Шампионът Левски продължи днес спонсорския си договор с мобилния оператор "М-Тел", съобщиха от телекома. Новият контракт беше подписан от изпълнителните директори на Андреас Майерхофер на "М-Тел" и Константин Баждеков на ПФК Левски.

На събитието присъстваше и мениджъра на клуба Георги Иванов, който подари фланелка на отбора на Майерхофер. Настоящият договор между двете страни изтича на 30 юни, а новото споразумение е за още една година до 30 юни 2011 година. Сътрудничеството между "М-Тел" и Левски датира още от 1998 година.

"В този период на съвместна дейност с "М-Тел" мисля, че и двете компании са много доволни от взаимоотношенията си и в резултат на това подновихме договора с още една година", каза Баждеков.

"Левски се представя достойно в партньорството си от 1998 година до момента. Имаме шест шампионски титли, шест пъти сме носители на купата на България, три пъти на Суперкупата, единственият отбор, който игра в груповата фаза на Шампионска лига, единственият отбор, който стигна до четвъртфинал на турнира на УЕФА. Тази година също играхме в груповата фаза на Лига Европа. Мисля, че тези успехи, които клубът и отборът постигнаха, са потвърждение на интереса, който "М-тел" продължава да има към Левски за едно партньорство, което е съвсем достойно и защитаващо позициите и на двете страни", допълни той.

Баждеков отказа да коментира конкретни финансови параметри на договора, но поясни, че Левски получава сериозна финансова помощ в рамките на една трета от бюджета на клуба. "Параметрите са тайна, но Левски получава една значителна помощ в месечната издръжка на клуба от "М-тел", която компенсира почти една трета от разходите по нашия бюджет. Има незначителни промени спрямо последния договор и те са по-скоро в бонусите", обясни Баждеков.

"Не бих казал, че беше трудно да постигнем договорка за нов контракт. Всеки от страните прецени ползата от партньорството. За този договор голям принос има и г-н Батков (б.а. собственик на Левски). С представянето си Левски доказа, че е един коректен партньор към най-големия мобилен оператор в България", каза още той. Левски води преговори и с други фирми за реклама.

"Левски в момента е продал цялата си рекламна линия. Имаме достатъчно рекламодатели, но имаме желание да привлечем и нови. Водят се разговори в тази посока. До започването на шампионата ще има и още спонсори, с които да подпишем договори", каза Баждеков.