Според немските медии Михаел Шумахер ще удължи договора си с Ферари за още два сезона, настоящият контракт на 7-кратния сезон изтича в края на сезона. Все още обаче не се знае кога точно тимът и Шуми ще обявят новата сделка. Но според анонимни източници от Маранело преговорите продължават и още няма нищо подписано.
Ако Михаел все пак остане в Скудерията, това може да разбърка ходовете на другите силни пилоти, които преговарят за трансфер. От тях единственият сигурен с място за догодина е световният шампион Фернандо Алонсо, който от догодина ще кара за Макларън.
Според източник от обкръжението на Кими, финландецът няма намерение да приеме да е №2 във Ферари, като това ще бъде фиксирано в договора му. От друга страна от Маранело заявиха, че няма начин Михаел да се откаже от статута си на №1 в отбора и да допусне той и бъдещият му колега да са равнопоставени.
Райконен може да остане в Макларън или да отиде в Рено. При световните шампиони обаче има и друга неяснота - шефът на тима Флавио Бриаторе също не е подписал договора си за догодина, което означава, че няма ангажирани пилоти за 2007 г. Едно от условията на Бриаторе да остане е да разполага с бюджет, който ще му позволи да наеме пилот, способен да спечели световната титла и да замести напълно Фернандо Алонсо.
Наскоро Рон Денис заяви, че Сребърните стрели са се "погрижили за всичко, за да няма изненади на фронта на пилотите". Това означава, че или Райконен остава като съотборник на Алонсо и Денис получава мечтаната пилотска двойка или на мястото на Хуан Пабло Монтоя идва друг пилот, способен да конкурира Алонсо. Скоро ще разберем обаче какъв е изборът му?
Всичко зависи от това дали Шуми ще преподпише с Ферари или ще реши да се пенсионира.
forza_1
на 24.01.2007 в 10:31:41 #99Е как може да говорите такива неща за Съединителя Рон - ами в МакЛарън никога не е имало първи пилот. Там винаги са били равнопоставени! Така е и в другите отбори! Всеки знае че само във Ферари има първи и втори пилот! Ееееее какви сте лоши!!!!!!!
forza_1
на 24.01.2007 в 09:58:34 #98Искам да ви кажа защо всички мразят толкова Шумахер - защото направи Ферари супер шампионски отбор и ги върна там където им е мястото и разби на пух и прах митовете за всички други отбори. А от къде пък се взеха и Рено та продължават да разбиват митовете за другите отбори не знам!!!!
Saso
на 24.06.2006 в 21:33:02 #97Пиуето заминаа... хахааа!
д мраз
на 24.06.2006 в 14:40:11 #96Деня започва слънчев,нощта беше сравнително студена.Най-вероятно пистата да е студена за сутрешните изпитания и да се стопли за кквалификацията.Значи гумите ще играят отново важна роля
д мраз
на 24.06.2006 в 06:24:40 #95Ами Астика,Шумахер често е печелел с три бокса,стратегията при Ферари е ненадмината.А това,че Култард не атакува-нормално за всеки екип когато единия пилот има шансове за шампионата.Между другото,в Макларен става нещо.Изглежда изпробват нов мотор в Монреал и то само с Райконен.Музиката на тънката струна е по-различна от всички останали.
Astika
на 23.06.2006 в 18:11:47 #94д мраз не си прав виж Унгария 98 каква борба между пилотите в макларън. Шумахер спечели с три бокса само щото култард не аткува повредения болид на Хакинен Макларън въртят интриги в бокса рекциите на монтоя от миналата година са очевадни че отбора подкрепяше кими. Макларъна може да се чупише доста често ама това не означава че не беше много по бърз от реното. Сега Кими що не прави същите състезания катом миналата година?
JMourinhoo
на 23.06.2006 в 16:53:19 #93Кое начало?
д мраз
на 23.06.2006 в 15:21:48 #92това първи и втори пилот в Макларен е най-малко изявено.Даже в началото залагаха повече на Монтоя.Райконен си извоюва сам позицията.
JMourinhoo
на 23.06.2006 в 14:51:08 #91"Монтоя има хъс,но никога с нищо не е помагал на Райконен" д мраз , може пак да изгледаш състезанията в Турция и Белгия миналата година
д мраз
на 23.06.2006 в 14:43:35 #90Миналата година,както и тази,Макларен не беше най-бързата кола,а най-чупещата се.Монтоя има хъс,но никога с нищо не е помагал на Райконен.Това им е хубаво на Макларен,че оставят пилотите да се борят и помежду си. Мисля,че е крайно време за нови статии,трансферите започнаха и има какво да се каже.
Astika
на 22.06.2006 в 17:23:59 #89Миналата година Кими наистина беше с най бързата кола и затова не смятам че точно от резултатите през 2005 може да се каже че Кими е най бързия пилот През миналите години когато Ферари имаха най добрата кола разликата между Шумахер и Барикело беше 3,4 десети докато точно 2005 когато ферито не вървеше бразилеца стана два пъти по бавен дори със секунда по слаби времена. Таланта на Алонсо не трябва да се подценява ако Рено имаха двама пилоти като Фисикела Шуми щеше да води според мене в шампионата поне с десет точки. По въпроса за първи и втори пилот вижте само последното състезанив класирането на пилотите Алонсо Шумахер Раиконен Фисикела Маса Монтоя
JMourinhoo
на 22.06.2006 в 12:09:35 #88д мраз Еми миналата година доколкото си спомням МакЛарън бяха с най-бързата кола и нормално да спечели няколко състезания (било то спечелени сам или с помоща на съотборника си) Рено бяха по слаби,но Алонсо стана шампион
Forza
на 22.06.2006 в 10:55:54 #87Абе човека стана световен шампион и като гледам и тази година ще стане за втори път и вие се чудите какво щяло да стане и т.н. Ами той Алонсо не се качи в колата и веднага да стана шампион! Май че започвате да търсите под вола теле! Човека кара си мисля винаги точно колкото трябва и умее да контролира колата. себе си. състезанието и т.н. Всичко във Формулата зависи от много неща. Какво ще стане ако ........................... Много такива въпроси могат да се зададат.
д мраз
на 22.06.2006 в 02:22:23 #86JMourinhoo ,не е много трудно,само трябва да бъде наблюдаван.Още ми налата година,кажи-речи,колкото пъти завърши ,завърши пръв.За да правиш това което той прави с един Макларен,трябва да си най-добрия.Колко пъти видяхме Алонсо да се бори?Добър е,но трябва да ни покаже повече за да го призная за Ас.Много ми се иска да ни покаже как е на дъжд,или какво ще направи,ако трябва да тръгне последен.
Saso
на 21.06.2006 в 22:10:52 #85Ше ходиш ли?
*БЕЛОВ*
на 21.06.2006 в 03:17:51 #84ХОРА ГЛЕДАЙТЕ ИНДИАНАПОЛИС ВНИМАТЕЛНО ЩЕ СЕ ВЕЕ ГОРДО ***БЯЛО*** ***ЗЕЛЕНО*** ***ЧЕРВЕНО***
McLaen F1
на 20.06.2006 в 16:55:13 #83за канада: алонсо райконен/шумахер за сащ шумахер райконен/алонсо (слагам райко пред алонсо,защото макларъна демонстрира по-голяма скорост когато е настроен за бързи писти) а иначе четох една стаия в ф1 рейсинг за това че героя в испания не е алонсо а райконен, който е успял с такава безобразна кола да докара времемна близки до тези на алонсо и респективно до първото място(той все пак взе само пето). повечето специалисти са били удивени от перфекното му каране(под специалисти говоря рейс инжинери на други отбори,мнения са изказали такива на бмв,ферари,рено,тойота,както и специалисти от водещи телевизии и пресата. затова смятам че той и алонсо са в най-добра форма в момента,а шуми малко е позагубил тренинг през последните години без конкуренция на пистата. сега когато колата му не е най-бързата,а една от най-бързите, малко му е трудно да потдържа висок рътм. точно тък в момента го превъзхожда алонсо,освен с малко по-добър болид
McLaen F1
на 20.06.2006 в 16:41:40 #82Hotstepper, това което не ми хареса в мнението ти е че си краен към райконен. аз също съм съгласен с теб че е железен пилот,ако колата е железна-тогава майка им жална на другите(пример япония миналата година). а че има още какво да научи и че в момента много си е вирнал нослето е друг въпрос. това е,че твърде много го принизяваш, нищо друго. също така не съм съгласен с теб че бътън е класа( в момента такива могат да се нарекат шумахер,алонсо и райконен,степенуването не е случайно), виж барикело за няколко месеца колко добре напредва с разбирането на болида си, нещо което на бътън му се отдаде за 2 години! да бари е от повече време,но той не случайно бе избран за заместник на еди във феррари и не случайно шумахер го ценеше, с други думи той е доказан макар и втори ешалон пилот. но бътън има още да се развива. по мое скромно мнение това би станало във феррари,а кими да си стои в макларън,тази кола е градена по неговия стил и ще му триабжат години в друг отбор за да постигне това ниво. не случайно хакинен спомена преди месец мисля, че райконен да стои в макларън и да набляга над развитието, а не само да мрънка! пак повтарям, че може да се каже че е лиубимият ми пилот в момента, но на хакинен му отне години работа за да стане световен шампион,нали
JMourinhoo
на 20.06.2006 в 15:20:10 #81д мраз, как заключи,че Райконене е най-добрият пилот в момента ?
Forza
на 20.06.2006 в 11:03:52 #80Дааа, надробил я една Райкоооо! Ама то току така статут на първи пилот не се получава!!! Белов значи може пак да видим българско знаме в Щатите