С привличането на Фернандо Алонсо в екипа на Макларън веднага се заговори за възможността големи испански фирми да рекламират в отбора. За последно банка Santander следваше стъпките на двукратния световен шампион, но след смъртта на Емилио Ботин през септември 2014 г., който бе изпълнителен директор и главен поддръжник на ангажимента към Формула 1 сега все още не е ясно, дали финансовото учреждение ще продължи да се рекламира в Гран при.

Друг добре финансово подкрепен гигант, спонсорирал отбор (Рено), в който е карал Алонсо е испанската телекомуникационна компания Telefonica. Испанците имат добре развита мрежа в Латинска Америка, което им носи сериозни приходи. Надеждите на Макларън и на Рон Денис за сериозен спонсорски договор с испанците обаче изглежда са на път да бъдат разбити.

„Telefonica няма да спонсорира отбор от Формула 1", обясни говорител на компанията пред El Mundo Deportivo във вчерашния ден. В компанията били достатъчно доволни от моментното си спонсорско портфолио. Така изглежда, че и през този сезон Макларън ще продължи да кара без сериозен рекламен спонсор зад гърба си. Най-голямата финансова подкрепа за отбора ще идва от партньорите от Хонда.