Бурна суматоха изригна - защо Левски забрави легенди в календар с ветерани. Например Наско Сираков (№1 по голове), Стефан Аладжов (№1 по мачове). Отговорът е: подборът е правен през пръсти и без уважение. С незнание.

Действа рекламен отдел, начело със симпатичната Милена. Тя няма как да знае "сините", защото е от спортното училище на ЦСКА, а няма как знае футбола - идва от ските.

Дамата се раздава амбициозно и не е крива тя, че няма кой да я упъти. Настрана въпросът, че добрият мениджър знае какво не знае и пита. По-важното е - рекламният отдел бе "освежен" с идването на Иво Тонев през 2012-а, когато се пръкнаха ред странни назначения.

Явно "новите левскари" не са наясно, че маркетингът в Левски не се измерва само в числа и пари. Левски без дух не е Левски, както често виждаме напоследък. А тези снимки засегнаха "синята" душа. Не толкова с подбора, а защото не бива да се правят през пръсти.

Същите хора я обидиха тази душа миналия месец на сбирка на ВИП фенове. Оказа се, че в "Левски" не знаят 90% от интелектуалците левскари и не ги поканиха. И не питаха. На срещата интелектуалци се оказаха Иван, Андрей и един актьор, на когото - моля за прошка - все не запомням името.

На "Герена" сега се усетиха и ще правят гласуване кои 11 да влязат в календара за юбилея. Обаче раната остава. Няма ги Емил Спасов (втори по мачове), Александър Костов (шести). Няма ги Георги Иванов (четвърти по голове), Михаил Вълчев (осми). Няма ги Николай Илиев, Борислав Михайлов и още колко, колко...

Мариян Христов е вътре с 2 години в синьо без титла, със 75 мача и 22 гола. Тогава да го има и Валери Домовчийски. Той е със 105 мача и 53 гола, 2 титли, четвъртфинал в УЕФА, Шампионска лига. И не е крив Мариян - заслужава уважение, бе впечатляващ лидер в трудни времена.

"Обиден съм!", каза Аладжов. Нека някои откажат покани. Но липсата на покана не е обида към тях, а към Левски.

"Не, не съм обиден", каза Сираков. Само че точно повеят, който го прокуди от "Левски" и го омерзи, сега решава за легендите. Ама легенда не се става по критерий "удобен или не". Това и милион рекламни отдели няма да променят.