Бърни Екълстоун изрази повече от ясно отношението си към аудиторията на Формула 1 и какви зрители са нужни на спорта.
В интервю за списание "Campaign Asia-Pacific" управляващият търговските права на спорта бе категоричен, че не са му нужни млади зрители, тъй като те нямат пари:
"Не се интересувам от туитване, Фейсбук и каквито там други глупости има. Опитах да разбера какви са в случай, че съм твърде старомоден. Не видях никаква стойност.
И не знам какво така нареченото „младо поколение" наистина иска. Какво е? Питаш 15- или 16-годишно хлапе: „Какво искаш?" и те не знаят.
Предизвикателството е първо да привлечеш аудиторията. На някои от хората, започващи тези истории за социални медии, казвам да видят какво опитаха да направят цигарените компании: да накарах хората да започнат отрано да пушат тяхната марка, защото след това я пушат завинаги.
Казвате ми, че трябва да търся канали, чрез които да накарам 15-годишните да гледат Формула 1, защото някой иска да им промотира нов бранд? Те изобщо няма да се заинтересуват. Хлапетата ще видят Ролекс, но ще отидат ли да си купят? Не могат да си го позволят. Или другият ни спонсор UBS - дечурлигата не се интересуват от банки.
Така или иначе нямат достатъчно пари, които да инвестират в проклетите банки. Така мисля аз. Не знам защо хората искат да стигнат до така нареченото „младо поколение". Защо искат да правят такива неща? За да им продадат нещо ли? Повечето от тези деца нямат никакви пари. По-скоро ще се насоча към 70-годишен човек с много средства. Така че няма смисъл да се мъчим да достигнем децата, защото те няма да купят който и да е от продуктите и ако маркетинговите специалисти се целят в тази аудитория, то може би трябва да рекламират с Дисни".