Воденият от сър Алекс Фъргюсън Манчестър Юнайтед приема Портсмут тази вечер, знаейки, че е с равни точки с Ливърпул на върха на Висшата лига. Мърсисайдци вчера завършиха 4:4 с Арсенал на своя „Анфийлд" и се изравниха по точки с манчестърци, но имат по-добра голова разлика от тях.
Пропускът да бъде взета победа може да струва скъпо с оглед на това, че Юнайтед е с два мача по-малко. „Няма значение кога играе Ливърпул. Достатъчно сме концентрирани над това което трябва да свършим. Трябва да превъзмогнеш загубите в определен момент от сезона. В повечето случаи се справяме добре.
Загубихме два пъти последователно от Ливърпул и Фулъм, но оттогава бихме Астън Вила, Порто и Съндърланд. Загубихме единствено полуфинала за Купата на Англия с дузпи, но това може да се случи на всеки. Има достатъчно мотивация, за да сме сигурни, че ще бъдем добре срещу Портсмут", заяви Фъргюсън.
Gerrard
на 22.04.2009 в 19:59:25 #29JoNHOShea, на неграмотници обяснения не давам ;) YNWA
lustig
на 22.04.2009 в 19:38:26 #28пепсик така си е - Джон О'Солид Ший - това, че умаловажаваш успехите на Бенитес не те прави по-голям фен на Юнайтед.....просто глупак...
pepsik
на 22.04.2009 в 19:11:10 #27А това с програмта само ще кажа, че миналия сезон ние бяхме в подобна ситуация. Тогава и Рафа се оплакваше жестоко въпреки, че тази година се направи на ощипан. Двуличието в съвременния футбол е неизменна част от него. Колкото и някой фенове да не им се иска....
.................................
Точно това ми е мисълта .Не бих го нарекъл само двуличие.Всеки треньор се плямпа едно и също -оплаква се от съдии,програма,контузии ,времето и какво ли не и си трайка в други ситуации когато така му изнася.
Нормално е САФ да има повече изцепки ,все пак е от 23 г в Англия е се бори за титлата 20 тина пъти .До този сезон Бенитес се бореше сам със себе си ,в генерален план , и е нормално неговите реакции и коментари да са по-малко и по-често в миманса.
Аз лично се наслаждавам на битката между двата отбора и се стремя долкото е възможно да игнорирам всякакви глупости ,които винаги ще ги има .Всеки си има гледна точка и мнение и е трудно да коментираш с фен да друг отбор безпристрастно .Е понякога се получава.

D0n Kurleone
на 22.04.2009 в 19:08:08 #26Феновете на Острова подкрепиха Бербо Той направи играта ни по-атрактивна, ще покаже класата си, обединиха се ултрасите на Юнайтед Въпреки жестоките критики към Димитър Бербатов от английските медии, феновете на Острова го защитават. След като пропусна първата дузпа срещу Евертън, след което Манчестър Юнайтед отпадна на полуфинала на ФА Къп, Митко бе разкъсан от журналистите. Той обаче получи подкрепата на треньора си Сър Алекс Фъргюсън, на легендата на български футбол Христо Стоичков, а сега феновете също го съветват да не се предава. ”Дейли Мейл” направи анкета с въпрос: “Бербатов само загуба на пари ли е?”. Оказва се, че повечето мнения са положителни и доминира идеята, че една пропусната дузпа не е фатална. ”Бербатов струва всяко пени дадено за него. Купен бе заради брилянтния си футболен мозък. Спомням си играта му в Германия и знам, че ще се смее последен. Велики играчи пропускат дузпи, Джон Тери и Кристиано Роналдо. Ние феновете ще подкрепим Бербатов”, пише ултрас с прякор welfort. ”Парите за него бяха много, но ги заслужава. Бербатов промени играта ни в атака. Сега в нея има повече контрол и е по-атрактивна. Може би не е съвсем свикнал с отбора, но когато играе с Гигс, Скоулс, Карик и Рууни е различен. Трябва му още време и ще покаже класата си”, са думите на друг фен. Едва десет процента от мненията са негативни, а всички останали коментари акцентират на приноса на Бербатов за играта на отбора. Един от феновете дори припомня как преди седмица Митко бе сред любимците на агитката и предрича, че тепърва ще покаже най-доброто от себе си. -------------- Нали някой казваха,че Бербо не получавал подкрепа от феновте.
Време е да се замислят
всички Бербомразци,че феновете са зад Бербо и,че в България се избират само лошите неща за Бербо,които се пишат в Англия.
JonhOShea
на 22.04.2009 в 19:01:40 #25Ферги наистина става смешен напоследък! Оня ден организира приятелчето си Сам да нападат Ливърпул за нещо което се е случило на мач в който МЮ нямат никакво участие, а днес разправя, че не го интересували Ливърпул Чуди се Въпреки, че го разбирам донякъде - за 23 години, той има толкова запомнящи се мачове начело на МЮ, колкото Бенитез направи за 8 дни! YNWA -----------------------------------------------------------------------------------------
това може да го каже само фен който гледа британски футбол от този сезон
момченце,Тоя Бенитес още 10 години да ви е трньор а Ферги да му взимат по една титла на година прз това време пак ще е светлинни годни пред него.
Та САФ само с Абърдиин има по големи успехи от тоя мухлио испански...САФ когато е пукал Реал с Абърдиин,тоя е е връщал токата на батковците в махалата!
Много сте ми смешни феновете на Ливъра(някой де)бихте Реал и Юнайтед и вече сте най великите за всички времена
а ако се замислиш...неможете да ни стъпите и на малкия пръст последните 20г!
но на теб този процес ти е труден...
lustig
на 22.04.2009 в 18:57:38 #24Поручик Ржевски - с този твой коментар съм напълно съгласен. Мене ме дразни като цяло това, че повечето хора като саф се заяжда си траят. Като Бенитес зе заяде и стана една олелия. Иначе до сега Жозе беше може би най-силния му упонент в мисловните игрички. Може би успехите му на терена в Премиершип бяха влязли под кожата на САФ. Пепсик - Коментирам дребнавостите на САФ по простата причина, че са доста повече от тези на Рафа. Та той преди този сезон никога не беше започвал война на думи със САФ. Може би и не му се е налагало с оглед посредственото ни представяне преди в Премиершип. Но до този сезон Бенитес само отговаряше чат пат на някой нападки. А въпросната му тирада дето била обида за съдийте някой хора я възприемат като истина. Аз лично останах с такова впечатление от коментарите на неутралните фенове точно след тирадата. Та тогава и един Греам Пол който беше съдия въобще не изглеждаше ОБИДЕН ами подкрепи Рафа. Единствените хора които го охулиха и му се присмяха бяха феновете на Юнайтед. И това с наказанията на САФ и играчите ви е меко казано смешно. Та ако за подобни неща в Англия наказваха постоянно то САФ незнам с какво трябваше до сега да са го наказали. А играчите ви не се оплаквай от наказания щото спестиха на Роналдо този сезон поне 3 ДИРЕКТНИ ЧЕРВЕНИ КАРТОНА. Същото важи и за Рууни който остана няколко пъти ненаказан за удари без топка. А настъпването в ШЛ дори няма да го броя... всеки отбор този сезон беше бутан и рязан по един или друг начин...аз за това си мълча за съдий. А това с програмта само ще кажа, че миналия сезон ние бяхме в подобна ситуация. Тогава и Рафа се оплакваше жестоко въпреки, че тази година се направи на ощипан. Двуличието в съвременния футбол е неизменна част от него. Колкото и някой фенове да не им се иска....
JonhOShea
на 22.04.2009 в 18:57:28 #23Kотарака а допреди тези мачове ливъра не ни беше вкарвал гол неколко години

ChichoAngel
на 22.04.2009 в 18:52:33 #22'' Ферги наистина става смешен напоследък! Оня ден организира приятелчето си Сам да нападат Ливърпул за нещо което се е случило на мач в който МЮ нямат никакво участие, а днес разправя, че не го интересували Ливърпул Чуди се Въпреки, че го разбирам донякъде - за 23 години, той има толкова запомнящи се мачове начело на МЮ, колкото Бенитез направи за 8 дни! YNWA '' Да....също така има и толкова титли колкото Рафа не може да си представи за 2 живота напред,камо ли да спечели

pepsik
на 22.04.2009 в 18:20:23 #21Мишо
Поручик Ржевски
на 22.04.2009 в 17:59:41 #20Петьо -

pepsik
на 22.04.2009 в 17:57:28 #19Кога е спрял Бенитес?След мача с Челси преди 1 седмица .Изригна неконтролируемо ,на което САФ си направи пас и остави нещата за по-късен етап.Хубаво коментираш дребнавостите на САФ ,но я погледни и тези на Бенитес .Всички треньори са едни и същи ,само ние през фенските си очи си мислим ,че нашия е различен .
САФ се чувствал ненакзан ,а безбройните му накзанияи тези на наши играчи ?А Бенитес наказаха ли го ,след като тирадата му беше и обида за съдиите ?Дали не трябваше и той да отнесе тогава наказание?САФ го разследват за какво да е ,а него даже и едно обяснениене му поискаха .А нападките му към Д.Гил ,който е избран от всички клубове .Арсен Венгер изнесе фактите за програмата .След първите 6 мача от ШЛ и 4 на нациналните отбори ,Юнайтед има 9 гостувания,Арсенал 8,Челси 4 а Ливърпуул 2 .Тик добавям и гостуването на Стоук след завръщянето от Япония .И на тая програма Бенитес се изказа,че Гил с влиянието си ни помагал.
Поручик Ржевски
на 22.04.2009 в 17:54:28 #18Еленко, знаем че си неграмотен, не го демонстрирай постоянно.
Лустиг, а тогава защо всички треньори на водещите отбори се "подвеждат" по психоатаките на Съра, а не си мълчат достолепно и си вършат работата, без да взимат отношение? Аз помня много добре словесните престрелки и с Венгер, и с Улие и с Моуриньо, сега се случва същото и с Бенитес. Явно и това го има в играта - от една страна се дава храна на пресата и запалянковците, от друга - ако пък успееш да извадиш съперника от равновесие, добре дошло, не мислиш ли?
lustig
на 22.04.2009 в 17:39:11 #17pepsik - Значи той Бенитес последните две изказвания на САФ са му през оная работа. Човека каза каквото имаше и спря да коментира. САФ не може да спре обаче. Коментара стигна до там, че САФ почна да вади някви мнения на Бенитес от преди години за Евертън и ден по-късно, защото "уважава" и Ф.А. и Евертън пусна на полуфинала децата. хахах Поручик Ржевски - Аз от съдийте тази година не се оплаквам. Въпреки, че определено мога. Но този сезон не ми е направило впечатление някой отбор да бъде систематично побутван при това стабилно. За разлика от Челси миналата година, когато не заслужаваха да са в топ4..... А относно САФ и заслугите му и коментарите, моето мнение е, че колкото и да си успешен треньор това не е извинение за стотиците дребнави коментари през годините. Той от много време е придобил едно чувство на безнаказаност и не го интересува от нищо. Това за коментарите му по съдийте е ПОСЛОВИЧНО НА ОСТРОВА. Зимата когато Бенитес извади спъсъка само феновете на Юнайтед го оплюха масово....феновете на другите отбори бяха като цяло съгласни с него...и това не е случайно.
BlooDeYeS
на 22.04.2009 в 17:38:00 #16Фъргюсън не се интересува от резултатите на Ливърпул +++++++++++++ То херписи му излязоха на гъза от претиснение

pepsik
на 22.04.2009 в 17:28:22 #15lustig Говрим конкретно са това изказване и за началото на този конфликт който ескалира и се стига до там ,че от ФА предупреждават двамата треньори и ги карат да спрат с приказките . Иначе съм далеч от мисълта ,че САФ е ангелче .Няма смисъл да коментирам или обиждам Бенитес ,вие ще си го защитавате а ние ще го плюем .
Wayne
на 22.04.2009 в 17:09:35 #14Че това е една от "хитринките" на Сър Алекс от години...И Венгер, и Моуриньо минаха по тоя път...Честно казано, не знам защо толкова се палите...Това си е част от работата. Моу също го прави. Помня как Венгер пускаше пяна от устата при подобни провокации
Поручик Ржевски
на 22.04.2009 в 17:08:19 #13lustig Айде сега не измествай темата. А ако намесим и съдиите, ще стане една...Не виждам да имате повод да се оплаквате от съдиите в последно време. Колкото до това какво е говорил Съра през годините, мога само да ти кажа, че той си е извоювал правото да си говори каквото си иска, щото е сериозно подплатено с успехи.
lustig
на 22.04.2009 в 16:54:55 #12Pepsik всяка година става едно и също обикновенно. Тази година за първи път Бенитес се усмели да коментира Юнайтед първи и веднага го обявиха за луд разбирачите. А САФ от години напада постоянно другите отбори и влияе върху съдийте по начина по който Мойс повлия преди мача в Неделя на Райли. Не разбирам просто, защо толкова много хора толкова бързо забравиха поведението през годините на САФ.
Kalata_
на 22.04.2009 в 16:25:10 #11Драго, защото един клуб, за да е велик, трябва да има и подходящото поведение. А и Ливърпул, и Юнайтед са велики клубове! Лицата, които ги представляват (особео мениджърите) имат влияние върху много голяма аудитория. В т.ч. и подрастващи, които попиват всяко тяхно действие (или дума). ФИФА постоянно пропагандира за феърплей, а уважението към противника е в основата му. За това!
Kalata_
на 22.04.2009 в 16:08:05 #10pepsik, и аз съм против нападките на мениджърите един към друг. А кой е започнал - не мога да кажа. Но не отива на такива велики отбори мениджърите им да имат такова отношение един към друг пред медиите. Американец, прав си, помнят се титлите! Но ти гарантирам, че историята ще запомни и мача на Олд Трафорд от миналия месец!