Пилотът на "Ред Бул" Марк Уебър косвено призна, че е виновен за инцидента в Гран При на Турция, когато се сблъска със съотборника си Себастиан Фетел и го изхвърли от пистата.
"Ние сме млад тим и е нормално да правим грешки. Нямаме още опита на "Макларън", но във всеки старт се стремим да даваме най-доброто от себе си. Аз трябва да се уча от грешките си, но тяхното допускане е нещо нормално при такива оспорвани състезания", заяви Уебър.
"Имаме страхотно съперничество с Фетел, веднъж аз съм по-бърз, друг път той, надявам се и двамата да покажем, че имаме нужните качества да бъдем в челото на класирането. Няма да бъде леко, но съм готов да се преборя за титлата", добави австралиецът.
Peppcho
на 02.06.2010 в 23:58:38 #8GPRO
на 02.06.2010 в 20:11:50 #7Ако сте фенове на F1 manager игри и искате да си премерите силите с хиляди други мениджъри от цял свят, сте добре дошли на нашия сайт: www.gpro.se Не е случайност, че президента на играта е българин. *Правило 8.4* Може да има само един играч на IP, многобройните акаунти не са позволени! за настройки и стратегии, може да разгледате тук: http://speedevils.ru/forum/ благодаря за вниманието!
Nozo
на 02.06.2010 в 08:37:10 #6Фетел поредната набедена "звезда", вижда се че когато трябва да се бори, а не води от началото с най-добрата кола и за чеп не става
tosho
на 01.06.2010 в 22:43:24 #5Какви грешки - той глупакът Фетел провали състезанието и на двамата. Все пак добре че Уебър завърши
rudy
на 01.06.2010 в 21:59:06 #4Уебър е зрял човек, а и на възраст, посъветвали са го да не рискува новия си договор Ясно се вижда, че Ветел си беше виновен, не му се спираше в прашната част на завоя, но сам си я избра но още като чухме реакциите на шефовете, стана ясно че са на страната на младия и перспективен Фетел.
McLaren
на 01.06.2010 в 21:12:01 #3Уебър намали, заради преразход на гориво, точно както и посъветваха МакЛаръните, а не е бил по-бавен от Фетел. Относно инцидента, след като Фетел вижда, че няма писта пред себе си следва да намали, а не да се нахака върху Уебър. Чудно ми е как опитен пилот не може да предвиди, че другия пилот просто няма време за реакция дори да иска да се дръпне, защото двата болида бяха на половин метър един от друг. И като вижда, че не му правят място логично е да намали, все пак има спирачки
Bruce_Dickinson_
на 01.06.2010 в 20:05:05 #2Това е нещо съвсем нормално... още на пресконференцията след състезанието беше гузен. Видно беше че хем беше по-бавен хем остави отбора с изпусната двойна победа. Просто трябваше да намали при положение че Фетел вече беше с повече от половин кола пред него. И следващия завой беше ляв. Аз и след състезанието си казах мнението - на мястото на шефът на тима този сега щеше да кара само картинг
McLaren
на 01.06.2010 в 16:01:28 #1Май са го "посъветвали" така да си промени мнението. Все пак нали трябва да се гради безупречната репутация на новата звезда