Шефът на Мерцедес във Формула Тото Волф опита да потуши напрежението между неговите двама пилоти Люис Хамилтън и Нико Розберг, което възникна след днешната двойна победа в Китай.

Британецът беше първи на пистата от началото до края, но бе обвинен от своя съотборник, че прекалено дълго е карал умишлено бавно, с което е затруднил неговата стратегия. След яростната пресконференция, Волф набързо организирал среща между страните, за която заяви, че е прояснила ситуацията.

„Разговорът беше ползотворен и имаше позитивен ефект", коментира германецът. „Нямаше вражда. Днес е повече от позитивен ден. Не допуснахме никакви грешки в състезанието и всички бяха в добро разположение на духа".

„Люис беше водещият пилот, той контролираше състезанието. Ние сложихме опционалния комплект гуми, така че в следващите два стопа да бъдем с основните за старта. Също така си научихме урока от Малайзия и знаехме, че може да имаме проблем с опционалните гуми. После установихме, че те всъщност се държат по-добре от очакваното. Бяхме доста по-добри от Ферари с тях. Затова се опитахме да ги тушираме с тях. Пилотът знаеше, че кара с опционалните и се опита да продължи колкото се може по-дълго с тях. От тази гледна точка поведението му е напълно разбираемо".

„Нико от друга страна наистина имаше проблеми, понеже бе заклещен зад Люис. Той не можеше да се приближи повече, затова поиска разлика от 2 секунди, така че и той да съхрани част от гумите си. Себастиан Фетел увеличаваше темпото си зад него. Затова разбирам и двамата. Не мисля, че Люис е действал нарочно. Нямаше намерение от негова страна да забави Розберг. Хамилтън не знаеше каква си разликите зад Нико. Той беше наясно, че трябва да съхрани гумите си по-дълго, отколкото всеки друг път през този уикенд. Затова намали скоростта", допълни Волф.