Фернандо Алонсо с Ферари се доближи до световната титла във Формула 1, след като спечели старта за Голямата награда на Корея. Състезанието на пистата "Йеонгам" бе много драматично. Проливният дъжд на косъм да отмени старта, но се стигна само до временно прекъсване.
След подновяването на състезанието нищо не беше същото. Пилотите караха цели 17 обиколки зад колата за сигурност.
Алонсо се движеше плътно зад Себастиан Фетел до 46-ата обиколка, когато двигателят на германеца се запали и той напусна състезанието. В 19-ата минута отпадна и друг основен фаворит - пилотът на Ред Бул Марк Уебър, който се сблъска с Нико Розберг.
Втори зад Алонсо в крайното класиране се нареди Люис Хамилтън Макларън, а трети финишира Фелипе Маса.
Голямата изненада този път бе дело на седемкратния световен шампион Михаел Шумахер, който записа 4-то време. ти се нареди пилотът на Рено Роберт Кубица, следван от шестия Витантонио Лиуци с Форс Индия.
Крайно класиране на пистата "Йеонгам" в Корея:
Pos Driver Team Time
1. Alonso Ferrari 2h48:20.810
2. Hamilton McLaren-Mercedes + 14.999
3. Massa Ferrari + 30.868
4. Schumacher Mercedes + 39.688
5. Kubica Renault + 47.734
6. Liuzzi Force India-Mercedes + 53.571
7. Barrichello Williams-Cosworth + 1:09.257
8. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:17.889
9. Heidfeld Sauber-Ferrari + 1:20.107
10. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1:20.851
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:24.146
12. Button McLaren-Mercedes + 1:29.939
13. Kovalainen Lotus-Cosworth + 1 lap
14. Senna HRT-Cosworth + 2 laps
15. Yamamoto HRT-Cosworth + 2 laps
зелено-бяло
на 26.10.2010 в 21:12:47 #24Абе всичко сме виждали в пустата му Формула,ама толкова подаръци които Алонсо получи от началото на кариерата си не бяхме виждали ========================================================= О-о-о ,почакай!
Най-големият подарък вероятно предстои.
Спонсорите платиха на отбора от детските му мечти.Сега Отборът ще му подари Титла !
Само помахваш с ръчица и хоооооп-препятствието се дърпа самичко от пътя!
Нещо като "Абракадабра и симсалабим" .
Джедайска работа,признавам го!Аз вкъщи пробвах,нищо не се премести!
Сигурно не съм махал както трябва!
Само че това може би не е подарък!Човекът честно си ръкомахаше!
За разлика отПобедата В Първото Среднощно Състезание!Тя си беше подарък!Той нищо не знаеше!
д мраз
на 26.10.2010 в 03:13:08 #23Абе всичко сме виждали в пустата му Формула,ама толкова подаръци които Алонсо получи от началото на кариерата си не бяхме виждали
зелено-бяло
на 25.10.2010 в 17:28:22 #22Днес е понеделник,значи тази нощ или най-късноутре вечер mateo ще пише "Ода за Алонсо"!
nikolaicho
на 24.10.2010 в 23:40:44 #21Ех, къде е Кроската сега!!! Така ми се иска да прочета коментарите му в комент когато Алонсо печели с Ферари и уверено върви към титлата. 15. Bruce_Dickinson_ , Не съм сигурен,че нервите на Уебър няма да го подведат ако се стигне до решаващо последно състезание. В последните състезания Алонсо е доста хладнокръвен и ми напомня Пилето в добрите му години при Катърите. Освен това от сегашната ситуация Нандо може само да спечели, но не и да бъде губещ. Не е обещавал да става шампион още в първият си сезон при Ферари, а и не са го очаквали от него. Биците в случая два сезона се борят за титлата и все се чупят или се блъскат (както Уебър днес).
waterwet
на 24.10.2010 в 22:49:56 #20Всичко добре, ама защо пак Ферари???? Нашите изтърваха сезона и нормално - само при Мак може да подпишеш настоящ световен шампион и да го завреш в ъгъла като втори пилот. С Алонсо стана мазало, но Бътън е послушен, направо е с кръвната група на Баричело, но така неможе и е Добре хардлайнерите на Денис, като Уитмарш да се разкарат. Не може Доменикали да въдвори дисциплина и за 4 състезания да "събере" аеродинамика и стабилност, а на Уитмарш да му вадят очите предните крила на "Ред Бул". Колкото до Алонсо, ами пуснете си записи от началото на кариерата му с Минарди! Там се вижда ясно, че излиза извън нормите на сцепление на болида, още тогава се видя, че му трябва опит, докато Фетел още изправя на нокти феновете си, когато трябва да предпруема екстремно спиране.
Racing fan
на 24.10.2010 в 20:58:14 #19Честито на всички Фераристи! Всичко ново е добре забравено старо.Сагата от 1986г е на път да се повтори.Драмата тогава бе сътворена от Гениално хрумване на Рон Денис. Сега Ред Бул твори драма от самия старт на шампионата. Като че ли бат Бърни им плаща да държат интригата жива.Накрая обаче ще си тръгнат усрани. Въпроса отдавна не е ще спечели ли Ред Бул,а с какво ще се издънят.
Laker
на 24.10.2010 в 20:52:08 #18Ех този Алонсо беееее.Откакто го помня все с късмет печели.Още от времето на Райконен когато го мачкаше цял сезон 2005 и незаслужено стана чемпиън,та чак до сега.Голям е калитко
$l^cKwAr3
на 24.10.2010 в 18:35:47 #17Брус, в грешка си със сметките и статистиката.. Алонсо има 5 победи до сега, Уебър и 4..
reddji
на 24.10.2010 в 16:56:48 #16Ами след като Ред Бул "не искат", ще го направи Алонсо!!!
themaztiff
на 24.10.2010 в 16:05:27 #15добро състезание се получи; ред бул сами се биха, сега очаквам пак алонсо да изкарате виновен за това, че всичко направи както трябва; хамилтън дори извади късмет с катастрофата на буеми, когато алонсо и фетел смениха гуми по-късно, а точно тогава алонсо правеше най-бързи обиколки и му се откъсваше
Der Fuhrer
на 24.10.2010 в 14:29:29 #14Брус не са чак толкова илюзорни . Две двойни победи за Бед Бул . При 2 победи Фетел изравнява по точки Уебър , но ще има повече победи от него . Алонсо тогава ще трябва да гони минимум 27 точки ( 3-то и 4-то място ) за да е шампион .
Bruce_Dickinson_
на 24.10.2010 в 14:24:22 #13Между другото трябва да се спомене и нещо много важно от гледна точка на възможноста Алосно и Уебър да завършат с равни точки. Фернандо има с 2 победи повече от Уебър. Което напрактика го задължава да спечели и двата старта. В единия от тях испанеца може да си позволи едно 3 място. Което му е почти сигурно. Но въпросът е какво ще се случи в другия от двата старта. Интересно Би било Уебър да спечели следващия старт я Фернандо да е втори!
)) Така последното състезание ще е много вълнуващо и ще се наложи да се показва и психика, нещо в коео Алонсо е на светлинни години от Уебър!
Bruce_Dickinson_
на 24.10.2010 в 14:11:56 #12Der Fuhrer, решаващо за титлата ще е следващото състезание. Там Алонсо спечели ли... и Уебър не е ли 2-ри... в последния старт на Фернандо ще са му нужни 4 точки... което предполага дори смяна на двигателя и понасяне на наказание! Що се отнася до двигателите... вчера преди квалификацията Тенчев каза че Уебър е имал един двигател преди този старт, но не знае дали са му сменяли двигателя този уикенд. За Алонсо днес беше хубаво че валеше... двигателя не е натоварван така, както при нормални условия. Аз честно казано вече казах че Уебър не искам да е шампион... Исках Фетел или Алонсо. Но за Фетел вече шансовете са илюзорни.
Der Fuhrer
на 24.10.2010 в 13:24:26 #11класирабето си е нормално : навъртени обиколки - времето - позиция на решетката - спечелени точки . п.п Да не пропусна - честито на Матео и фераристите
Der Fuhrer
на 24.10.2010 в 13:22:06 #10Брус - в грешка си . На Фетел и Уебър им остана по още 1 двигател . Уебър и маше 2 на разположение преди този старт . Фетел за пореден път беше провален от тима си , но все още има шансове за титлата . Вярно е , че вече зависи и от резултатите които ще постигне Алонсо , но пък той вече кара трето състезание с последния си разрешен двигател . Най-доброто състезание на Шумахер за годината . Ако не беше безсмисленото въртене зад колата за сигурност в началото ( старта можеше да бъде даден поне 5 обиколки по-рано ) щеше да бъде още по-интересно , защото се видя , че Ред Бул и Мерцедес бяха много бързи с мокрите гуми
FrankieFourFingers
на 24.10.2010 в 13:06:01 #9Ако всичко се движеше по план червените бици трябваше вече да са решили борбата за титлата. Вместо това сами я набутаха в ръцете на Алонсо с глупостите, които свършиха. До днес не вярвах, че Нандо има реални шансове, но след днешното състезание е в ситуация, която едва ли ще изпусне, а за Ред Бул най-вероятно ще остане малката утеха от титлата при конструкторите.
Didogun
на 24.10.2010 в 13:01:12 #8Ако всичко се движи по план, най-вероятно в последните 2 състезания ще има 2 двойни победи за Червените бици. Дяланият с тесла австралиец все още е с най-голям шанс за титлата.
Bruce_Dickinson_
на 24.10.2010 в 12:49:19 #71. Фернандо Алонсо Ферари 231 2. Марк Уебър Ред Бул - Рено 220 3. Люис Хамилтън Макларън - Мерцедес 210 4. Себастиан Фетел Ред Бул - Рено 206
hari_832
на 24.10.2010 в 12:48:39 #6Ferdinand von Zeppelin | 24.10.2010 12:46 Не`ам представа к`во е т`ва класиране отгоре?!? Чуди се не си само ти
Ferdinand von Zeppelin
на 24.10.2010 в 12:46:41 #5Не`ам представа к`во е т`ва класиране отгоре?!?