Марк Уебър се страхува, че може да се наложи да тръгне от дъното на стартовата решетка за Гран при на Китай след обърканата втора част от квалификацията днес.
Пилотът на Ред Бул имаше проблем с горивната система и остана 14-и, без да премине в Q3. Уебър призна, че е имало опасност болидът му да няма достатъчно гориво за задължителна проба след квалификацията. Същият проблем имаше и Себастиан Фетел миналата година в Гран при на Абу Даби, пише Formula1.bg.
"Беше липса на налягане на горивото и не можех да се върна, затова спряхме колата и квалификацията ми приключи преди да е започнала. Ще видим какви са правилата. Сигурен съм, че ще минем през процеса. Може да се окаже двоен удар", коментира Уебър.
Според правилника, състезателите трябва да могат да дадат един литър гориво за проба от колата си във всеки един момент.
"След квалификационна сесия, ако колата не може да се върне на собствен ход до бокса, трябва да даде 1 литър гориво за проба плюс количеството гориво, което би било необходимо за прибирането на болида до пита. Допълнителното количество гориво се изчислява от ФИА". Въпреки, че Уебър ще има още един комплект гуми на разположение за състезанието след като изпусна Q3, се съмнява, че ще са му от особена полза.
"Мисля, че всички се опитват да пестят гуми. Меките гуми не са особено подходящи за тази писта. Разочароващо е. Q1 мина много добре за мен, а и колата досега беше бърза", обяснява Уебър.