„Отборът на Ферари се финансира от доходите от продажба на спортните коли, които произвеждаме. Имаме спонсорски договори, а от ФИАТ не получаваме нито пени, но за това рядко се говори, коментира босът Лука ди Монтедземоло.
- Ферари не е голяма компания и това е причината да сме много радостни, когато записваме успехи над отбори на автопроизводители във Формула 1. Към момента нещата се развиват добре за нас. Не смятаме да пускаме акции на Ферари на фондовата борса. Прогноза за следващите 10-15 години няма да правя, но съществени промени няма да има."
ФИАТ не помага на Ферари с пари
30.06.2008 14:56:04
Лука ди Монтедземоло доволен от статута на тима в момента
CrossFire
на 04.07.2008 в 16:19:10 #29Има и още нещо което всеки може да провери, Енцо продава компанията си след 100 000 обещания от страна на големия човек във фиат, всички изисквания на Енцо са уважени и ДОРИ СЕ ПОЯВЯВА ЕДИН МНОГО ИНТЕРЕСЕН АВТОМОБИЛ НАРЕЧЕН ФИАТ ДИНО, ИЛИ ИНАЧЕ КАЗАНО, АЛФРЕДО ФЕРАРИ Е ПОЧЕТЕН ОЩЕ ВЕДНЪЖ И ОТ ФИАТ, ЗА ДА ПОКАЖАТ КОЛКО СЕРИОЗНО ФИАТ СА НАСТРОЕНИ КЪМ КОМПАНИЯТА ФЕРАРИ. И няма как да е иначе, Ферари е най-известното и значимо "НЕЩО" постигнато във цялата история на фиат, разбира се фиат са можели да имат и други успехи в автомобилен аспект, но са пълни кретени и поради една или друга причина все се осират. Един от най-добрите примери е дизайнера Валтер Де Силва, главния дизайнер на Алфа Ромео 145 по-късно на 156 и т.н. Изпуснат най-идиотски от Фиат, той отива във Фолксваген груп като главен дизайнер на Сеат/компания създадена от Фиат, с която в момента Фиат няма нищо общо отново поради дебилщината на торинци/ Във сеат след няколко доста успешни модела го правят главен дизайнер на цялата компания Фолксваген груп, където той е отговорен за дизайна на Ауди Q7 и Ауди R8...Лада също ще преуспеят, защото такава е съдбата на всички които са се разделили с фиат, разделят се с фиат и пътят им винаги е право нагоре, защото фиат са малоумници които правят трактори и фалшиви дефектни таратайки, вярно, за всичките им боклуци са си намерили пазар, нали някой трябва да продава коли и в сомалия и ботсвана и в грузия, но ви казах, познавам доста американци, нито един от тях не знае какво по дяволите е това фиат, или ако знае, не го е виждал, камоли пък някой си анели...Няма такъв филм, но всеки един от тях перфектно знае какво е Ферари, от фиат са наясно с пподобен факт/че са анонимни в повечето напреднали държави/ и са си лепнали грозното лого на носа на шампионите във Ф1-Ферари, токувиж някой ги забелязал, и разбира се на болида ще си сложат името, защото болида не се продава, а ако се продаваше, точно заради четирите грозни букви отпред никой няма да си го купи.
JUVEVER
на 02.07.2008 в 18:36:55 #28Ти си затова аз ще ти кажа = Те са затова аз ще ти кажа...
CrossFire
на 02.07.2008 в 15:32:19 #27И само погледнете на страница (73 от 341), ей охлюв бездарен, кво пише? 6584 продадени автомобила от Ферари, а за миналата година са били между 5500 и 6000, чувствах се длъжен отнова да го изопача тоя неграмотник. Ей мижитурка, недей да пишеш, щото нищо няма да ти чета, от тука нататък само ще показвам на хората че си мазен лъжлив ръб.
CrossFire
на 02.07.2008 в 15:08:25 #26И тъпако, ако на Фиат пишеше Ферари, цената му щеше да скочи 5 пъти и тогава нямаше да е кола за бедни, каквато всъщност е. Фиат не могат да закрият Ферари и да искат дори, всички компаний ще се сбият за Феари кой да ги купи, или май забрави че Ферари е най-доброто работно място на планентата??? И най-печелившата малка компания в света/за размерите и работниците си/ Никой няма да се откаже от такава компания, дори тъпаците от Фиат. Между другото всичко което този кенеф хуйвевер казва е мазна лъжа, вижте по-надолу за твърдението му че Фиат имат 21% участие във изтребителя Юрофайтър Тайфун... Ето ви истината: Manufacturer Eurofighter GmbH Така основния производител е от Германия Единствената компания с дял 21% от Италия е Aeritalia, която преди е имала нещо общо с Фиат, но когато са разработвали Юрофайтър, тази компания вече е част от Alenia Aeronautica, която на свой ред е част от Finmeccanica-конгломерат от италия който няма нищо общо с Фиат, и се занимава с техника която е много над възможностите на торинския производител на трактори. Through its Alenia Aeronautica subsidiary, Finmeccanica is a 21% shareholder of Eurofighter GmbH. Така че стига си лъгал селяндур нещастен, ае чиба, и да знаеш че от толкова много лъжи, ще ядеш бой някъде, или май беше, ще ти порастне носа?
CrossFire
на 02.07.2008 в 14:42:08 #25Ти си една пълна трагедия, и този път за последно ти казвам мизерен охлюв такъв, все се връщам като ми стане скучно да чета бисерите ти, ама лъжите ти и измислиците край нямат, след като най-нагло лъжеше хората във форума че Фиат произвежда Ферари, се оказа от това което си постнал че не е така... Automobiles The Fiat Group develops, produces and sells automobiles (Fiat, Abarth, Alfa Romeo and Lancia brands) and light commercial vehicles (Fiat Professional brand) through the Fiat Group Automobiles Sector. The SectorЎЇs main financing activities in Europe were grouped into Fiat Group Automobiles Financial Services (FAFS), a 50-50 joint venture established at the end of 2006 with CrЁ¦dit Agricole. The Fiat Group also controls Maserati and Ferrari. They produce luxury sports cars that excel for their exclusive characteristics, technology and performance А в началото за какво говорихме??? Май накрая стана така че Фиат не пипат Ферари, а само печелят от тях, това че Ферари продават между 5500 и 6000 автомобила годишно го има изнесено навсякъде дебил такъв, а цената 700 000$ понеже явно си неграмотен, ще ти кажа че е най-високата единствено за 599 Фиорано, къде видя някой да пише че това е средна цена на всичките им автомобили, казах ти само че не е 200 000 евро средно а е повече, бонак. А на Ферари НИКОГА никъде няма да пише Фиат, щото никой няма да си купи Ферари тогава, както Фиат си купуват само бедните, и в никоя богата държава дори средния потребител не се набутва с Фиат. В крайна сметка мекотело такова, Фиат НЕ ПРОИЗВЕЖДА ФЕРАРИ, Ферари се издържат сами, и само в случай на финансова криза Фиат ще си позволи да се намеси, а кой са Шефовете на Лука бе дебил??? Той май стои на най-високото стъпало във Фиат, ама ти нали разбираш повече от него. А завода на Ферари кретен такъв не пускат, тва да не ти е Фиат че да пускат. Айде това вече наистина беше края, какво да се занимавам с фурнаджийска лопата дето обяснява първо как Фиат произвеждат Ферари, а като се оказа че не е така, взе да се прави на спец по икономика, дебилче, кво да го правиш, аз повече в тая тема наистина няма да се появявам, доказах му че греши, той да си пее квото иска с боклуците на Фиат, стабилно се смях най-вече че дори не знаеше за бюджетите във Ф1, няма какво повече да се занимавам с тоя умствено изостанал балък.
CrossFire
на 02.07.2008 в 12:30:09 #24Идиота си личи отдалече, каза един куп глупости и сега се прави че не е станало, абе манго, искаш FXX да е в някакво сравнение за най-бързи коли??? Ти си прост до няма и къде, FXX няма разрешение да се движи по пътищата, не отговаря на доста стандарти, за да може да се движи в град например, това е състезателна кола, за която само 30 човека имат данни-собствениците им, и въпреки това се знае че ускорението на старото FXX е 2.8 сек до 100 км/ч, а на новото FXX evoluzione e 2.5, не съм убеден колко коли го могат това, предвид факта че доказаното ускорение на Вейрон от 0 до 100 км/ч е 2.6 сек. Така, приканвам всеки който иска да се убеди в това, колко голям идиот е хуйвевер, да отвори линка с който този дебил собственоръчно се закопа, с нещастните си твърдения че Фиат произвежда Ферари...Е моля всички да погледнат дори самата компания Фиат как е отделила колите които произвежда, от тези които НЕ произвежда, Ферари се произвеждат сами, и произвеждат и Мазерати, Мазерати НЕ използват автомобилни технологии от Фиат, защото ако има насока в която Фиат да са яко изостанали, то това са автомобилните технологии. Във конгломерата Фиат, за високите автомобилни технологии отговаря единствено Ферари. И така, отворете линка на този бастун, страница (5 от 341) гледаме Contents, и О! небеса, точка 66 Fiat Group Automobiles - Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia and Fiat Professional ...71 Maserati ...72 Ferrari А тези защо по дяволите не са ги сложили в кюпа при Алфа, Абарт и Ланчия??? Ами защото не ги произвеждат, а горепосочените Алфа, Абарт, Ланчия и т.н. до един са разработени и произведени от Фиат, но Ферари и Мазерати не са... Аз вече казах, при евентуален финансов срив на Ферари/да не дава Господ/, Фиат е компанията която ще кихне многото милиони и ще вдигне Ферари на крака, това е да имаш гръб, но както Ферари не може без Фиат, и на Фиат ще му е много трудно без Ферари, Ферари е най-добрата реклама на Фиат, всеки знае Ферари, и да ви кажа например, не знам американец който да знае какво по дяволите е Фиат, и като му обясниш че Фиат е компанията която държи 85% от Ферари и той гледа като теле в железница, ама това Фиат марка коли ли е??? Толкова, за европейско ползване и за бедните държави от другите континенти, това е Фиат, а сигурно в 50% от текстовете на рапърите се споменава думата Ферари...Та това е, вижте си точките и се надявам след поредния си крах, хуйвевер поживо, поздраво да напусне тоя форум и да спре да пробутва лъжи на хората.
Forza
на 02.07.2008 в 09:23:09 #23Коректно е сега Juvever да ни каже кое е марка, кое е кола, къде, кой какви проценти притежава за да знаем какво да си купим.
JUVEVER
на 02.07.2008 в 02:41:48 #22Виж все ми е тая какво ти мислиш, но няма да оставя да заблуждаваш другите хора с налудничави твърдения. Кросфайър, консерво гнила: бюджет на ФИАТ, заедно с бегло описание на групата: http://www.fiatgroup.com/en-us/shai/banns/budgets/Documents/BILANCIO_2007_ING.pdf А тези от Фиат верно ли не правят по бързи самолети от Ферари FXX? Ами това Ферари дали е и в топ 5 на най-бързите коли? Май не! Еврофайтер е 21% произведен от Фиат. Той е в Топ 5 самолети на света гарантирано. Можеш да си заложиш червената каруца и селската буца/женЪтЪ/, че е по-бърз от ферарито. Това го знае всяко хлапе. Образовай се мензис, иначе само ще си кървиш червен, а на хората ще си им неприятен. Горе долу това си ти един мензис. Хайде да четеш и като ти гледам цените на фераритата да не се окаже, че не си ходил до Маранело? Хахахахах, Мензу-харчо.... 700 000$ -> Весел си. ------------- А ако някой ти го преведе този документ, защото освен англииски иска малко познания по икономика - ще видиш какво всъщност е Фиат и какво е Ферари. Там емблемата на Ферари е като теб в училище за олигофрени: толкова са много, че не се отличава. Самият факт, че и Мазерати е там в кюпа (да има, да не е да няма) говори достатъчно.
CrossFire
на 01.07.2008 в 18:47:04 #21Хахахахаха, слушай бе райбер, 360 Модена е най-продавания модел, и най-произвеждания съответно, в момента 430 в шоурум на Ферари е между 389 000$ и 450 000$ за спайдър версията, и това е най-евтиния модел в момента, поне доколкото видях преди месец във Милано, ето ти още цени балък, в момента актуален модел е 599 Фиорано, стартира от 450 000 $ и стига до 700 000$ в зависимост от екстрите, но това балък такъв са цени на автомобилите продавани от Ферари, а не от разни автокъщи, разбира се те не се продават на всеки. Простичко мога да ти кажа, погледни под капака на Алфа Ромео, какво пише там? Manufacturer Fiat S.p.A... И заради този спор тъпако, погледни под капака на едно Ферари, и какво ще видиш там? ами ето това - Manufacturer Ferrari S.p.A, най-малкото, дебилче такова, ако Фиат са направили нещо такова, те ще го внедрят в някоя своя кола, въпроса е там че Фиат далеч не са заложили на производството на автомобили, и не разработват скъпи технологии за автомобили, това го прави Ферари и то сами, никакви военни простотии от Фиат не получават, събуди се идиот такъв, а защо Ферари ФХХ се движи по-бързо от самолетите на Фиат...Това сам си го виж. Повече не ме занимавай, това беше наистина последния ми урок за теб, отиди в МАранело да обясняваш за Фиат, и понеже местните и особено работниците в завода мразят тая марка и ги имат за боклуци, най-много да те пребият, ти и това си заслужаваш. Повече няма да влизам в тази тема, така че можеш най-спокойно да се разкараш.
CrossFire
на 01.07.2008 в 18:23:51 #20Компанията за Аеродинамиката на Ферари разработва и получава разрабортки от военните центрове на ФИАТ. ======================================================== Е не, не мога повече изкуших се да прочета разстройството което е излял хуйвевер във форума и бях близо до това да припадна от смях, аз повече нищо няма да коментирам, тоя кретен изписа 1 тон глупости, със лъжливи информации/ПОГЛЕДНЕТЕ ПО-НАДОЛУ/, сега е насран и се чуди как да ги замаже, но вместо това е написал най-големия майтап досега, е няма такъв балък честно, сега като го покажа и на другите и пак ще ни болят коремите от смях. Ей охлюв, това дето си го написал е несравнимо, направо си гении, честно, сега чак разбрах че аеродинамичния тунел на Ферари, всъщност е за военни разработки на Фиат...Е просто не е истина, моля ви помнете го това, по-голяма тъпотия не бях чувал. Компанията за Аеродинамиката на Ферари разработва и получава разрабортки от военните центрове на ФИАТ. Компанията за Аеродинамиката на Ферари разработва и получава разрабортки от военните центрове на ФИАТ Компанията за Аеродинамиката на Ферари разработва и получава разрабортки от военните центрове на ФИАТ
JUVEVER
на 01.07.2008 в 18:17:57 #19А и още нешо - докато си чешете куровете (бел. ред. вашите главни мозъци) помислете над тези 2 ФАКТА: 1.Шуми + Кими изпитват удоволствие зад воланът на ... ФИАТ. Гледайте рекламите!!! 2. Кросфайър не се излагай пак с цените на Ферари-тата. Не струват милиони лъжецо мазен. Да не говорим, че крайните цени са с наложени данъци + печалби на посредниците ( а там и комисионните не са малки). Ако ти искаш да кажеш, че ФЕрари прибира повече от 200 000 Евро на произведена кола пак си се посрал с изказването си. Не ми говори за Енцо-та и несполучливи моделчета с по 20 бройки - 430 е най-продаваното Ферари? Защо не напишеш колко му е цената? Защото пак ще се посереш и ще се види, че си кух точно толкова, колкото си пристрастен.
JUVEVER
на 01.07.2008 в 18:11:28 #18Не глупостта ходи по хората. Кросфайър, това ли е най-убедителният ти аргумент че не съм прав? Написал сам 0-те и Млн. в едно изречение? Ти сигурно си по-жалък дори от баща си... Ферари е една козметична марка. Може да продават парфюми и дизайн услуги, но колите не си ги правят сами. Човекът ви написа - Мазерати използва същите двигатели на Ферари. Компанията за Аеродинамиката на Ферари разработва и получава разрабортки от военните центрове на ФИАТ. ФИАТ Глупаци е производител на С А М О Л Е Т И!!! Разбирате ли, че няма как ФЕРАРИ да има по-висша технология? Фиат колите може да са раздрънкани но се продават. Да не говорим, че се продават на много добра печалба. Лука е една лъжлива хиена без принципи на която само сополиви лапета като вас може да вярват. ФИАТ > Ферари , набиите си го това в ТЪПИТЕ КРАТУНИ. Фиат можеха да не произвеждат коли, а перални машини и пак щяха да са по-големи от ферари! Защо ли? Защото могат да си го ПОЗВОЛЯТ=$$$$$$$. А тази работа с това как Ферари бие света може да бъде полезна само като душевна чикия за кросфайър и за нищо повече...
CrossFire
на 01.07.2008 в 16:24:37 #17Пак ти казвам, грешна ти е информацията, намерих на няколко места че от Ферари казват че ще има Ферари Дино, но не е кавото казваш, а е 8 цилиндрово, ето ти да прочетеш тука. http://www.automoblog.net/2006/12/05/2010-ferrari-420-dino-finally-confirmed/ Не ме разбирай погрешно, и аз съм Алфист отвсякъде, но засега сме напред само с дизайна, докато взаимстваме технологии от Фиат все ще сме зле, виж че Брерата ни не може да се сравнява нито с BMW Z4, нито с Audi TT, да не говорим за Мерцедес-ите от тоя сегмент, само по дизайн ги бие, ще видим като излезе 8с, иначе няма такъв кеф като да караш Алфа, вярно по-често се разваля, и с много по-скъпи части от съперниците си в същите класове, ама е много нервна и удоволствието да караш Алфа е голямо, аз за първи път като седнах в Алфа, имах чувството че ми е правена по поръчка, в смисъл че всичко беше там където го исках, как са го направили, нямам идея.
CrossFire
на 01.07.2008 в 16:09:01 #16GM/Fiat Premium platform - ZAR93900005000002, това е сигнатурата, направи си справка като излезе, гледам че ще го припомпят тоя модел, и искам да ми кажеш, според теб като са му хакнали 430 коня и ще е конкурентен на Ф430 така ли мислиш?? С това купе на запорожец и с 4 врати и с тази аеродинамика...А Мазерати Куатропорте е от този сегмент - high-end luxury saloon segment, т.е. не е като 159-кола за бедни, не че нещо ама смятам знаеш каква и е базовата цена, около 26 000 евро, а на Куатропорте да ти казвам ли колко е? Не сравнявай несравними неща, Мазерати вземат готова техника от Ферари, макар и орязана, а Алфа с изключение на 8с всичко вземат от бездарниците от Фиат, Ферари скоро няма да пуснат тази таратайка за която говориш, казах ти до 2010 ще излезе Калифорния, а след 10 години може да излезе и Ферари с 2 цилиндъра, то като свърши петрола на земята...И значи Ферари правят супер коли и то най-добрите, просто защото са най-добрите във Ф1, от там получават изключително важни резултати от тестове, и нови технологии които внедряват първо в техните коли и след 3-4 години в другите кошници от "семейството", затова е меко казано тъпо да се говори че Ферари ще пуснат автомобил с двигател или шаси на Алфа Ромео, защото там, където отиват Алфа, Ферари отдавна са се върнали от там...Възможно е да излезе и 2-тактово, 3-цилиндрово Ферари, но в крайна сметка политиката на компанията Ферари е такава-възможно по-малко хора да могат да си купят Ферари, ограничените серии и скъпите технологии го правят това което е, а каква е политиката на Фиат??? Възможно най-много хора да могат да си го купят, това е мизерия, Алфа за съжаление са прихванали тая болест и ми изскачат с Брера от 39 000 евро базова цена, така няма да се доближат до статута на Ферари.
ALFA
на 01.07.2008 в 14:57:52 #15Брера и 159 ГТА още няма, но напиши ми номер на шаси А за глупави седани... то и Куатропорте е глупав седан А Ферари Дино ще бъде 6 цилиндрово
CrossFire
на 01.07.2008 в 14:04:11 #14Алфите са много красиви и имат неповторим собствен стил, но Фиат ги уби, да продавт се и Фиат печелят, но какво стана с реномето на марката??? Виж моделите на Фиат, виж им детайлите, няма дизайн, няма нищо през 10 години моделите им се изменят тотално и връзката се прекъсва, това са малоумници в автомобилостроенето и отличници в бизнеса. Я виж Ауди от 1990, и виж Ауди от 2005, БМВ от 1980 дори, до 2000, те си запазват идентичността, а Фиат правят някви барутници за масовия потребител, дето конкурират френските таратайки по ненадеждност. Това на мен ми прави впечатление де, вероятно щото съм завършил Дизайн. Айде стига съм драскал тука че оня простьо хуйвевер пак ще довтаса, а последното което искам е да се занимавам с него и с убииствените му твърдения че Ферари и Жигули са едно и също, и че е по-навътре с нещата от Лука Ди Монтедземоло.
CrossFire
на 01.07.2008 в 13:49:30 #13И още нещо, ЗАПОМНИ МИ ДУМИТЕ, НЯМА ДА ИМА ФЕРАРИ, ПОНЕ В БЛИЗКИТЕ 50 ГОДИНИ, КОЕТО ДА Е ВЪРХУ ШАСИ ПРОИЗВЕДЕНО ОТ АЛФА РОМЕО, ТОВА ШАСИ ЩЕ ИЗДЪРЖИ 5 КМ И ЩЕ ФАЛИРА, РАЗБЕРИ ЧЕ ФЕРАРИ СА ТЕЗИ КОИТО ПРОИЗВЕЖДАТ И РАЗРАБОТВАТ СУПЕР АВТОМОБИЛИ, АЛФА И МАЗЕРАТИ ПОЛУЧАВАТ РАЗРАБОТКИ НА ФЕРАРИ КАТО ОГРИЗКИ, ТОВА КОЕТО Е АЛФА В МОМЕНТА Е ПОСРЕДСТВЕНА МАРКА СЪС ЕДИН СУПЕР МОДЕЛ КОЙТО Е РАЗРАБОТЕН ОТ ФЕРАРИ, А НА МАЗЕРАТИ ИМ ВИКАТ REBADGED FERRARI РАЗБИРА СЕ КУЛТУРНО СПЪНАТ, И НЕ МОЖЕЩ ДА ДОКАРА НИТО ПОСТИЖЕНИЯТА, НИТО ЦЕНАТА НА ФЕРАРИ. АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ.
CrossFire
на 01.07.2008 в 13:40:45 #12ALFA, нещо ти е грешна информацията, искам да ми докажеш това че каквато и да била Алфа 159, гта или каквато и да е там може да има нещо общо с Ф 430, забрави го това, уникално различни шасита, абе въобще нищо общо, това което си чул е някаква глупост, тази малка кола на Ферари е просто някакъв слух, ето това е което ще пуснат Ферари до 2010 година, Ферари Калифорния, 8 цилиндров двигател 460 коня...http://fast-autos.net/vehicles/Ferrari/2010/California/40765. Аз лично имам една Алфа, и много я харесвам, но ми е меко казано зле като гледам навсякъде да пише Фиат, защото Фиат са никакви а Алфа Ромео е шампион от Ф1 все пак. А запознат ли си със факта че Мазерати беше под крилото на Ферари, а общо и двете под крилото на Фиат. Единствената Алфа която има въобще нещо общо с Ферари е 8c Competizione, с двигател произведен от Ферари, но естествено по-смотан от всички двигатели използвани от актуалните модели на Ферари в момента. Ферари е религия бе, няма друга такава марка, и колкото по-дълго Фиат не се бутат там, толкова повече ще спечелят, а случайно да знаете че в заводите на Фиат можете да снимате??? А случайно да знаете че в заводите на Ферари не можете да снимате??? Отговорника там по сигурността казва че е невъзможно да се снима, защото ще заприличат на Фиат, а това никой не го иска. Та Мазерати вземат от Ферари каквото им се даде, и до там е приликата между производството на различните коли под шапката на Фиат, това което са Фиат е огромна компания проивеждаща 100 000 боклука, включително самолети, те са бизнесмени, и трупат яко дивиденти че имат 85% от акциите на най-великия отбор във Ф1, и от най-харесвания автомобил на планетата от богатите. А между другото Лука Ди Монтедземоло е човека който коли и беси и във Фиат, а на Ферари ако не знаете и викат компанията чудо, защото е може би единствения производител на супер луксозни единици, който регистрира огромни печалби и не получава пари от родителя си, разбира се хитрият Енцо е знаел че винаги нещо може да се обърка и Ферари трябва да има гръб, и този гръб да е много стабилен и в същото време да се занимава с доста различни технологии от неговите. Дефакто Ферари в момента съществува самостоятелно, но е по-добре да остане под крилото на Фиат, защото при евентуален финансов срив компанията просто ще изчезне, а Фиат имат пари и винаги могат да я вдигнат на крака, каквото и да се случи. Батка, да ти напиша ли номерата на шасито на Алфа 159 гта, да видиш за какво става въпрос, или на двигателя??? Това което каза за общото между Ферари Ф 430 и Алфа 159 гта е голяма глупост, помисли малко по въпроса, преди да сравниш прост седан със супер автомобил. Каквото имах да казвам по тая тема го казах, даже се задържах тука по-дълго от необходимото, има хора на които нямам какво да им казвам, а с Deleter и Forza ще се поздравим след победата на Ферари на силвърстоун-бърлогата на сребърните таралясници.
Deleter
на 01.07.2008 в 12:31:47 #11ФЕРАРИ снабдяват Торо Росо с двигатели, както и Фолксфаген - Ломбоджини. А това, че ФИАТ не снабдяват ФЕРАРИ с пари е ясно и на 10 годишните хлапета. Как компания с огромни годишни приходи, най-вече от продажба на вещи, носещи логото на ФЕРАРИ, може да приема милостиня от една счупена марка като Фиат, които произвеждат такива дървета, че само френските каруци са по-зле от тях Кросфайър много добре ви обясни, но някои форумци схващат бавно
ALFA
на 01.07.2008 в 11:27:53 #10Кросфайър, не искам да се заяждам, ама отговори ми на няколко въпроса: 1. Защо Мазерати и Алфа Ромео ползват шаси и мотори на Ферари ? И те ли са отделни компании, които нямат общо с раздрънканите ФИАТ ? 2. Защо в близко бъдеще Мазерати и Ферари (най-вероятно Дино или малкият им проект за 6 цилиндров мотор) ще са на платформа от Алфа Ромео (по-скоро 159/Брера) или Брера ще е на новата платформа със задно задвижване ? 3. Защо 159 ГТА най-вероятно ще има много по-общо с Ф430 отколкото със стандартна 159 ? 4. И защо с всички тия заигравки с Ферари, Алфа Ромео все пак си прави малките модели на модифицирани платформи на ФИАТ ? Макар и да не е 100 % истина, всичко е много навързано Но в едно си прав Във ФИАТ има много повече история и чест от който и да е друг производител (само помисли ФИАТ, Абарт, Ланча, Алфа Ромео, Мазерати и Ферари - да виждаш една слаба марка от моторните спортове ? ) и те немогат да си позволят безразсъдството, да постъпват като ВАГ или другите производители, да унищожат едни икони (от която и да е марка) заради малко спестени разходи Айде със здраве