Ръководството на Серия "А" може да разгледа Индия като потенциален домакин на Суперкупата на Италия в опит да разшири глобалната аудитория на турнира, съобщи търговският и маркетингов директор на италианската лига Микеле Чикарезе.
Надпреварата, която се играе между победителите и подгласниците в първенството и Купата на Италия от предишния сезон, се проведе в Саудитска Арабия през януари, където Милан победи Интер с 3:2, за да спечели трофея за осми път.
Ето какво каза Чикарезе по темата:
"Това, което правим, е да донесем трофей като Суперкупата в целия свят по проста причина, за да ангажираме по-широка аудитория и да донесем най-доброто от тази култура.
И така, точно това можем да направим и да продължим разговора, за да ... дойдем тук и да играем в Индия.
Кандидатурата на Индия за домакинство на Олимпийските игри през 2036 г. е опит страната да се позиционира като глобален спортен център.
Той предположи, че влиянието на състезанието по крикет от Индийската висша лига може да популяризира страната и да привлече вниманието към постиженията на други спортове, като направи паралели с проекта "Произведено в Италия".
"Произведено в Италия е начинът, по който се ангажирахме с всичките 20 клуба от Серия А и всеки клуб осигурява един от важните играчи за популяризиране не само на града, но и на клубовете, територията, производствената верига и всичко, което е около този клуб".