Героят на уикенда в Белгия - Джанкарло Фисикела от тима на Форс Индия призна, че е раздвоен в чувствата си след състезанието на "Спа". Италианецът донесе исторически първи точки за отбора на Форс Индия в старт от Формула 1, стартира от първа позиция, но не скри, че е леко разочарован от изпуснатото първо място в надпреварата.
Фисикела изрази убеденост, че е бил по-бърз от победителя Кими Райконен, но системата КЕРС на болида на Ферари е решила състезанието в полза на финландеца.
"Резултатът е фантастичен за тима ни. Това бе един невероятен уикенд за всички нас. Първото място в квалификацията и второто в състезанието са награда за огромната работа, която целият екип свърши от началото на сезона. Състезанието започна страхотно за мен, като бях доста бърз и запазих лидерската си позиция до излизането на колата за сигурност. след рестартирането Кими успя да ме изпревари с помощта на системата КЕРС. Съжалявам, че изпуснах победата, тъй като реално бях по-бърз от Райконен. Състезанието на практика бе решено от системата КЕРС", анализира Фисикела.
Rage
на 02.09.2009 в 16:41:33 #9В началото на сезона, когато Кими отпадаше заради повреда в КЕРС-а, всички бяха "наясно", че "няма" перспектива в тази система, а сега всеки се оправдава с това, че "само" благодарение на КЕРС не е спечелил. Ферари плащаха в началото цената, а сега берат плодовете така да се каже. И защо това, че Фисикела е направил едно добро състезание, кара всички да говорят сякаш изведнъж се е превърнал във велик пилот. Всички приемат победата на Кими като нещо нормално или лесно, но с КЕРС или не, колата на Ферари не е въобще най-добрата тази година и допреди няколко състезания подиумите и победата беше мираж за Ферари. Така че отдайте заслуженото на Кими, защото на великите писти само великите пилоти могат да побеждават така.
Deleter
на 02.09.2009 в 15:48:50 #8Varvarin Имаш право, и може би в подкрепа на думите ти може да се добави и това, че от догодина КЕРС няма да се използва. Наистина жалко е, че много от отборите не прозряха възможностите на тази толкова екоориентирана система.............
Varvarin
на 01.09.2009 в 15:38:24 #7И извинявай, ама тия по БТВ плещят толкова простотии, че избягвам да им слушам коментарите. Развитието на КЕРС, една доста проста система сравнено с всичко друго в Ф1 ако е толкова голям проблем за един отбор, този отбор просто няма място в Ф1. Рено, доколкото знам ще се връщат към нея, видеха, че има леб в нея и да намажат и те...
Varvarin
на 01.09.2009 в 15:36:39 #6Делетер, е и? Много от отборите се отказаха от КЕРС, не защото нямат пари да я развиват, а защото мислеха, че е ненужна и не помага с нищо, а пречи, в началото повече отбори я имаха в колите си, но постепенно я махнаха. Тойота ли нямат пари? Или Рено? Може не всички да имат възможностните да я развиват пълноценно може би, но до голяма степен някои отбори сами са си виновни. А и за ФИ малко важи приказката - на гол тумбак чифте пищови, ми като нямат пари, да не се бутат, но не и да се оплакват. Ф1 е състезание явно за ограничен кръг от отбори с много финанси. И все пак правилата са еднакви - всеки може да си развие КЕРС. Това не е като във футбола, където отборите не са с еднакви винанси, но дори и да искаш, не можеш да си куписх Кристиано Роналдо 5 пъти в пет различни отбора.
Deleter
на 01.09.2009 в 12:12:35 #5Varvarin Малките отбори като Форс Индия не могат да си позволят да развиват системата КЕРС. Само отборите с големи възможности, които имат нужните средства използват КЕРС. Това обясни инж. Иван Тенчев в студиото на БТВ. Така че, не става просто така - слагаш КЕРС и караш. Всичко опира до инженерните решения и способността на отбора за развитие. А отбори като ФИ не са от най-способните
д мраз
на 01.09.2009 в 02:28:07 #4Точно Варварин! И да добавя,не е само въпрос на мангизи,това са 30кг.в повече,което е прекалено много,а трябва да си ги влачиш постоянно с теб,използвол или не системата.
opera
на 31.08.2009 в 21:20:07 #3klasiraneto naistina*кърти*
The_thunder
на 31.08.2009 в 13:32:27 #2Класирането, което сте сложили на страница "моторни" май май не сте го обновявали скоро ;-) 1. Дженсън Бътън 68 т. 2. Себастиян Фетел 47 т. 3. Марк Уебър 45.5 т. 4. Рубенс Барикело 44 т. 5. Фелипе Маса 22 т. 6. Ярно Трули 21.5 т. 7. Нико Розберг 20.5 т. 8. Тимо Глок 13 т. 9. Фернандо Алонсо 13 т. 10. Кими Райконен 10 т.
Varvarin
на 31.08.2009 в 11:17:22 #1Е и? Сложете си и вие бе. Когато всички се отказваха от системата, защото не искаха да влагат пари и време да я развиват и мучаха, не се замислиха май а? Сега Маковете и Ферари берат плодове от постоянството си.