Най-голямата полза за Левски от сключеното в края на 2023 година споразумение с НАП е, че са отпаднали 10% наказателна лихва върху дължимата сума, пише dsport.bg.
Преди споразумението Левски е плащал 13% лихва, формирана от 10% наказателна лихва плюс 3% лихва върху главницата от дълга на клуба към държавата. Олихвява се само главницата, която към края на 2023 година е малко над 5 милиона лева.
При груби сметки излиза,че Левски спестява годишно над 700 000 лева, а това за три години прави около 2.5 милиона лева спестени разходи за клуба.
От 1 януари 2024 година ПФК Левски ще внася по 279 000 лева в продължение на 36 месеца. Ако не е било направено това споразумение, то вноските можеха да са с по около 70 000 лева всеки от тези 36 месеца или около 350 000 лева месечно.
waterloo
на 25.01.2024 в 14:54:39 #25Оранжевите влъхви се събраха под статията в надпревара да покажат изключителната си компетентност на финансово-правна тема. Естествено е, че първото място се държи от л@йноядецът еlasizgrey, който вкара в употреба любимата си теза че помашката Цеца била платила "безпрецедентните почти 40 процента на кредиторите на фалиралото дружество". Относно употребата на термина "ку.рви" бих му препоръчал да се огледа най-напред в семейството си, преди да го употребява!
Аз пък ще следя с интерес дискусията без да се намесвам! При толкова много оранжеви експерти мнението ми е излишно!
1914riner
на 25.01.2024 в 14:53:54 #24Що се отнася до Левски, не знам дали е репресия ,но в различни периоди, клубът е реорганизиран и преименуван по диктаторски начин според решенията на Компартията, което си е чиста проба пряка намеса. Чак за дисидентсво , не смятам че може да се говори
the_shooter
на 25.01.2024 в 14:45:24 #23Аз нямам проблем, че ЦСКА е създаден през комунизма! Тъпотия е това да се изтъква все едно Лефски сте били някакви десиденти!
1914riner
на 25.01.2024 в 14:43:08 #22the_shooter , какво имаш пред вид "вие“ ... като Левскари или като поколение , за да мога да ти отговоря коректно
the_shooter
на 25.01.2024 в 14:39:32 #211914riner, вие да не би да бяхте репресирани?
1914riner
на 25.01.2024 в 14:34:44 #20the_shooter, : Подкрепям казаното в коментар №1 с изключение на тъпотиите за "рожбата на БКП ==============≠=================== В периода 1944 -1989 г. НРБ е управлявана в тоталитарен еднопартиен режим , дирижиран от КПСС (Компартията на СССР). По същия съветски модел, а именно ЦСКА-Москва е създаден и организиран ЦДВ (в последствие многократно преименуван до ЦСКА ,толериран и използван с пропагандна цел от еднопартийната с-ма в държавата, именно от БКП по това време .
AK 47
на 25.01.2024 в 14:34:36 #19НА - нормативен акт
AK 47
на 25.01.2024 в 14:30:56 #18fanty на 25.01.2024 в 12:57:35#9 Tong, няма как да стане това което си написал. в ДОПК си пише ясно. всяко Споразумение което не отговаря на изискванията на Закона или му прави бай пас е нищожно. тук има достатъчно юристи и прависти, които ще го потвърдят ако са платили цялата главница няма никаква лихва , защото "лихва върху лихва" - няма ако обаче има някаква главница , няма как да няма наказателна лихва 10% + ОЛП... т.е. има - когато Държавата ти дължи на теб пари, няма наказателна лихва , а само ОЛП ----- Абсолютно правилно. Освен това, опрощаването на държавни вземания, доколкото помня, може да стане само с НА, а не със споразумение. Държавните вземания не се погасяват автоматични и по давност, а пак с нарочен НА.
1914riner
на 25.01.2024 в 14:23:46 #17Смешното тук е , че се коментират тези 10% от фенове на клуб , който отказа да плати 100 %
Разликата м/у управата на ЛЕВСКИ и ГГ е само една :
Гришата отказа категорично да плаща, а Левски държи да плати дълговете към НАП и ползва законни начини ,
А държавата пък държи да си получи парите и прави необходимото за което ...толкова е просто, къде е драмата
german
на 25.01.2024 в 13:15:32 #16така е фанта, сам си попълваш формуляра,
преглеждат ти го отгоре отгоре за правописни грешки
че си и плащаш за това
седят едни лели в офиса, цъкат пасианси, намръщени сякаш не са ги е
и от години, абе...
the_shooter
на 25.01.2024 в 13:12:49 #15Подкрепям казаното в коментар №1 с изключение на тъпотиите за "рожбата на БКП"!
fanty
на 25.01.2024 в 13:09:46 #14то драмата до сега беше , че ако не си платиш таксата от 50 лв, не ти приемат Отчета. а като ги питаш, каква услуга ти извършват, тъй като това трябва да го направиш по задължение съгласно изискване съгласно ЗС, от АВписванията не ти отговарят, писах два -три пъти до един зам.министър ан АП-- не ме отразиха.., а те сладуретата с тези пари си увеличавали размера на заплатите.
fanty
на 25.01.2024 в 13:07:11 #13и аз чат пат получавам подобни съобщения от НАП и веднаги ги класифицирам като SPAM
german
на 25.01.2024 в 13:04:13 #12фанта, не помня вече, минаха години, тогава се грижех за баща ми, после гръмна ковида, разболя се и съдружника ми зле, починаха родителите ми ... не ми беше до нищо.
и самата фирма в "замразихме" после, абе да са живи и здрави и да ми харчат парите за маркови питиета
OrangeHog
на 25.01.2024 в 13:01:11 #11гледам много пищите ф@тамаците, а? вие колко платихте? нула лева май!
fanty
на 25.01.2024 в 12:59:16 #10Herr, това е дивотия, да си прегрешил към Министерство на правосъдието/ Агенция по вписванията, а да те глобят от МФ/ НАП после що не сме в зона Шенген, -- ами защото няма никаква правна сигурност в БГ
fanty
на 25.01.2024 в 12:57:35 #9Tong, няма как да стане това което си написал. в ДОПК си пише ясно. всяко Споразумение което не отговаря на изискванията на Закона или му прави бай пас е нищожно. тук има достатъчно юристи и прависти, които ще го потвърдят ако са платили цялата главница няма никаква лихва , защото "лихва върху лихва" - няма ако обаче има някаква главница , няма как да няма наказателна лихва 10% + ОЛП... т.е. има - когато Държавата ти дължи на теб пари, няма наказателна лихва , а само ОЛП. поне така е при нас в зарзаватчийският сектор. при лэфски може да е различно.
german
на 25.01.2024 в 12:42:21 #8тонг, така де - последва незабавна административна процедура и накрая постановление или каквото и там е
абе, здраве да е, отдавна минало забравено, всъщност и ние проявихме небрежност, явно са били прави хората
Tong
на 25.01.2024 в 12:35:58 #7fanti, т.нар. "наказателна лихва" е основния лихвен процент (ОЛП) на БНБ + 10%. В момента ОЛП явно е около 3% (не съм го проверявал) - т.е. получава се обща лихва от около 13% - и затова като паднат 10-те % остават 3%. Хер Джърман, колко незабавно са ви глобили? Данъчните обичайно пишат писма, уведомления, дават срокве, пък чак едва след известно време пристъпват към налагане на административни санкции. Странен е Вашият случай.
fanty
на 25.01.2024 в 12:28:04 #6Herr, кой те глоби?