Световният шампион във Формула 1 Себастиан Фетел спечели и втория старт от новия сезон. като този път беше най-бърз на пистата "Сепанг" в Малайзия. Германецът стартира от първа позиция и не допусна да бъде изпреварен до края на състезанието, завършвайки с време 1:37:39.832 часа.
Интересното е, че след него се наредиха отново пилот на Макларън и на Лотус-Рено. След като в Австралия това бяха Люис Хамилтън и Виталий Петров, то днес на почетната стълбична се качиха съответно Дженсън Бътън и Ник Хайдфелд.
Световният шампион от 2009-ата финишира на 3.261 секунди от Фетел, докато германецът Хайдфелд приключи на 25.075 от сънародника си. До последно пилотът на Лотус-Рено се бори за мястото си на почетната стълбичка, след като успя да удържи атаките на Марк Уебър.
Австралиецът имаше доста проблеми с колата си и най-вече със системата КЕРС, но късметът му стигна единствено до четвъртото място. Двете ферарита - на Фелите Маса и на Фернандо Алонсо, финишираха съответно на пето и шесто място.
Испанецът водеше сериозна битка с Хамилтън, но с предното си крило нацели дясната задна гума на британеца и се наложи да мине през бокса. Люис също не се размина без проблем. Заради износените си гуми той едва завърши на седми.
Резултати:
1. Vettel Red Bull-Renault 1h37:39.832
2. Button McLaren-Mercedes + 3.261
3. Heidfeld Renault + 25.075
4. Webber Red Bull-Renault + 26.384
5. Massa Ferrari + 36.958
6. Alonso Ferrari + 37.248
7. Hamilton McLaren-Mercedes + 49.957
8. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:07.239
9. Schumacher Mercedes + 1:24.896
10. Di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563
11. Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000
12. Rosberg Mercedes + 1 lap
13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
15. Kovalainen Lotus-Renault + 1 lap
16. Glock Virgin-Cosworth + 2 laps
17. Petrov Renault + 4 laps
resistor
на 14.04.2011 в 12:18:11 #15"леко сконфузното за тях драпане за докопване на тайните на Нюи" Е да така е - гения си е гений. Рядко се появяват такива във Ф1 а Нюй е гениален още от времето когато работеше в Уйлямс Рено
mateo
на 13.04.2011 в 22:47:15 #14срещу статистика никога не може да се говори, дори ако става въпрос за бизенс .. ъъ такова австрийски милиярдери , не бе за напитки говорим, абе да си го кажем направо спортът Ф1
а банката има много пари дори в тая криза ама не плащат мамицата им Хандалусийска
дават колкото за Вице и там някое утешителна награда, тая година и за "размахване" нямат кинти и Алонсо кара "с две ръце" бахти и мизерията
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
зелено-бяло
на 12.04.2011 в 22:02:38 #13всъщност Шуми май май до към 31-2 си беше 2кратен .. та има време ================================================= "Когато фактите говорят и Боговете мълчат". Много е трудно да се пише за постижения във F1 без да се прави сравнение с Най-Големия! Обаче ИМА ВРЕМЕ!
А Сантандер ПАРИ.
Ще стигнат ли?
Маса пак играе "Черна Донка",да му мисли испанския котарак.
Пак ще трябва да ръкомаха ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/welcome.gif?_=1446728989)
mateo
на 12.04.2011 в 19:02:38 #12ее Фюрер, мечтите са хубаво нещо, ама не избързваме и малко?
то не пречи честно казано още тая год да си имаме 3кратен във Ф1 а догодина 4кратен
всъщност Шуми май май до към 31-2 си беше 2кратен .. та има време
убеден съм, че и Мак и Ферари ще притиснат доста сокчетата при това не след дълго... дори това да се дължи на леко сконфузното за тях драпане за докопване на тайните на Нюи, а не чрез техни собствени решения, за мен е без значение тоя аспект и начините за постигането на целта, стига болида с номер 3 да може да се бори за победи
колкото до Фетел....миналата година Уебър го подпляскваше доста(цял сезон)
, при това Марк се оплакваше че е третиран като 2ри номер ..... може и да е имал право предвид факта, че му взимаха ъпгрейтнатите крила за да ги наместят на Себчо, понеже БЕЙБИ Шуми ги било потрошило нейде
и все пак Фюрер трябва да призная че Фетел по моите разбирания е класи над Шуми, не са ми необходими титли за да стигна до тоя извод
но знам , че за теб резултатите и статистиката взимат връх в определянето на ситуациите, и в този дух , никъде в статистическите измервания няма да бъде записано, че Алонсо пребори болиди считани за гениални и считани за най-превъзхождащите всички останали от времето на ония луди Уилиамси ..... та се наложи някой умен човек да прави някакви странни тактически грешки за да може БЕЙБИ Шуми да позаплаче накрая .. не че се заяждам де
надявам се на много люти битки през този сезон и отново 3 конкурентни отбора в тежка борба за победи
Didogun
на 11.04.2011 в 22:46:13 #1113. unknown123 | 11.04.2011 00:26 за неразбиращите - гумите специално са направени така по поръчка на ФИА, за да се увеличи тръпката в състезанията ......................................... То хубу ама по тоя начин Пирели си правят много кофти реклама. Как да си купи човек такъв галош за собствената кола.
Varvarin
на 11.04.2011 в 12:15:24 #10Абе още ли не са го прекръстили тоя цирк на Гума 1?
unknown123
на 11.04.2011 в 00:26:51 #9за неразбиращите - гумите специално са направени така по поръчка на ФИА, за да се увеличи тръпката в състезанията
Cristiano_Ronaldo
на 10.04.2011 в 23:11:51 #8Чудя се от доста време на Ферари(симпатизирам им,без да крия)..до кога ще правят тъпи грешки в бокса !От лидер при работата с механиците в бокса преди години..сега са на нивото на Испания Рейсинг !!!При първия бокс на Алонсо предна лява гума я смениха за 6.5 секунди!!!!....Отделно не разбрах как стана така , че уж при обиколка с меките гуми в повече от конкурентите се печели до около секунда и половина(поне така казаха коментаторите и имам в предвид обиколката след излизането и новите гуми са студени) , а наш Алонсо , както беше до Хамилтън преди втория бокс.. излезна след Бътън дори,а спря последен от тримата...
зелено-бяло
на 10.04.2011 в 21:22:18 #7Фюрер,хареса ли ти старта на Михаел?![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_biggrin.gif?_=1446728989)
Der Fuhrer
на 10.04.2011 в 20:19:35 #6Хамилтън получва наказание защото е променил защитната си траектория повече от веднъж . За Алонсо е ясно - за удара . Испанеца явно е доста изнервен от очертаващата се поредна нулева година. Иначе сезона се очертава интересен . Имам предвид разпределението на местата от 2-ро надолу .
Макларън , Ферари и Рено са с почти изравнени сили . А Нюи за пореден път доказва , че е гений . Очаквах повече от Мерцедес , които в момента отстъпват дори и на Уилямс и Заубер . Като единици днес мога да отлича - Ник Хайдфелд и Марк Уебър . Михаел също изстиска максимума от болида . Кобаяши също впечатли . незнам на вас дали ви прави впечатление новото момче във Форс Индия - Пол ди Реста . Определено има потенциал . Жалко , че камерите не го "ловяха" по-често .
mateo
на 10.04.2011 в 19:17:58 #5най-сетне малко екшън и най-сетне правила даващи въздух за истински рейсинг проработи тпва задно крило(е не и при Алонсо днес)
Пирели са направили това което трябва ... общо взето картината се менеше бързо, плюс много събития навсякъде по пистата, леко заприличва на състезание
честито на Фетел и феновете му, човека просто взима това, което колата може да му даде , борави добре с гумите , организират му добри стратегии , лошо и да искам не мога да намеря
хубава битка между Алонсо и Хамчо, ама що изсили толкова то беше въпрос на време с починалите гуми на Хамчо, ама е решил Нандо че трябва да комбинира невероятно каране и с малко простотийки от време на време
някви наказания за 2та , аз по чисто състезание от днешното на Хамчо не бях гледал , ако днес е за наказание то за останалите му 100тина състезания от 120 в кариерата трябва да е дисквалифициран
Ферари вървят нагоре , но трябва още много за да се борят с Ред Бул, Нюи е нагласил магията с "подвижното" крило което минава сички тестове, да се стягат там Фрай и компания ако ще желирано да сложат ама да мине теста , тва е номера ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_biggrin.gif?_=1446728989)
Pisatel
на 10.04.2011 в 17:26:47 #4martta, Ей траверс, престани да се излагаш. Шнур за Макларън, два за Цура, три за Барфа, 4 за Ню Йорк![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_arrow.gif?_=1446728989)
Antytrust
на 10.04.2011 в 17:01:49 #3Призив!!!! макетата+сърбите унищожиха виртуална България в еРепублика.В момента макетата заселват виртуална София, този „освободен македонски град„,. Моля, направете си профил в еРепубликата, за да им попречим. България в момента е заличена от макета+сърби+фесове кликнете тук и се регистрирайте, после ме търсете под Antytrust за помощ, ако не разбирате нещо http://bit.ly/hSZtaQ
ИДВАМ !
на 10.04.2011 в 13:38:12 #2Отвратителният негър за съжаление е най-добрият пилот и догодина, когато замени Уебър в Червения бик, всяка интрига ще отпадне. Фитила не е нищо особено и ако караше друга каруца щеше трудно да се добере до подиум. Майкъл Шумахер отдавна трябваше да скъса и да не помрачава старата си слава. Никой не знае, защо продължава да се мъчи Ферари няма пилоти. Мърморко и Маса не пасват на този тим, както като манталитет, така и като възможности. Ф1 започва леко да доскучава. Няма велики двубои както в минали години, няма големи фигури и актьори.![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/drive.gif?_=1446728989)
Didogun
на 10.04.2011 в 13:20:09 #1Чудесно състезание като атракция, много изпреварвания, промяна в темпото на всички състезатели.... но за жалост всичко това породено от гумите Пирели. Дали наистина са такива галоши или дедо Бърни е спуснал директива с цел запазване на интригата и оттам телевизионния рейтинг и зрителския интерес, можем само да гадаем. Определено картинката не беше добра реклама за Пирели. Перфектна езда на Фетел, наистина разполага с най-добрия автомобил в момента и това му помага страшно бързо да израства и като пилот. Дали Алонсо прецака гумата на Хамилтън или ресурса в чепиците на Люис тотално се изчерпа, това ми е чудно.