Монтедземоло пак критикува KERS
26.12.2008 17:50:14

Монтедземоло пак критикува KERS
Ръководителите на техническия департамент на Ферари явно изостават от графика за разработка, а разходите вече превишават разчетите. В тази ситуация на старта сезона преимущество ще получат тези отбори, които по-рано от другите са заложили на новите технологии. В тази ситуация се намира екипът на БМВ, който жертва 2008 година, за да работи върху новостите за 2009-а.
"Не е възможно да се направи всичко за една нощ. Този процес по въвеждането на KERS, който трябва да се прави в течение на години, е на дневен ред пред всеки отбор и време няма. Лошото е, че няма нищо общо между KERS, който е разработен за Формула 1, и подобните системи, предназначени за леките коли", смята Лука ди Монтедземоло.
CrossFire
на 17.01.2009 в 10:57:18 #97доколкото знам имаше S8 е с ДВГ на Гаярдо.... ======================================================= Ами има,да, те се менкат, Ауди с двигател на Ламбо, Ламбо с двигател на Ауди, Ауди вземат готови разработки на Фоксваген, дефакто всички двигатели на Фоксваген груп се разработват от инженери на Фолксваген и са такава марка, колкото са добри Фолксваген а те не са лоши, толкова и подопечните им. Не ме разбирай погрешно, аз не се оправдавам за глупости, но вярвам на контролирани сравнения, а не махленски тип снимани с мобилен телефон или клатеща се евтина камера. Енцото е доста възрастен автомобил вече, от 2002 и годинките му натежават, но 0-100 за 3,3 все още е проблем при конкуренцията, а Енцо ако си гледал клипчето бие и по маневреност и по спирачен път, т.е това е един близко до перфектния спортен автомобил който далеч не се хвали само със скорост, но да ми дават някакви клипчета как спортен трабант го бие е меко казано идиотско. А8-цата бих я задържал по принцип, много гълта но както и да е, просто много ме ограничава, луксозната лимузина не е за мен, макар че винаги съм живял в големия град, понякога обичам да хвана къра и да се оттърва от шума и мизерията, със лимузина е малко необмислено да се хваща къра, иначе А8 си е А8, безспорно са направили кола Ауди, но за по-изтупани бизнесмени, аз също съм скромен и една Тойота Ленд Крузер или Тундра ще ми дойде много добре
mateo
на 16.01.2009 в 23:31:38 #96а за офроуд Тожота Нисан и компромис Ланд Ровър
декоративните Джипки на които изрично трябва да им се изписва с големи червени букви - ДА СЕ КАРА САМО ВЪРХУ АСФАЛТ са мерцове аудита волвота разни хюндаи и тн 
mateo
на 16.01.2009 в 23:24:35 #95видях го Аудито Кроска
не е лошо ама аз съм по-скромен човечец, може пък друг да се възползва от рекламата нищо не се знае
и кво заради харча го шиткаш...?
mateo
на 16.01.2009 в 23:20:18 #94колкото до Ауди, не смятам, че има по-успешна или по сполучлива лимузина от А/S8 или пък RS6 за ежедневна употреба
R8 не ми допада нещо - такъв клас и тип коли са територия на Ламбо (Мазерати Ферари и тн)
иначе не знам с какви ДВГ е Ламборгини, доколкото знам имаше S8 е с ДВГ на Гаярдо....
mateo
на 16.01.2009 в 23:15:31 #93Kroska katо говорим за бързи и бавни коли, това е най-относителното нещо. щото нали се сещащ че 1 Ламбо или каквато и да е кола при поръчка от тунинг фирма могат да напомпат мускули повече и от Вейрон. пък колко е по-бавно Ламбото след като 0-100 ги прави за 3,4сек ... някоя и друга стотна не е разлика, разликата би дошла от задкормилните устройства
в този ред на мисли гледам доста клипчета постваш (нямам достатъчно време да ги видя както и тези на Ювето) и във всички възхваляваш нещо което ти харесва. като ти пуснат обаче видео в което някое ферари цапа пейзажа здраво се почва едно " ама те им платили ама такова .."
за мен Ферари си остава мащабен маркетинг и спорен дизайнерски стил с още по спорни технически характеристики
CrossFire
на 16.01.2009 в 14:20:19 #92И моята си е евтина, аз не претендирам да е скъпа, след някой друг месец може да взема и нещо по-яко, но няма да е мерцедес със сигурност, по-скоро Ленд Роувър или Тойота Тундра/тва е животно/, вече няколко човека ме предупредиха за Волво че Форд са им навредили на автомобилите и Матео може да се окаже прав, не знам ама Тундрата обира точките, голям е "Дзвер"
CrossFire
на 16.01.2009 в 14:16:13 #91И все пак това си обикновена всекидневана колица която не те ограничва да се катериш и да се поизцапаш сред природата, нищо особено не е, големите претенции за возилото си ги има гастарбайтера, той е с най-модерната кола, дето е невероятна, аз съм със смотана дето съм си я купил в брой, няма лошо, ама досега нямам повод за забележки каквито гагаузо със сигурност има към таратайката си каквато и да е тя.
CrossFire
на 16.01.2009 в 13:50:24 #90Ето защо Гранд Витара, има разни разбирачи дето се обясняват ама на практика всичко се вижда, синоним на високопроходим автомобил-Нисан изпитва затруднения, Сузукито си минава като да си го паркирам пред вкъщи.
Всъщност Сузуки никога не са казвали че Гранд Витара е особено проходим, те си го обявяват за повдигнат софт роудър и така направо се подиграват на изявените офроудъри.
http://www.youtube.com/watch?v=8zy_zG6Jof0&feature=related
CrossFire
на 16.01.2009 в 03:34:31 #89http://en.wikipedia.org/wiki/File:SuzukiHayabusa2008.jpg Ах какво животно, хубаво е да си най-добър в нещо а? Този определено диктува модата при моторите което не е никак малък сегмент, а в какво диктуват модата мерцедес и ауди? 0-100 за 2.6 сек и електронно ограничение на 300 км/ч, та на фона на това, някак си не ми се вярваше че Сузуки ще направят лош високо проходим автомобил и затова им се доверих и не сгреших по мое мнение, на 60 000 км не съм видял и една повреда и се държи перфектно, а на толкова километри някой немски автомобили дават кофти дефекти чувам
на ел чукудуро гастарбайтерски му се е намокрило А8, не за друго ми щото е изрезка от вестник и като се е опикал си е опикал и "автомобила" 
CrossFire
на 16.01.2009 в 03:20:54 #88Матео, то хубаво да ти дам линк ама не става от мобилен.бг, не знам кви са тия аномалии, щи кажа обаче информацията ти ще кажеш дали си я намерил, търсиш Audi A8 Lang 4.2 quattro, 49 900 лв без ддс, продава се от името на ISauto, но търсиш Явор Цонев, колата е добра доколкото може да е добро А8 от 2004, на 79 000 км, исках 26 000 евро може да се договори и за толкова макар че и е сложил по-висока цена както му казах да не прави. Абе кажи ако се интересуваш да я видиш. Ако си я намерил в мобилен.бг кажи, ако не, аз ще ти пратя снимки на е-мейл или като имам време направо може на място. Линка е само това и нищо не става http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi И сега да се захвана с моя любим убитак, ей чифут гастарбайтерски, защо сравняваме Ферарито за 200 000 с мерцедеса за 300 000? Не може ли да сравним тоя мерцедес с Ферари за 4 000 000? Или дай поне мерцедес за толкова него да сравним а?
Премери ли подлакътника? Айде че няма време, лично ще връча ролетка на Матео той да ти каже колко е
Ей чукундур, какво викаш за сузуки? Аз да ти кажа оскърбително е присъствието на А8 и всеки един миризлив мерцедес около Сузуки GSX1300R Хаябуса, това е произведение на изкуството във всеки един аспект, няма значение че е мотор, Сузуки имат такава доминация там, че нито мерцедес нито ауди могат да мислят за такива измерения при колите, т.е Сузуки са най-добри в това, а в кое са най-добри мерцедес и ауди? май доста автомобили в техните класове ги бият а? Така е, това му трябва на един посредствен човек, кола която не е най-добра в нищо.
Гледам че си знаеш пак твойта, ела като си толкова богат, ще дойда да те посрещна, да видиш как е при мен, газова криза гледам по телевизията и разбирам че генератора е натоварен но от това падат кинти, така че, лоо е за болниците и други такива заведения, трябва да се помисли за някакви дарения, тия хора са болни и стоят на студено, а на всеки може да се случи да е в болница по една или друга причина и заради политиците да стои на студено, абе юве, в тоя ред на мисли ти да не си депутат? или нещо от сорта, да не си Владо Кузов? и да пишеш от затвора, нещо почва да ме съмнява.
Матео аз като се замисля адски много харесвам Ауди Р8, макар че няма Ферари в моента с толкова слаби показатели като Р8, има нещо много притегателно в тая кола, не знам точно, но да ти кажа, за Ламборгини си е Ламборгини не си прав, Ламборгини движат с агрегати на фолксваген, затова са толкова бавни, знаем че Мурсиелаго и Енцо са директни съперници, а във видеото дето го бях постнал от пистата в нардо видяхте какво се случи, иначе да, Ламборгини е точно грубата сила, тежката артилерия с огнения бик, Ферари е финеса, скоростта, черния жребец е повече елегантен отколкото силен, макар че 860 черни коня на едн място звучат обезпокоително като от 0 до 100 за 2,6 сек, състезания с коне е имало и ще има, а биковете са за друг вид надпревари, не и надбягване, емблеите на тези автомобили казват всичко за тях.
mateo
на 16.01.2009 в 00:16:09 #87Kroска, в мобилен ли си я пуснал а8-та? дай некъв линк нещо да я вида(и не само аз де) пък може да и се появи свестен стопанин да я гледа ако е добра
mateo
на 16.01.2009 в 00:12:49 #86Юве, квито и мерки да постваш тука, да кажеш че Ауди е просторно сравнявайки го с Мерцедес е смешно
ЕДИНСТВЕНО последните модели на Ауди (от 200
започнаха да се ДОБЛИЖАВАТ до пространството на мерц, с които ги сравняваме. БМВ дори не ги броя за това и не ги споменавам
толкова несполучлив дизайн с толкова висока цена толкова посредствени технически данни и некомфортен интериор рядко се среща като комбинация. Хонда са в пъти по добра инвестиция.
може да не ти се иска но Ауди съдира шортите на мерц по всички параграфи в последните години, а тенденцията за близките 5 е още по-обезпокояваща за таралясника от Щутгарт
чакам да чуя от теб в какво отношение Мерцедес са пред Ауди в момента
mateo
на 15.01.2009 в 19:01:54 #85като изчета и другото ше се изкажа пак
mateo
на 15.01.2009 в 19:00:43 #84колкото това прословуто ферари за писти ми да го сравним с Ауди р16 щом са тръгнали от Маранело да шиткат коли разработвани за състезания Юве, са за лизингите да уточниме. тука из БГ много врътки с него, ем караш баровска кола за без пари ем като стане на годинка я "фърляш" на некой да си я доизплаща а ти се меткаш на новата и гъзарееш с 2та си лева в скъсания джеб, те такива лизингисти на някоя и друга фирма са Н1
а8 и тн са коли за хора със статус стандарт и банкова сметка достатъчна за еднократно изплащане на този автомобил - при друг случай не си дорасъл или имаш малко в повечко комплекси
да си вземеш рено на лизинг да , да изплащаш жилище да - тук дадох за пример средностатистическия европеец....
mateo
на 15.01.2009 в 18:51:12 #83ся по ред ама на бързо Кроска, разбирам защо харесваш Ферари и това си е твое право. аз уважавам предпочитанията на всеки, а всеки има различен вкус явно ти харесваш главно маркетинга на компанията от Маранело, независимо че по твоите думи би я поправял повече пъти от дните в седмицата ако имаше такава аз харесвам Ламборгини заради противопоставянето на Ферари, по-агресивния стил, по-красивия дизайн и отвътре и отвън изобщо стила на марката и изработката на моделите им ми подсказва че са "от моята философия" дори да не знам и буква от историята им бъдещето или каквото и да е колкото до Фолксваген нещата са доста оплетени там Порше също имат сериозен дял, който може и да стане мажоритарен, в същото време Ауди имат пряк контрол върху Ламборгини а се водят към ВАГ. извода от всичко е това е че Порше си е Порше Ламбо си е Ламбо Ауди си е Ауди и ФВ си е най-обикновен народен автомобил колкото Ролс Ройс е БМВ по същия начин
JUVEVER
на 15.01.2009 в 17:27:29 #82Кроска - как са 'гостите', колко от 'жените' познават?
0?
Ти филмчето гледа ли го? Или пак ще си говорим за Ферарито за 200 000 евро, което се обидило от Мерцедеса за 300 000...?
По-добър пример е това как А8 няма какво да прави на улицата измежду цялата авто-мизерия и скрап като СУЗУКИ например
Твоето го караш до твоят дом...където само 'сузукито' и козите дето ги пасат 'гостите' са преминавали безпроблемно пътя за 'къщата с 36 стаи' ...'барутници' като Мерцедес МЛ и Г класата не могат да стигнат до там...
Кроска нали знаеш, че си селянче-пастирче?
Да си завиваш и да си завиваш краката - с тая липса на газ не искаме да те изгубим от някоя настинка... 
CrossFire
на 15.01.2009 в 14:17:19 #81Как е 'жената'? ===================================================== Хахахахаха, това съм го пропуснал, неграмотник, пише се "как са жените?" ами добре са, кво да ти кажа.
CrossFire
на 15.01.2009 в 10:54:47 #80А тука един не кара ли ФХХ по обществен път а? Скоро ще пуснат и 1 легално от ФХХ Еволюционе, макар че не виждам смисъл, това Ферари няма какво да прави на улицата измежду цялата авто-мизерия и скрап като мерцедес например, само присъствието на мерцедес около ФХХ Еволюционе е оскърбително, мерцедес да ходят при фолксваген и опел, айде и при ауди и бмв но там губят и не е полезно да се мяркат и там.
CrossFire
на 15.01.2009 в 10:19:36 #79Може би си се разболял докато си работил за компанията ========================================================= Хахахахаха, за коя компания съм работил бе гастарбайтерски слуга? За някви високопоставени кенефи бачкаш ти- млкия кенеф -обслужващ персонал, колко ти е заплатката по договор а? Ххахахахаха
Чака всеки месец парички тъпака.
Абе ти малоумен ли си? тъп ли си? или неграмотен? Да не би случайно да съм написал по-надолу че тоя Майбах има навъртяни около 1000 км, ама пуста неграмотност, как да разбере едно низшо същество като простия гастарбайтер какво пише, "един го карал"
Тоя един е инженер на Майбах, официално никой не може да си го купи, той е собственост на компанията и не се продава, уж лаборатория за тестване на гуми, ама сега е експонат, така че тъпир гагаузки не е като да не са го покарали малко и да са тествали гуми с него, но забрави че тая кола съществува защото никога не е изкарвана пред купувачи с цел продажба, за разлика от ФХХ Еволюционе което се продава и то в пакет с доста екстри.
Айде мери подлакътника бе говньо
МАй го хванах на тясно, нямаш ли снимка на интериора поне, да сравниш горе-долу, аз мога да сляза да го измеря ако искаш, да знаеш поне колко е размера на подлакътника в "колата ти" 
JUVEVER
на 15.01.2009 в 03:11:27 #78http://www.youtube.com/watch?v=DPgtcC9ftfU&feature=PlayList&p=C44A18230BA31DBC&index=0&playnext=1 Maybach Exelero Този 'несъществуващ' Мейбах за 8млн. тук го кара един и то на улицата. За огромна разлика от 'серииното ФХХ Еволюционе'...
Може би си се разболял докато си работил за компанията. Лепилото на плочките + неприятните температури около 'тонове' от тия камъни трябва да се отразяват зле на дробовете и съзнанието ти...
Някой ден може да смениш 'къщата с 36 стай' с кошара в Африка и ще можеш да стигнеш до там сам със сузуките. Което е по-добре в случай, че загинеш няма да липсваш на никого!
Как е 'жената'?
