Отборът на Ред Бул постигна двойна победа в състезанието за Голямата награда на Великобритания. Битката на "Силвърстоун" на практика не предложи интрига за първото място, след като Себастиен Фетел не изпусна лидерството още от старта. Младият германец показа невероятна амбиция и желание за победа, като в нито един момент от надпреварата не допусна грешка.
Втори на финала се нареди съотборникът на Фетел Марк Уебър. Опитният австралиец, който започна състезанието от трето място, успя да се пребори с Рубенс Барикело след първите влизания в бокса, като до края на битката не изпусна позицията си.
Място на почетната стълбичка намери и Барикело. Пилотът на Браун ГП обаче така и не успя да затрудни колегите си от Ред Бул.
Фантастично състезание направи Фелипе Маса. Пилотът на Ферари стартира от 11-а позиция, но в крайна сметка намери точния баланс на болида си и финишира четвърти. На около секунда зад него битката приключиха Нико Розберг и лидерът във временното класиране Дженсън Бътън. Челната десетка запълниха още Ярно Трули, Кими Райконен, Тимо Глок и Джанкарло Фисикела.
Световният шампион Люис Хамилтън отново разочарова привържениците си, финиширайки на незавидното 16-о място.
Победата бе трета в кариерата за Фетел и втора от началото на сезона. Благодарение на успеха "детето чудо" събра на сметката си 39 точки.
КЛАСИРАНЕ ЗА ГРАН ПРИ НА ВЕЛИКОБРИТАНИЯ:
1. Себастиан Фетел – (Ред Бул)
2. Марк Уебър – (Ред Бул)
3. Рубенс Баричело – (Браун GP)
4. Фелипе Маса – (Ферари)
5. Нико Розберг – (Уилямс)
6. Дженсън Бътън (Браун GP)
7. Ярно Трули – (Тойота)
8. Кими Райконен – (Ферари)
9. Тимо Глок – (Тойота)
10. Джанкарло Фисикела – (Форс Индия)
mateo
на 01.07.2009 в 23:10:49 #135Астика, добре е поне да си обосновеш изказванията както и да си набиеш в главата, че освен твоето мнение съществуват и други, с малката разлика, че са и аргументирани
Astika
на 01.07.2009 в 01:24:19 #134mateo Шумахер е най великая пилот за всички времена Това че Алонсо го е победитил веднъж няма никакво значение набий си го в главата Шумахер е най комплексния пилот най добрия за всички времена
mateo
на 30.06.2009 в 23:25:17 #133Кроска, братле, кво като е 15 годишно Ферарито?? ше си го подържаш, ама как ше газараееш.... секи може да кара ферари на половин година ама малко са тия дето го могат и с вехто - това е истинския фен а и да подържаш Ферари си е престиж па и далавера - ферари ис е ферари
mateo
на 30.06.2009 в 23:21:28 #132Ами защото няма такива пъти, стратегийте на Баричело и на Хакинен обикновено са съвършенно различни Иначе Култард 1998 се е класирал 8 пъти пред Шумахер и там човек спокойно може да каже че Култард е спечелил титлата на Хакинен да не говорим за заповедите от бокса "Дейвид, пусни Мика". Както и Фисикела на алонсо --------------------------- ------------- Баричело невднъж се оказваше непосредствено пред Мика, най-често когато втория току-що е минал през пита а първия още не го е посетил. 3 обиколки да го държи беше достатъчно Шуми с няколко бързи обиколки респективно отчайващо слаби за Мика да мине пред него след като и той посети бокса или пък Шумахер и Мика в бокса, излизат зад него Шуми е пуснат ама Мика не и кво праим? а 1998 Култард се е класирал не 8 а 5 пъти пред Шуми и 2 пъти пред ....МИКА страшна помощ - Ървайн също 1 път пред Мика и силите се изравняват колкото и да ги въртиш Крос, няма как да изкривиш събитията дори да ти се иска за Фисикела също ти отговорих но се правиш че не виждаш - класиранията му не влияят на шампионата - Алонсо печели с голяма преднина за да зависи от точките на Фиси
mateo
на 30.06.2009 в 23:11:27 #131нали видяхте кой е Стиг от Топ Гиър ----------------- ---------- видяхме да ...в ТВ шоуто ама на Уембли (в СЪСТЕЗАНИЕ а не ТВ предаване) Льоб му скъса керпенския кокоши гъз
mateo
на 30.06.2009 в 23:08:13 #130Шумахер 1992 се класира пред сена, и това е факт --------------- ---------- естествено, и това как точно стана? победил е Сена на пистата? Сена и Менсъл се бориха за победата - Сена атакува Менсъл не се даде и двамата отпаднаха. това в последното състезание. разбира се на цял свят тогава и най-вече на Сена много му е пукало къде ще се класира, още повече ако е зад Шумахер ..или Патрезе...или Бергер
mateo
на 30.06.2009 в 23:03:47 #129за мен са достатъчни сезоните 2003 и 2004 за да знам че алонсо е безпомощен да се класира пред световен шампион с по-слаба кола алонсо не е показал как се става шампион с кола номер 2 в крайното класиране ------------------------- -------------- разбира се всеки си има мнение 2003 Алонсо спечели първата си победа и затвори Шумчо с цяла обиколка, това е доста безпомощно казвам за пореден път и това - отборната титла на Рено спечели Фисикела след като спука гумата на Шумито, 2005 Алонсо печели титла когато отбора му е 2ри по класиране и само решителността и желанието на Нандо с 1 победа и 1 второ място дава 2ра титла и за Рено ОСВЕН това и 2005 и 2006 основните конкуренти на Рено - Макларън и Ферари класират и ДВАТА си болида пред съотборника на Алонсо. .........аз някак не мога да преценя на базата на горните дадености имал ли е Алонсо срещу себе си по-добра техника, която е победил
CrossFire
на 30.06.2009 в 14:10:59 #128Иначе Култард 1998 се е класирал 8 пъти пред Шумахер и там човек спокойно може да каже че Култард е спечелил титлата на Хакинен да не говорим за заповедите от бокса "Дейвид, пусни Мика". Както и Фисикела на алонсо в рено, но ти отричаш за Фисикела и Култард а приемаш за Баричело, и никой никога не тръгна да обяснява за случая когато Шумахер буквално спря преди финала за да пусне Баричело да спечели и да му върне това което взе в австрия.
CrossFire
на 30.06.2009 в 14:01:35 #127както и за пореден път пропускаш пътите в които Баричело е бавил Хакинен(целенасочено) с което печели победи за великия ======================================================= Ами защото няма такива пъти, стратегийте на Баричело и на Хакинен обикновено са съвършенно различни, единия има доста пол-позишън-и другия драпа да влезе в топ 6 и често безуспешно но на магия поне влиза в топ 4 накрая в класирането. Ако ми покажеш 3 състезания където Баричело бави Хакинен щото аз такова нещо не съм виждал, Хакинен го изяждаше буквално 10 секунди след като се лепне зад него.
CrossFire
на 30.06.2009 в 13:54:03 #126Ама старото Ферари май ще иска по-сериозна поддръжка от новото?
CrossFire
на 30.06.2009 в 13:53:24 #125в пряк двубой го победи, за мен това е достатъчно да знам кой е по-добрия ======================================================== Ами да но всеки си има различно мнение, за мен са достатъчни сезоните 2003 и 2004 за да знам че алонсо е безпомощен да се класира пред световен шампион с по-слаба кола, а Шумахер 1992 се класира пред сена, и това е факт, пилотите се издигат в очите на хората когато спечелят с по-слаба техника, Шумахер го доказа, иначе спечели и с най-силната, но алонсо не е показал как се става шампион с кола номер 2 в крайното класиране, а в момента е наникъде щото испанците имат уникално слаба психика, това е проблемът на алонсо иначе качествата си ги има и наистина понякога се е справял в някой ситуации почти на 75% от това което е правил Шумахер ако Шуми е бил на 100%. А нали видяхте кой е Стиг от Топ Гиър, 100 пъти съм го гледал в походката и винаги съм бил сигурен че е Шумахер, винаги накрая пишеше: специален гост Михаел Шумахер, а Шуми го нямаше в предаването и явно просто е бил Стиг, така си обяснявам и фактът че Стиг направи по-добри обиколки от всички пилоти които са гостували от Ф1, Шумахер държи рекордите и е карал по-бързо от всеки един пилот, и в Топ Гиър пак е по-бърз.
mateo
на 30.06.2009 в 00:21:38 #124колкото до Ферари Немо е много прав - ще гъзарееш доста повече с ретро-ферарито отколкото с някоя калифорния
mateo
на 30.06.2009 в 00:17:35 #123каза че алонсо е адски добър пилот, и дефакто и аз мисля така ако си говорим сериозно, но за паралели със Шумахер е смешно да се говори. ---------------------------- -------------- ами паралелите между Шумахер и Алонсо за мен започват и приключват с 2006 и победата на Алонсо в пряк двубой го победи, за мен това е достатъчно да знам кой е по-добрия
mateo
на 29.06.2009 в 23:56:16 #122факт е че Фисикела взема толкова точки от Райконен, колкото Баричело от Хакинен, смятай и кажи пак какво мислиш. ------------------------------ ----------------- ами по старата точкова система Баричело взима повече точки в челните класирания поради по-големите разлики в разпределението както и разликата между Шуми и Хакинен до ГП на Япония където става СШ е доста по-малка от 20те и отгоре точки на Алонсо спрямо Кими както и за пореден път пропускаш пътите в които Баричело е бавил Хакинен(целенасочено) с което печели победи за великия Рубенс само с 2 задържания на Мика с което вместо него да победи Шумчо му яде към 12 точки(дванадесет) вместо да спечели 8 той губи 8 .............
немо
на 29.06.2009 в 12:17:04 #121А Ферари на цената на ГЛ няма, освен ако не е на 15 години, а Ферари на 15 години не искам както и да го погледна че ще ми писне да ходя до Гърция. -------------------------------------------------------------------------------------------- Гъзарите може да карат Ферари,но само ултра гъзарите карат ретро-Ферарита разбира се интервюто е отпреди година и половина но малкия е пич, кефи ме, и каза че алонсо е адски добър пилот, и дефакто и аз мисля така ако си говорим сериозно ---------------------------------------------------------------------------------------------- Кроска,да не би слънцето нещо...... Ти ако дойдеш на едно мнение с Матео....ебаси скуката,дето ще стане..... п.п. Бъзикам се
CrossFire
на 29.06.2009 в 00:56:43 #120Матео, факт е че Фисикела взема толкова точки от Райконен, колкото Баричело от Хакинен, смятай и кажи пак какво мислиш. А Ферари на цената на ГЛ няма, освен ако не е на 15 години, а Ферари на 15 години не искам както и да го погледна че ще ми писне да ходя до Гърция. А може и така да съм казал за мерцедес че е за ниско бюджетни селяни, но това е било в някой разгорещен спор защото така или иначе ако си говорим реално, Мерцедес е един наистина качествен и комфортен автомобил но ако човек има много големи възможности, има какво по-добро да избере от Мерцедес. Днес мярнах сутринта случайно някав епизод на Топ Гиър където Люис Хамилтън правече обиколка със Сузуки Лиана Както и да е, Кларксън го попита какво кара в ежедневието и Люис каза ГЛ със 24-ки джанти, бил готин да вози мацки с него, разбира се интервюто е отпреди година и половина но малкия е пич, кефи ме, и каза че алонсо е адски добър пилот, и дефакто и аз мисля така ако си говорим сериозно, но за паралели със Шумахер е смешно да се говори.
mateo
на 29.06.2009 в 00:34:35 #119Кроска обясних ти по-долу че слугинската служба на Рубенс е много функционална. той с 4те пъти по-напред мисля изяжда 10-15т. само. тук не слагаме задържането на Мика в някой и друг старт благодарение на който Шумито печели а 2ри е Мика вместо обратното както и останалите примери дадени по-долу а Фисикела не знам с тия 4 пъти колко т. е взел на Кими - 5,6? и по-какъв начин това е повлияло на шампионата за разлика от казусите от 2000 и 2003
mateo
на 29.06.2009 в 00:30:08 #118Кроска, има ферарита също на оферта на цени сходни на гл а подръжката ей Гърция къде е или на ферибота си за 0 време до Римини впрочем не споменаваше ли неколкократно че мерцедес е кола за нискобюджетни селяни?
CrossFire
на 27.06.2009 в 21:19:29 #117Кайзер около 11 000 лева но ще го взема януари 2010 щото тогава няма да плащам акциз, към 70 000 лв ще излезе което е перфектно за ГЛ 4,6 литра, тука ГЛ 3,2 литра струва 110 000 лв в момента пак втора ръка от 2007, кво да ти кажа, струва ми се оферта, един съсед си купи такъв нов за 182 000 лв и го покарах за малко и е много голяма машина това, евала на мерцедес специално за това возило, по-комфортно ми е от Аудито а и си е по-скъпа кола като цяло. Матео, иска ми се много да си купя Ферари но това е пълен абсурд, мисля че както и да го мисля пари за Ферари и за поддръжката му е изключено да имам, всеки според чергата си, а и дори да имах тия пари в БГ сервиз където да ми окажат адекватна помощ няма...Безсмислено е дори да си мечтая да притежавам Ферари. Иначе Матео, сега се сетих че Фисикела 2005 е завършил 4 пъти пред Райконен, както и Баричело 2000 4 пъти пред Хакинен, къде е разликата тогава?
mateo
на 26.06.2009 в 23:06:32 #116а за ГЛ-а поправката ти е точна ама ти от Витара скачаш чак на Мерц абе за спортни прояви що не си земеш някое Ферари-нце, такъв да си фен а само на картинка да ги гледаш