В допълнение към основното спонсорство на отбора на Рено за Формула 1, от ING съобщиха за брандиране на пистите.
Холандската застрахователна и финансова институция ще постави свои лога на 14 от 17-те състезания за "Гран При", включително ING Гран при Австралия в Мелбърн на 16-18 март, на което компанията е основен спонсор.
Комбинацията от брандиране на пистите и спонсорство на отбора на Рено за Формула 1 ще позволи на финансовата компания да създаде силна глобална марка на една от водещите институции в областта на банковото дело, пенсионното осигуряване, застраховането и управлението на активи за повече от 60 милиона клиенти в 50 страни по света.
Подкрепата на компанията за състезанията ще позиционира ING като един от водещите спонсори на Формула 1. С над 850 милиона зрители в световен мащаб, с активното
присъствие на ING в 14 от 17-те страни-домакини на Гран при, Формула 1 създава изключителни възможности за популяризиране на марката ING. Спонсорството на отбора ING Рено за Формула 1 ще бъде допълнено от целева реклама и маркетингови комуникации.