Икономическата криза сведе балансите на автомобилостроителните компании до критични стойности, което наред с други обстоятелства застраши блясъка на Формула 1 като елит на автомобилния спорт. Спасението може да дойде от най-неочаквани места - арабските богаташи вече успяха да вземат домакинства на два старта и имат сериозен дял в тима на Макларън.

Въпреки че кръг от Формула 1 в Русия все още е само пожелание, най-голямата руска телекомуникационна компания "Мегафон" също навлезе в автомобилния спорт, като сключи рекламен договор с Рено. В резултат на това логото на компанията ще се появи на болидите и на костюмите на пилотите.

- За нас е чест да станем партньор на ING Рено, един от най-популярните отбори в света. "Мегафон" винаги е подкрепял спорта и е спонсорирал националните отбори на Русия по футбол и хокей в продължение на години. Наскоро компанията спечели правото да бъде официален доставчик на мобилните услуги на зимните олимпийски игри в Сочи през 2014 г.

Сделката с Рено е шанс да покажем способностите си на международния пазар. Перфекционизмът, високите технологии и стремежът към победа, които са ключът във Формула 1, са и наши ценности - заяви изпълнителният директор на "Мегафон Кавказ" Андрей Крайник.