Фелипе Наср със Заубер беше най-бърз в третия ден от първата група тестове на пистата Херес в Испания. След него остана Кими Райконен с Ферари, а трети се нареди Нико Розберг с Мерцедес.

Розберг заяви, че в отбора му много внимателно следят съперниците и най-вече "Ферари". "Ние сме уверени, че можем да започнем сезона добре и да сме стабилни в развитието си", каза германецът.

Три червени флага днес. Първият беше предизвикан от завъртане на Наср, който се подхлъзна на мокро място на пистата, след като сложи сликове. По болида на Заубер нямаше поражения, а механиците използваха случая за да монтират нови части получени от фабриката. Заубер отново използваха трика със Софт гумите, с които Наср записа и най-бързото време днес.

Втория червен флаг се появи на пистата след като двигателя в болида Мерцедес-а на Нико Розберг загасна на пистата. Според отбора електрониката е намерила проблем и е загасила двигателя. Проблема обаче бързо беше отстранен и Розберг се върна на пистата сравнително бързо.

Третия и последен червен флаг се появи на пистата само пет минути преди края на теста. Пастор Малдонадо спря болида си на пистата, но отбора не уточни причината след края на теста.

Повечето отбори вече са достатъчно уверени в болидите си за да започнат да трупат обиколки. Три отбора днес прехвърлиха границата от 100 обиколки. Нико Розберг отново направи най-много обиколки - 151. Карлос Сайнц завъртя 137 обиколки, а Фелипе Наср 109. На крачка от 100-те останаха Пастор Малдонадо с 97 обиколки и Кими Райконен с 93.

Проблемен ден за Ред Бул, които откриха проблем в двигателя на болида си само 20 минути след началото на теста. Двигателя беше сменен и Даниел Рикардо направи 48 обиколки днес, но вече има информация, че Рено имат проблем с вал на водната помпа на ERS и отборите с техни двигатели ще трябват да лимитират броя на обиколките в един стинт. Заради проблема той даде 7-о време.

За МакЛарън деня започна обещаващо след като Фернандо Алонсо успя да направи 32 обиколки до обедната почивка. При последното си излизане на пистата обаче Алонсо направи само една обиколка и се върна в бокса. Няколко часа по-късно МакЛарън съобщиха, че теч на вода заради повреда в елемент от външен доставчик е причината да сложат край на тестовия ден по-рано от очакваното. Според Ерик Булие е било възможно да се върнат на пистата в последния половин час, но са решили да бъдат по-внимателни. Все пак окуражителни знаци за МакЛарън и Хонда в днешния ден, след като според Булие, Алонсо е останал доволен от колата. Въпреки това неговото време е последно от 8 участващи болида.

Новините за липсващите от първия тест Форс Индия обаче не са толкова окуражителни. Според autosport, те вероятно няма да разполагат с новия си болид и за втория тест и ще им се наложи да карат с VJM07. Това ще им даде възможност поне да получат някакви данни за гумите на Пирели. От седмици се носят информации, че финансовата ситуация около Форс Индия не е добра и че се търси купувач на отбора. Според Боб Фърнли обаче всичко с финансите е наред. Шасито за 2015 година е доставено и болида вече се сглобява, но проблем с доставчиците на някои компоненти създава трудности и именно това е причината за нарушения график на отбора.

Утре е четвъртия и последен ден от първата група тестове. Да се надяваме, че всички отбори ще имат продуктивен тест.