите фенове ще ни помогнат да излезем по-бързо от тежката финансова ситуация, с която продължаваме да се борим", споделиха от "Тодорини кукли".

В началото на седмицата единият от тримата акционери в клуба Иво Тонев заяви, че до края на годината "сините" имат да плащат 400 хиляди лева стари задължения към бивши служители и треньори.

В Левски са сигурни, че големият интерес към новите артикули ще продължи и по този начин феновете ще помогнат за погасяването и на тези дългове, както помогнаха и през март за взимането на лиценза.