Българският букмейкър "Еврофутбол" отбеляза своята 13-та годишнина на пазара и 3 години от въвеждането на централизираната компютърна система с пускане на залози на живо. Те стартираха на 19.08.2006 г. и играчите веднага се възползваха от първите две срещи от английската Висша лига - Шефилд Юн. - Ливърпул и Манчестър Юн. - Фулъм. От предложените 17 отделни възможности за залог залагаха най-много на краен изход, сбор голове- 1во полувреме (под/над), кой ще изпълни първи тъч, сбор ъглови удари (под/над) и ще има ли червен картон.

Следващите две срещи, предложени за залог на живо, са още по-атрактивни- Киево - Левски и Хайдук (Кула) - ЦСКА.

За трите години от старта на една от най-модерните системи за залог в реално време "Еврофутбол" успя не само да предложи три изцяло нови програми- "Супершанс", „Баскетбол" и „Секционна листа". Компанията пусна резултати на живо, уап версия на сайта си с новини, срещите и коефициентите за всеки тираж, достъпна от мобилните телефони. Започна да предлага във всеки отделен тираж близо 10 000 отделни възможности за залог от над 200 първенства и купи на планетата. В услуга на играчите създаде модерен информационен център- Help Desk, където всеки може да получи данни за правилата на игра, видовете залози, възможностите за комбиниране, изплащане на печалби и други.

Играчите могат да взимат суми до 2 000 лева от всеки един букмейкърски пункт, без значение къде е осъществена прогнозата му. Преди това в пунктовете се изплащаха до 300 лева и то само в този, в който е направен залога. Също от 3 години насам печалбите се плащат веднага след края на срещата, а не след края на тиража.

"Еврофутбол" ООД е регистрирано в София в началото на 1993 г. Първият тираж в национален мащаб стартира на 21 август 1993 г. Букмейкърската къща започва със седем пункта в големите градове около София. В момента броят им е над 600, разпределени на територията на цялата страна. Всеки един от тях задължително има два телевизора, които предават най-интересните спортни събития от деня.

Днес, след 13 години съществуване, "Еврофутбол" е сред водещите компании в България. В дейността си е ориентиран към европейските ценности и пазари- развитие на малък и среден бизнес, разкриване на нови работни места, квалификация и мотивация на персонала, социално отговорно поведение и т.н.