- Първите ти впечатления от стартовете, които записа с Хонда?

- Общо взето се получава това, което очаквах, но не мога да кажга, че се чувствам удобно. Трябва да променяв стила си на пилотиране, нещо напълно различно с това, с което бях свикнал в последните шест години. Но нямам извинение, просто трябва да се адаптирам. Не мога да кажа, че съм недоволен или нещастен, просто съм разочарован. В първите две състезания, когато бе по-топло имах проблеми със спирачките и системата за тракшън контрол.

- Трудно сравнение с Дженсън Бътън?

- Да, той е свикнал с колата, новия болид е направен по неговите изисквания. И той се справя отлично. Не се притеснявам, че съм по-бавен от него. Лошото е, че се представям по-лошо в сравнение със собствените ми очаквания. На практика на моменти се уча да карам отново, а имам 14 години опит във Формула 1.

- Значи и лош късмет?

- Определено, можех да спечеля точки в първите две състезания, но не стана точно заради лош късмет. Първо проблем със скоростната кутия в Бахрейн, после повреда в двигателя и наказание за превишаване на скоростта в бокса в Малайзия. Определено е разочароващо, все пак всички в тима се надявахме, че разполагаме с болид, с който можем да печелим състезания, а се оказа, че не е точно така.

- Как се развиват отношенията ти с инженерите по двигателите от Хонда?

- Много интересно, направо вълнуващо. Но така трябва да бъде. В събота сутринта в Малайзия им казах, че нещо с двигателя ми не е наред, усетих го. Първоначално не ми повярваха, но аз настоявах и при по-подробния оглед се оказа, че наистина има проблем. Справих се по-добре от телеметрията и компютрите, които събират информация.

- А за Имола?

- Пистата е много подходяща за болидите на Хонда, така бе в последните години - Бътън и БАР винаги са били много бързи. Надявам се, сега и аз да съм близо до него и челото, защото започна да ми омръзва да се боря за място в средата на колоната, когато трябва да съм по-напред. Знам, че ще се получи, просто трябва малко време и повече работа.