Британецът Люис Хамилтън с "Макларън-Мерцедес" спечели днешното състезание в Шанхай за Гран При на Китай във "Формула 1". Той завърши с време 1.31.57 часа, като успя да развие максимална скорост от 305.066 км/час.
Двете "Ферари"-та приложиха "отборна тактика", като движещият се на втора позиция Кими Райконен пропусна нарочно своя съотборник Фелипе Маса да го изпревари няколко обиколки преди края. Това със сигурност ще предизвика противоречиви коментари и искания за наказание на "червените кончета".
След първите трима се наредиха съответно Фернандо Алонсо с "Рено", Ник Хайдфелд и Роберт Кубица с "БМВ Заубер".
Последното състезание тази година е на 2 ноември за Гран При на Бразилия.
Ето статистиката на днешното състезание:
1. Люис Хамилтън (Великобритания) с Макларън-Мерцедес 1:31:57,403 часа (средна скорост 199,049 км/час)
2. Фелипе Маса (Бразилия) с Ферари на 14,925 секунди
3. Кими Райкьонен (Финландия) с Ферари на 16,445
4. Фернандо Алонсо (Испания) с Рено на 18,370
5. Ник Хайдфелд (Германия) с БМВ-Заубер на 28,923
6. Роберт Кубица (Полша) с БМВ-Заубер на 33,219
В класирането при пилотите:
1. Люис Хамилтън 94 точки
2. Фелипе Маса 87
3. Роберт Кубица 75
4. Кими Райкьонен 69
5. Ник Хайдфелд 60
6. Фернандо Алонсо 53
7. Хейки Ковалайнен 51
8. Себастиан Фетел 30
9. Ярно Трули 30
10. Тимо Глок 22
При конструкторите:
1. "Ферари" 156 точки
2. "Макларън-Мерцедес" 145
3. "БМВ-Заубер" 135
4. "Рено" 72
5. "Тойота" 52
6. "Торо Росо" 34
7. "Ред Бул" 29
8. "Уилямс" 26
9. "Хонда" 14
CrossFire
на 21.10.2008 в 11:31:58 #161Разбира се скорстта на този екземпляр умишлено е ограничена на 380 км/ч просто защото клиентът е поставил условие да не е най-бързата, но да е единствена по рода си а не още десетки хора да имат такава, затова отдолу е леко подобрения двигател на Енцо в по-леко купе с подобрена аеродинамика. И това се получава, като дойде клиент с искане за най-бързия единствен автомобил, на бързо фолксваген вейрон и Шелби ССЦ ще изпаднат в класирането до второ и трето място зад Ферари.
CrossFire
на 21.10.2008 в 11:27:10 #160аз лично предпочитам едно Гаярдо. ======================================================== Абсолютно съгласен, Ламборгини макар да са конкуренция на Ферари не ммога да си затворя очите за дизайна им, тези три произведения на изкуството на Люк Донкерволке - Мурсиелаго, Гаярдо и Ревентон са просто уникални и да се чуди човек как седят всичките под един покрив /този на фолксваген/ в компанията на дебелата Берта /фолксваген Вейрон/. Матео е прав, но и с риск да го подразня мога да му кажа че това което иска той от един автомобил е точно тук, може и да не му харесва маркате но не е сериен, красив е и е правен по желание и прищявки на клиента - http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=c&id=3456&p=2006_Ferrari_P45byPininfarina3.jpg В пъти по красив от дебелата Берта.
mateo
на 21.10.2008 в 00:13:04 #159а като стане дума за "най-бърз автомобил" някак си не ми се вписва срещу това определение да стои "серийно производство" при всички положения ако имах тези възможности да си позволя смехотворен дизайн като Вайрон никога нямаше да се излагам да се кефа на "сериен спортен автомобил". с малко повечко от сърце предпочитам нещо в пъти по-красиво в пъти по-луксозно и доста по-бързо освен това ...изработено по моя поръчка и прищявки
mateo
на 20.10.2008 в 23:57:07 #158mevду другото Фолкваген Вайрон много му отива аз лично предпочитам едно Гаярдо. смешно копие на Бтаманобил като Вайрона хич не ме блазни. това впрочем е далеч по-грозно на живо отколкото на картинка
waterwet
на 20.10.2008 в 22:52:11 #157В последните две години нещата доста се извратиха с тези лабораторни изисквания - в прав текст ги наричам така. Пък и състезанията извън Европа станаха твърде много и повечето са решаващи. Единственото хубаво е, че извън Европа изтича повече инфо, но без Португалия, а вече и Франция остават Силвъра, Монца, СПА (която от две години стой на мускули, заради политика и още нещо) и май под съмнение е Хокен - заради нек'ви интереси на голиата от Малайзия (Петронас), подкокоросван от баварците - На Мерджовците вече им е малко късичка ръчичката, ако и ТCom станат спонсори на БМВ. Мене най- си ме кефи Хунгарото къде от носталгия, къде от първи впечатления, пък и заради първия завой. Както си забелязъл съм върл фен на спирането и обратното ускорение.
CrossFire
на 20.10.2008 в 22:36:41 #156neznae6t
на 20.10.2008 в 22:19:28 #155Дай Боже да станеш, било то и за по-дълъг. А иначе те попитах не защото ме интересува кой знае колко, а защото всъщност донякъде споделям мнението ти, че ползват данните от Ф1 за своите лични цели въпросните "вампири", а и проявих чисто човешко любопитство, пък съм подочувал, че посещаваш разни места, та реших и аз да се образовам, да не седя и да гледам тъпо някви спорове за някви бръмчалки от 0 до 100.
waterwet
на 20.10.2008 в 22:11:47 #154neznae6t, какъв е процентът на реализация на иновациите от Ф1 при серийното производство --------------------- Процента незнам, но времето от хай енда до серийните е съкратено не два пъти а три пъти с тенденция от производителите за още по-съкратени срокове.
waterwet
на 20.10.2008 в 22:06:46 #153neznae6t, От както влязоха заводските вампири таковаха мамата на иновациите, даже ги забраниха. Само си гонят данни за да си спестят пари от разработки и проекти - мекеретата меркантилни.
waterwet
на 20.10.2008 в 22:02:22 #152neznae6t, Това ако го знаех в детайли (%) сигурно щах да съм милионер за много кратък период
neznae6t
на 20.10.2008 в 21:24:48 #151Е, той, нашичкият, и той е освидетелстван. Мене пък ме кефи трабанта, както и да си карма колелото. Вие си се заглеждайте по някакви колички на някакви сайтове и изложения и продължавайте да мислите, че сте много в час. Ламборджинита, Ферарита, Шевролети, Вейрони... Алоу, печката шампион ще става, вие тука за возила, нямащи нищо общо с Ф1 ми говорите. ПП: Водномокър, всъщност, какъв е процентът на реализация на иновациите от Ф1 при серийното производство? Спирачките и?
waterwet
на 20.10.2008 в 20:49:56 #150CrossFire, Абе по принцип всичко подлежи на съмнение, но това което е написано по-напред - с АКТИВНОТО ти участие е вън от всякакво съмнение. То и в нашия квартал има един, на който му е много смешно почти всичко, но той си има диагноза
CrossFire
на 20.10.2008 в 20:41:22 #149Обаче са ми много смешни хора които обясняват как имало малко фенове на Ф1 даже хич, но те самите въобще не подлежат на съмнение че са най-големите фенове.
waterwet
на 20.10.2008 в 20:32:57 #148От това, което чета си правя извода, че феновете на Ф1 са по-малко от пръстите на ръцете! Като гледам повечето бъркат Ф1 със страстта си към купчина ламарина приведена в движение. Каква ли е разликата, когато се изчисляват и тестват съпротивителните моменти на всеки детайл и се сглобяват серийно тенекии?
CrossFire
на 20.10.2008 в 20:21:27 #147А и нека не забравяме какво казват от Ферари за луксозните кошници... "Искате лукс, искате си ди чейнджър? купете си Ламборгини, Ферари е само чиста страст и скорост, няма стелки на пода, няма си ди, прозорците се свалят с ръчка, ако искате си ди, в Ламборгини има, иначе няма звук който дори да наподобява звука на двигателя на Ферари, и ако някога ви омръзне то значи скоростта не е вашата страст." Иначе фолксваген вейрон като го видях ускори по патриарх евтимии около 23.00 часа, честно казано звукът от двигателя може да не се чува вътре, но отвън копира 1 към 1 звука от трактор беларус, тия 16 цилиндъра звучаха бая зле, а и още нещо, в топ гиър май му дадоха 9 минути преди да му експлоадират гумите при 407 км/ч, при Шелби Ултимейт аеро тт този дефект го няма. Ето ви наистина спортен интериор, а не бабешкия интериор на фолксваген вейрон за пенсионери, търсим спортно излъчване, не сме нито пенсионери, нито арабски шейхове. http://www.supercars.net/carpics/3621/2007_SSC_UltimateAeroTT4.jpg
waterwet
на 20.10.2008 в 20:18:51 #146CaizerSozi, Тук си много прав. Само да те добавя, че има много и различни возилачки, които ускоряват дори по-бързо от болидите от Ф1, също така при излитане самолетите ускоряват идентично на болид Ф1. НО голямата разлика е спирането, е те това животно дава разликата м/у суперлицензите и средностатистическите пилоти и болид Ф1 и каквито и да са тип-ажи. Пример: Зонта е с невероятна реакция, страхотен талант още от ДТМ и прототипите, но не успя да хваща "кучката за опашката" и изпускаше завоя при къс спирачен път, а със стила си отваряше завоя.
CrossFire
на 20.10.2008 в 20:04:53 #145Май умишлено не коментираш корвета а? от 2001 ускорение 2.0 сек до 100 а фолксваген вейрон не знам кой те е излъгал че при 407 е комфортно, чувството е все едно ще ти се пръсне главата, иначе нещо си се объркал че бил много комфортен я виж това произведение на Ферари и после ми говори за комфорт, иначе фолксваген вейрон е една от най-грозните и неудачни като дизайн коли която съм виждал, тука в софия имаше една такава, прилича на кюфте и в целия свят и се смеят на двигателя който е супер не рентабилен и няма никакво бъдеще, въпрос на време е да го спрат. Интересно ще е по-бързо да посочат максималната скорост на Ферари FXX Evoluzione, от Ферари посочват само 400+ км/ч и то от 12 цилиндров двигател със 860 коня а не прасе с 42 литра масло и 16 цилиндъра. А фолксваген вейрон си е кола без никакъв стил която е умряла на кура като лукс в сравнение с това...Maserati Quattroporte Collezione Cento, в сравнение с него фолксваген вейрон е като интериор на немска каска от 1942... http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://news.automedia.bg/images/news/body/Maserati%2520Quattroporte%2520Cento%25204.jpg&imgrefurl=http://news.automedia.bg/read/3433.html&h=315&w=420&sz=24&hl=bg&start=33&um=1&usg=__dvvxoOQaiWVERoVsTrQx7YS_XlY=&tbnid=JcmVbA-OAuS8zM:&tbnh=94&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dmaserati%2Bquattroporte%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN
Varvarin
на 20.10.2008 в 17:23:10 #144Затова пък, като седна в Бугатито се насра от кеф и когато караше с 407 вътре се чуваше какво говори и му беше комфортно все едно кара лимузина, оня направо се побърка. Има го филмчето в тубата.
Varvarin
на 20.10.2008 в 17:21:10 #143Кайзере, така е, но това са пръчки правени с единствена цел да вземат рекорда за топ скорост или ускорение. Хандлинга им е зле, в завоите са зле, за лукс и комфорт няма да споменавам изобщо. Болидите в Ф1 са 1. много рязани; 2. Имат огромно челно съпротивление и; 3. от 2 пък следва това, което ги прави адски бързи като цяло, а именно невероятната им средна скорост, поради огромното прилепяне, което имат и оттам стабилността в завоите, които вземат с много висока скорост. Затова дадох Вейрон-а като пример, защото няма друга такавак ола. Не само е най-бързо ускоряващата продъкшън кола и да речем 2-ра по топ скорост, но в това с включва комфорт, лукс, място за още един човек, стабилност обща висока средна скорост и т.н. една камара технологии. Разни птъчки като Кьонингсека и Шелби-то не са от класа като цялостно изпълнение на Бугати-то. Само като го гледах тоя от Топ Гиър как се сгърчи като червей, за да влезе в Кьониг-а направо се спуках от смях. А вътре не можеше да се чуе какво говори, независимо че викаше като ненормален.
Varvarin
на 20.10.2008 в 17:08:17 #142Ехееее наистина ме разсмя с тая умряла щайга на Форд. Да, този модел с 10 литра машина ускорява адски бързо, но е тотална пръчка и се е управлявал изключително некоомфортно, липсвала му е стабилност в завои и супер гаден хандлинг. Затова го и отебават, прочети малко повече за него. Всъщност сега има проект за възраждането му