Решението му учуди някои специалисти, след като на 22 октомври в Бразилия ще бъде последното състезание в кариерата на германеца. Пилотът на Ферари има само теоретични шансове да вземе осма титла, след провала в Япония в неделя.
„Ако тестовете са важни за настройките на болида за състезанието на „Интерлагос", не виждам причина да не участвам в тях - заяви Михаел. - Докато моята шансове за титла са практически нулеви, то битката за първото място при конструкторите продължава. Затова искам да дам максимума си за Ферари. Няма проблеми, ще карам".
В момента Рено води с 9 точки пред „черните кончета", но при двоен успех на Ферари и ако френският отбор не успее да заеме третото място печели „скудерията".
valiojaboka
на 11.10.2006 в 15:22:40 #5planina виж сега първо провери фактите преди да говориш той Ървайн целия уикенд тогава не можеше да намери настройки даже горкия се разби още в петък тогава, а и да не забравяме че предния кръг в малайзия просто шуми разби всички без да е карал 6 състезания а накрая подари попедата на кой на Ървайн !!!!!
Valyo
на 11.10.2006 в 09:47:22 #4planina 10.10.2006 23:52 " Тогава пилето се беше оправило ,но не се връщаше да кара и когато накрая се върна в последнито състезания не пречеше ни най-малко на Хакинен, дори го пущаше най-спокойно напред ,само и само Ървайн да не стане шапион" --------------------------- Планина, честно, имам чувството, че пишеш, колкото да си намираш занимание. Алонсо преди две седмици не кара на тестове, защото си е ожулил коляното. Монтоя пропусна две състезания в началото на сезона, защото се контузил на тенис. Шумахер със счупен на две места крак пропусна шест, след което се върна за последните две: в Малайзия и Япония. В Малайзия държа Хакинен две трети от състезанието за да може Ървайн да натрупа 20 секунди преднина напред. След което се оказа, че при тактика с два бокса за Ървайн и Мика, Шумахер е само с един бокс и ще спечели състезанието, заради което 4-5 обиколки преди финала почти спря, за да може Ървайн да стопи 8 секунди, да го изпревари и да спечели. Цитирам почти дословно Мика на пресконференцията след финала: "Михаел показа, че освен най-добрия №1 е и най-добрия №2". И това не в Монако, да речем, а на най-широката писта в календара.
planina
на 10.10.2006 в 23:52:31 #3Шумахер ще остане във Ферари ,за да е в света на формулата ида си изкарва милионите от реклами, като както от ферари ,така и Райконен се нсдяват той да работи като тест пилот и да развива колата. Само че сметката им ще остане без кръчмар, защото Шумахер не е свикнал никога да работи за някого другиго, той е свикнал да работят за него. той никога няма да тръгне да развива колата ,за да може Райконен да печели на негов гръб, както Шумахер има безброй победи на гърба на своите съотборници. Ако накрая се окаже ,че Райконен може да стане шампион, дори ще увреди колата ,само и само да не стане. Спомняте ли си годината ,когато Хакинен стана за втори път шампион и се бореше с Ървайн ,защото шумахер се беше блъснал и си счупи крака? Тогава пилето се беше оправило ,но не се връщаше да кара и когато накрая се върна в последнито състезания не пречеше ни най-малко на Хакинен, дори го пущаше най-спокойно напред ,само и само Ървайн да не стане шапион, защото дотогава Шумахер не беше ставал шампион с Ферари.
Разбирача
на 10.10.2006 в 19:59:28 #2Ей т'ва е професионализъм
IsaiahThomas
на 10.10.2006 в 19:57:35 #1Нека да са трето и четвърто. 6+5 дрещу 10+8= 11 срещу 18 или 7 разлика, при 9 аванс